|
Post by August Eriksson on Nov 30, 2006 23:08:41 GMT 1
|
|
|
Post by K on Dec 1, 2006 2:19:34 GMT 1
Intressanta nyförvärv, 2 bra spelare från Ekeby. Överraskande klubbval för 2 skåningar. Varför inte Limhamn om ni vill spela ss-boll? Arlanda erbjuder ju inte nyförvärv några förmåner vad jag vet. Dressezar gillar ju att skriva på forumet så berätta själv vet ja!
|
|
|
Post by gissar on Dec 1, 2006 8:18:05 GMT 1
Landets bästa anläggning och antagligen landets bästa coaching tror jag lockar en hel del. men jag kan ju inte snacka för någon.
|
|
|
Post by GISSAR OCKS on Dec 1, 2006 10:40:36 GMT 1
Jag tror inte att Limhamn har visat så stort intresse för dessa spelare. Med tre SL-WRs som starters finns nog inte det behovet. Ekeby-killarna har nog kännt att det finns chans för mer speltid i Jets.
|
|
|
Post by Mamma on Dec 1, 2006 16:08:46 GMT 1
Namnet stavas DESSEZAR
|
|
damir
Bänkvärmare
|
Post by damir on Dec 1, 2006 17:27:50 GMT 1
intressesmurfarna sprängs av glädje... Undrar om dem kommer få pli på mitt efternamn, haha!
|
|
|
Post by artikel on Dec 1, 2006 18:06:45 GMT 1
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Dec 1, 2006 19:28:17 GMT 1
Mohammad Mohammad Mohammad Mohammad!!!! ;D äntligen med The Big Boyz nu mannen hoppas vi kan lira 1vs1 som vi gjorde förr, fast i match nu va tycks KRAM KRAM - Stålis
|
|
|
Post by theotherguy on Dec 1, 2006 23:11:32 GMT 1
hahah =) Mister Stål =) ja det känns faktiskt riktigt skönt =) haha ska be coachen spela mig som CB mot dig om jag får spel tid mot Crusaders heheh =) o förhoppningsviss e jag lite bättre än då så du itne dödar oss med poäng =) hahah längtar tills man får träffa dig igen
see u on the field
Kraaaaam Moe
|
|
|
Post by August Eriksson on Dec 3, 2006 21:10:17 GMT 1
|
|
|
Post by August Eriksson on Dec 3, 2006 21:10:44 GMT 1
|
|
|
Post by kallie on Dec 3, 2006 21:40:15 GMT 1
Jaja, ännu en glamour-boy till ss: lila handskar, svart visir... svettbanden sitter dock för långt ner och är för breda-- skärpning!
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Dec 3, 2006 23:48:57 GMT 1
kan d finnas fèrmšnga GlamourBoys?? I THINK NOT gott o se!
|
|
|
Post by Fille on Dec 4, 2006 7:53:59 GMT 1
Smurfarna verkar hårdvärva. Eller är det bara dom som är öppna med vad dom gör???
|
|
|
Post by Coach Golan on Dec 4, 2006 15:12:19 GMT 1
Smurfarna verkar hårdvärva. Eller är det bara dom som är öppna med vad dom gör??? Vad då smurfar!!! ;D Nu är jag inte aktiv i denna del av klubben (seniorerna eller rekryteringsgruppen) men visst kan många fler klubbar göra pressreleaser när saker sker i deras klubbar, som t.ex. när en ny spelare skrivit på. Sen har väl inte vår klubb varit en stor värvarklubb historiskt sett men alla måste vi utvecklas för att bli bättre, oavsett om det är som individer, lag eller klubb. Vi har dock lyckats med att utveckla de spelare som kommit till klubben, tex Jens Petterson & Jonas Wik. Och nu finns faciliteterna för att ha ännu bättre förutsättnignar att bli en bättre fotbollspelare hos Jets. Sen måste jag säga att jag anser att en klubb aldrig är starkare än sin kärna och storleken av denna kärna (dvs de "eldsjälar" som finns). OBS, dessa åsikter är mina personliga och återspeglar inte klubbens policy eller agerande (tydligen viktigt att poängtera detta ;D )
|
|