|
Post by Coach Golan on Jan 9, 2007 12:56:07 GMT 1
You have seen the light at the end of the tunnel, and it's a train heading right for you... ;D
|
|
|
Post by a on Jan 9, 2007 16:13:12 GMT 1
Så jävla bra är inte dessar, kom inte med i J-Landslaget och ändå värsta hypen? och cutta skiten med primetime, finns bara en och han sitter inte i skåne
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Jan 9, 2007 19:02:26 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll.
|
|
|
Post by Bc on Jan 9, 2007 20:15:37 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll. Du fattar väll att det är i SS du ska spela och inte i U-19? Att hypa sig själv kan bara sluta på ett sätt, illa... Välkommen till SS grabben, hoppas du klarar av första matchen.
|
|
|
Post by L Dirbersky on Jan 9, 2007 20:28:24 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll. Oj så kommer vi att få se lille D få stryk upp i stockholm istället....
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Jan 10, 2007 0:23:41 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll. Du fattar väll att det är i SS du ska spela och inte i U-19? Att hypa sig själv kan bara sluta på ett sätt, illa... Välkommen till SS grabben, hoppas du klarar av första matchen. hur ska det sluta illa? jag hypar inte mig själv, skriv ju INGEN HYPE!. jag tycker att jag är en duktig spelare. och det står jag för, hade jag inte varit duktig hade jag inte fortsatt spela. det kanske är jag som är ute och cyklar men ni borde väl inte ha något i mot att jag har den åsikten. eller? vet inte om ni spelar men om ni gör, tycker ni inte att ni är duktiga?
|
|
|
Post by Daniel on Jan 10, 2007 6:15:26 GMT 1
Hallå.. du bor ju i Sverige för böveln, här kan du inte komma och sticka ut ur mängden. Vet du inte att du inte får tro att du är bra eller framförallt att du är bättre än någon annan?! Du skall falla in i ledet och får på inga sätt och vis försöka prestera mer än någon annan och du får absolut inte kämpa efter att nå mål. Framförallt inte om du annonserar ut att du har dessa mål. Nåde dig om du sedan skulle få för dig att yttra något om att du är nöjd med din situation! Du måste även vara socialdemokrat och bli obekväm med att det kommer fler folk än du till busshållsplatsen, och gud vet vad om du inte vrider och vänder på dig om samma person skulle sätta sig bredvid dig på bussen när de faktiskt finns lediga platser längst bak.
|
|
|
Post by L Dirbersky on Jan 10, 2007 7:36:54 GMT 1
Hallå.. du bor ju i Sverige för böveln, här kan du inte komma och sticka ut ur mängden. Vet du inte att du inte får tro att du är bra eller framförallt att du är bättre än någon annan?! Du skall falla in i ledet och får på inga sätt och vis försöka prestera mer än någon annan och du får absolut inte kämpa efter att nå mål. Framförallt inte om du annonserar ut att du har dessa mål. Nåde dig om du sedan skulle få för dig att yttra något om att du är nöjd med din situation! Du måste även vara socialdemokrat och bli obekväm med att det kommer fler folk än du till busshållsplatsen, och gud vet vad om du inte vrider och vänder på dig om samma person skulle sätta sig bredvid dig på bussen när de faktiskt finns lediga platser längst bak. Det är inte 1943 längre??? Självklart så får man sticka ut i Sverige, tala om att man tycker att man är bäst. Det som är tänkvärt är att man bör nog kunna backa upp sitt snack.... Och vad jag sett/förstått så ha inte lille D kunna göra det....
|
|
|
Post by Men on Jan 10, 2007 8:38:20 GMT 1
Klart man kan hypa sig själv.... men Prime-Time.... patetiskt.
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 10, 2007 9:07:23 GMT 1
Men något har du väl lärt dig om Sverige?
Regel nummer ett: Tyck gärna att du är bra, men säg det för helvete inte till någon.
Regel nummmer två: Om någon annan tycker att du är bra, tacka och bocka artigt men förklara också att det antagligen inte var din förtjänst att det gick så bra. Motståndarna hade nog otur och ditt lag hade tur.
Regel nummer tre: Faktiskt är ju ingenting din förtjänst, du har allt att tacka alla andra för. Undantag: Domaren. Allt är domarens fel, gnäll så mycket du kan på honom.
|
|
|
Post by NA on Jan 10, 2007 10:38:52 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll. ett smeknamn som t.ex. Primetime tar man sig inte själv, det blir man tilldelad
|
|
|
Post by Whatevah on Jan 10, 2007 10:57:10 GMT 1
ingen hype alls bara jag som tycker att jag är grym! vad andra tycker spelar inte mig så stor roll. ett smeknamn som t.ex. Primetime tar man sig inte själv, det blir man tilldelad Nu får du ta och ge dig. Killen tycker att han själv är bra. Kul för honom att han har bra självförtroende. Varför klarar du inte av att se det så? Att han sedan kallar sig "Prime Time" på ett avundsjukt forum har du bestämt är fel. Och vem faan gjorde dig till dommare över cyberspaces smeknamn? Har du bestämt att bara för att Dieon visar rätt grym så gäller special regler för det namnet? Fundera istället på om du har ett ohälsosamt behov av att tillrättavisa folk och trycka ned entusiasm och så går du vidare med ditt liv som en bättre människa.
|
|
|
Post by aaaa on Jan 10, 2007 13:17:53 GMT 1
I had a dream, a dream about a beutiful place where people shared their beutiful thoughts. A dream about people trying to help eachother achieving their goals, my dream is dead. Swedish football forum is no longer heaven on earth its hell.
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Jan 10, 2007 13:56:17 GMT 1
haha om det är smeknamnet som stör vissa mäniskor så kan jag väl påpeka att det bara är lite på skoj får väl se vad jag blir kallad i framtiden just nu tycker ju "L Dirbersky" att "lilla D" passar mig. men det tycker inte riktigt jag.
|
|
|
Post by Osquar on Jan 10, 2007 15:52:41 GMT 1
Man får väl se till sommaren hur "prime time" han/du är. Ska vi gissa på inte alls.
|
|