|
Post by gargamel on Jun 26, 2007 15:41:37 GMT 1
Tycker hele grejen egentligen bara e pinsamm.. Men det kommer ju alltid nått positivt från en negativ händelse?? dem ansvariga ser förhoppnigsvis över reglerna både 1 å 2ggr så att man kan slippa sånt här i framtiden..
Aja.. Dif e tillbaka.. hoppas nu bara att det blir några "riktiga" matcher mot dem.. fast med tanke på hur snabb och duktig Dif organisationen är så lär det väll inte bli några matcher mot dem förens i december...
|
|
|
Post by mmj on Jun 26, 2007 16:28:49 GMT 1
Och det inlägget tillförde? lika mycket som detta!
|
|
|
Post by Tajt on Jun 26, 2007 20:37:43 GMT 1
Tufft för DIF B att hinna spela 6 matcher i Augusti... Är inte avis.
|
|
|
Post by Judge Dredd on Jun 29, 2007 14:08:54 GMT 1
Dif B spelar klart sina matcher för säsongen sedan hoppas jag att organisationer tar ett beslut att endast ha ett seniorlag till seriespel nästa år. Djurgården har inte spelare och organisation för ett B-lag.
|
|
|
Post by dden fr sporten on Jul 3, 2007 15:32:44 GMT 1
vem kan tala med sponsorer om hur bra denna sport är när man inte vet om det blir match? DIF viste vilka datum som deras "Krigare" spelar älla sina matcher det går ju att höra av sig långt tidigare eller skita i att ha ett B-lag om man inte har folk.
Det måste dessutom ordnas så att det finns något i TB som talar om hur många det måste vara till matchstart eller har jag fel?
om det genomförs matcher med så få som 7 spelare kommer spelarsäkerheten att åsidosättas!
|
|
|
Post by En gammal spelare on Jul 10, 2007 7:37:05 GMT 1
Jag har en liten fundering? När jag spelade fotboll på det glada 90-talet så fanns det en regel om att man var tvungen att ha en viss utrustning på sig när man skulle spela match. Typ hjälm, axelskydd och en massa grejor i brallorna. Om det nu var så att Djurgårdens spelare var där för att spela match iklädda solglasögon, shorts och badtofflor som det skrivs i andra inlägg att dom var, så kan jag väl tycka att dommaren skulle ha lagt mer energi på det problemet. Då kanske det skulle ha blivit en W.O som följer regelboken. Men nu är saker och ting som dom är, så nu hoppas vi att Djurgården dumpar badtofflorna och tar på sig fobollsskorna för att slutföra säsongen på ett bra sätt. Och nu hoppas jag att dom kommer med minst 11 spelare till match annars blir det bara pinsamt. Ha det gott!!!
|
|