|
Post by hasseb on Dec 13, 2006 21:49:32 GMT 1
Coach Kennedy har ju en bra stand up rutin ;D Jag hör att vi får dra lite BD historier... Eller hur BD?? Hört ett par den senaste tiden... Men är ni snälla att hålla er till amnet i tråden och inte SprintFootball!
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Dec 13, 2006 22:40:40 GMT 1
Tänkte bara säga att jag ser fram emot att lira boll me Jets ;D aa Daniel, det måste jag säga att jag också gör.
|
|
|
Post by haha on Dec 13, 2006 23:52:41 GMT 1
Primetime! haha, fy fan vad tontigt..
|
|
|
Post by KJH on Dec 14, 2006 10:05:10 GMT 1
Blev det något sagt när Arlanda börjar träna?
Finns ingen info på hemsidan/tillfälliga hemsidan, ej heller info hur man kontaktar coach eller övriga kontaktpersoner.
|
|
|
Post by walther on Dec 14, 2006 10:06:36 GMT 1
Hej KJH. Just nu är alla i gym etc, vill du komma ikontakt med någon i föreningen kan du maila till mig. fredrik.walter@siba.se
Mvh Fredrik
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Dec 15, 2006 20:09:18 GMT 1
Det finns utmärkt info på Arlandas hemsida om hur man kommer i kontakt med personer i varje sektion i klubben.
|
|
Primtetime drazzenjaharituh
Guest
|
Post by Primtetime drazzenjaharituh on Dec 19, 2006 4:44:12 GMT 1
Primetime? get a grip! dont start that bigtime BS that makes swedish am.football soooo pathetic! cut it down pumpkin...
|
|
Daniel Donkey Sjholm
Guest
|
Post by Daniel Donkey Sjholm on Jan 5, 2007 22:58:12 GMT 1
Primetime? get a grip! dont start that bigtime BS that makes swedish am.football soooo pathetic! cut it down pumpkin... Holy butcrap.. its people like you that makes the game pathetic.. what are you trying to prove by complaining on a players nickname ? thats just lame.
|
|
|
Post by kul on Jan 6, 2007 16:14:24 GMT 1
hehe.. vore roligt att forsvenska namnen.. till exempel
philip "basta sandningstid" minja eller "elak" carl carlsson eller joakim "den varmlandska mardrommen" holm eller david "sötsak" jonsson eller kim "volvo kombi" taalbi eller per "kylskåpet" rindberg eller cj "storgatan" haraldsson eller martin "hammaren" kvarnmark
...kan ni gissa vilka NFL spelare och deras nicknames jag har använt?.. vinnaren får som straff deltaga i en kristina lugn uppsättning med en manodrepressiv torsten flinck i huvudrollen..
|
|
|
Post by Facit on Jan 6, 2007 16:43:24 GMT 1
philip "basta sandningstid" minja - Deion Sanders "primetime" eller "elak" carl carlsson - Mean Joe Green eller joakim "den varmlandska mardrommen" holm - Chistian okoye - "the nigerian nightmare" eller david "sötsak" jonsson - Sweetness Walter Payton eller kim "volvo kombi" taalbi - Jerome "the bus" Bettis eller per "kylskåpet" rindberg - The Fridge - William Perry eller cj "storgatan" haraldsson - Broadway Joe Namath eller martin "hammaren" kvarnmark - Fred 'Hammer' Williamson
|
|
hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Jan 6, 2007 21:20:44 GMT 1
alla rätt utom kim "volvo kombi" taalbi... inte är det en bus inte.. gissa igen...
|
|
|
Post by sebastianlindqvist on Jan 6, 2007 21:25:47 GMT 1
Kan det vara Carnell "Cadillac" Williams som avses?
|
|
|
Post by Coach Golan on Jan 6, 2007 22:04:19 GMT 1
Ni har alldeles för bra koll för att det ska vara hällsosamt ;D
|
|
|
Post by Na on Jan 9, 2007 10:33:58 GMT 1
Kan det vara Carnell "Cadillac" Williams som avses? nja... jag tror att det är SF:s fd backup runningback Chuck Levy "the chevy" som anses
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 9, 2007 12:20:26 GMT 1
Håller med Golan. Hjälp...
Men varför kombi? Varken Cadillac eller Chevy nämner något om en kombi? Har någon RB måhända ett nickname med ordet "wagon" i namnet?
Eller ska kombi rimma Taalbi?
|
|