|
Post by Nyfiken on May 26, 2007 15:40:15 GMT 1
Nån som vet vad det står?
|
|
|
Post by hm on May 26, 2007 17:03:59 GMT 1
43-13 slutade de.
|
|
|
Post by TheLowish on May 26, 2007 17:40:20 GMT 1
Efter halvtid var det inge kul länge, CC tog över allt.
Passade sönder Jets totalt
#12 var helt öppen på ett pass spel, joggade in en 30 yard td
|
|
|
Post by Jojje on May 26, 2007 17:46:45 GMT 1
DET VAR KLASSKILLNAD! Arlanda och Tyresö hör inte hemma i SS helt klart.
|
|
|
Post by afafasf on May 26, 2007 19:25:42 GMT 1
hör de hemma i ettan då? neä
|
|
|
Post by superstar on May 26, 2007 22:17:30 GMT 1
Jojje> Då kanske ss skulle spelas med bara 3 lag då kanske? Eftersom dessa två lag skulle piska upp alla i Div1 så "Platsar" enligt dig bara 3 lag i ss..
idiot
|
|
|
Post by Publik on May 26, 2007 22:42:33 GMT 1
Snälla diskutera de där i offtopic eller något annat ställe, ring varandra och prata.
Tillbaka till matchen nu
Arlanda började matchen hur bra som helst med en INT på första driven och sen scora dom direkt efter.
CC kom igen lite sakta med säkert sen vid halvtid stod det 20-13 har jag för mig, sen efter halvtid tog CC över helt och hållet. Jets hade inte mycket att säga till om.
Dagens spelare måste nog ha varit Todd Ferguson, Johan Stål och Tom Marsan. Dom 3 var väldigt bra.
Todd passade för 5 td och sprang in en QB sneak Stål tog emot 3 TD Tom är helt enkelt bara bra och bär hela Jets på sina axlar
|
|
|
Post by Publik on May 27, 2007 11:41:42 GMT 1
Carlstad-Arlanda: 20-13 i halvlek men sedan sprang siffrorna iväg. Carlstad hade ett gäng riktigt långa passspel där Arlanda gick bort sig eller inte hängde med. Arlanda flyttade bollen men hade svårt att scora när man närmade sig endzone. Hade svårt att springa mot Carlstads defense. Carlstad med sitt tunga springspel överraskade med att passa och göra det väldigt framgångsrikt. Matchen var tämligen jämn i första halvlek. Carlstad är dock numret större, bättre, mer samspelta, mer rutin viket visade sig i andra halvlek.
|
|
|
Post by StefanOud on May 27, 2007 18:16:53 GMT 1
Carlstad-Arlanda: 20-13 i halvlek men sedan sprang siffrorna iväg. Carlstad hade ett gäng riktigt långa passspel där Arlanda gick bort sig eller inte hängde med. Arlanda flyttade bollen men hade svårt att scora när man närmade sig endzone. Hade svårt att springa mot Carlstads defense. Carlstad med sitt tunga springspel överraskade med att passa och göra det väldigt framgångsrikt. Matchen var tämligen jämn i första halvlek. Carlstad är dock numret större, bättre, mer samspelta, mer rutin viket visade sig i andra halvlek. Hey, Publik, låter som du hittat in i min hjärna. Om någon undrar skulle min matchrapport låtit som ovan, om jag hade skrivit någon...
|
|
|
Post by NWT on May 27, 2007 20:17:33 GMT 1
|
|
|
Post by jass on May 27, 2007 21:31:19 GMT 1
"prime-time" dominerade alltså inte backfield....
ståhl är rätt skön ändå, för att spela i carlstad iaf..
|
|
|
Post by asg on May 27, 2007 22:11:44 GMT 1
asg de han sa var rätt roligt.
Håller med lite om vad han sa, ska man kalla sig själv för prime time så ska man vara enormt bra.
Kanske våran Gurra på stanford får kalla sig det. ;D
|
|
|
Post by Fjantar on May 27, 2007 22:13:57 GMT 1
Så förra årets "årets reciever" går efter en superserierookie i media. Verkligen "classy" men vad hade man väntat från någon som spelar i Crusaders...
|
|
|
Post by Moget on May 27, 2007 22:43:27 GMT 1
Ja väldigt moget var det. Fast vad jag hört var det inte Cristoffer Dessezar som hade Ståhl...men han kanske gjorde det någon gång också, jag var inte på plats.
|
|
|
Post by Publik2 on May 27, 2007 23:10:43 GMT 1
Det rasade lite på slutet men arlanda stod upp ganska bra mot carlstads springsspel, i alla fall i första halvlek. Hade svårare mot pass. En bit in i tredje lossnade det för CC.
Efter att ha mjuka upp med lite långa pass var det dags för tunga springspel. Arlanda kunde haft 2 td:s till. Det hjälpte ju inte direkt att man mot ett lag som CC kastar en interception på sin egna 30-40 y-linje.
|
|