|
Post by AH on Jan 12, 2007 16:56:08 GMT 1
Ja men det där är väl en av få bra spelare dom har lyckats värva. Annars har det ju mest varit utfyllnadsspelare som har lång tid kvar tills dom kan hävda sig i SS. Men samtidigt så är nog Jets en väldigt bra plats att träna upp sig på. vem är du att säga vem som är bra eller dålig. Vet du äns vilka dom andra spelarna är? har du sett dom spela? tycker inte att du har rätt att uttala dig om något du inte vet något om. jag har inte sett vissa av dom spela, men jag väntar med att göra en värdering till jag sett vad dom kan göra. Är det något jag hatar så är det argumentation som sker på ovanstående sätt. "Vem är du, vad vet du, har du ens sett något ?" För att sedan fortsätta med "Uttala dig inte om något du inte vet något om". Hur vet du att personen inte har koll på spelarna. Så mina följdfrågor blir.. Hur vet du att han inte vet ? Hur vet du att han inte har sett ? Hur vet du att han inte har kunskap om spelarna? On topic så tycker jag Arlanda gör rätt.. varför ska de inte stärka sitt lag ? Varför stå och trampa på samma ställe säsong efter säsong när man kan utöka och skapa motivation och kvalitativa träningar.
|
|