|
Post by bra on May 30, 2007 8:17:31 GMT 1
Jag uppfattar Cristoffers " Prime Time " som en hyllning till hans idol Neon Sanders och är väl för fan inte mycket att tjafsa om . För övrigt så verkar det vara anonym man ska vara på detta forum , det finns nog inte en enda som inte skrivit anonymt här .
|
|
|
Post by vem on May 30, 2007 9:59:31 GMT 1
Får den här killen så mycket uppmärksamhet enbart på grund av att han skriver prime time i sitt namn eller är han bra på fotboll ? Skulle det bli lika mycket tjafs om han använder namnet som hans tränare Kennedy gett honom Dessezar the superstar.
|
|
|
Post by Jag tror on May 30, 2007 10:32:07 GMT 1
[quote author=Bjerte board=talk thread=1180190415 post=1180509195 Tror inte SOPA var menat till dig.... om du läser inlägget igen så kan ju kanske du förstår att det syftar till det som "ljligt" skrev.
Att du får en känga kanske beror på du gick till tidningen ifjol och skrev ner klubben? Borde till och med du fatta. Ditt rykte i föreningen är ju inte direkt bra[/quote]
Jag tror att "Bjerte" är sportchef i Carlstad.
|
|
|
Post by Disaster on May 30, 2007 10:41:59 GMT 1
Det tror jag med.
|
|
|
Post by StefanOud on May 30, 2007 12:38:34 GMT 1
Alltid lika roligt med forumet. En klockren kommentar i lokalpressen av Ståhl, som de båda "inblandade" - Johan själv och Coffe "Prime Time" Dessezar tar med en klackspark, blir en storm i ett vattenglas! Från och med nu kommer jag alltd att referera till Coffe som "Prime Time", om inte annat så bara för att det retar någon. "Stålmannen" kan jag börja kalla för "ItO 86 M Igla" - sug på den!
|
|
|
Post by mOsSieFieD on May 30, 2007 14:29:15 GMT 1
Oud! de e ju de som är de roliga! folk FATTAR INTE att de är på skoj och att man försöker ha lite kul här! så fort man snackar om något alls i Sverige så blir de skit direkt! Jag får väl snacka skit om vem jag vill, eller! HEGBO suger! HAHAHAHAHAAAH ser ni, ja snacka skit igen! Peace out
|
|
|
Post by Illegible Reciever on May 30, 2007 15:18:07 GMT 1
Oud! de e ju de som är de roliga! folk FATTAR INTE att de är på skoj och att man försöker ha lite kul här! så fort man snackar om något alls i Sverige så blir de skit direkt! Jag får väl snacka skit om vem jag vill, eller! HEGBO suger! HAHAHAHAHAAAH ser ni, ja snacka skit igen! Peace out Om du nu valde att snacka skit, var du då tvungen att ta över Sydsvenskan bara för det? sydsvenskan.se/ekonomi/article242226.eceJag kan se rubrikerna framför mig redan... "HAHAHAHAHAHA ni e störda allehopa fattar ni ente att jag bara skämtar a pallar inte me er" eller "HAHAHAHAHAAH sporten bara med highlights med mig er STÅLIS" eller "Sydsvenskan byter namn till mOsSieFieD AHAHHAHHAHAHAHA peace etc." Tja, det var en bra tidning så länge den varade.
|
|
|
Post by mOsSieFieD on May 30, 2007 15:19:46 GMT 1
hahahhaahhah ja just de, glömde säga att ja tog över den, ingen stor grej för mig hahahahaha
|
|
|
Post by Uiko on May 30, 2007 17:27:11 GMT 1
Fett stort grattis Betyder det att vi får se lite artiklar om am. fotboll kanske i framtiden?
|
|
|
Post by ka on May 30, 2007 19:33:43 GMT 1
ja säkert.... häng med lite...
|
|
MisterUberlord3000ProAllstarrr
Guest
|
Post by MisterUberlord3000ProAllstarrr on May 30, 2007 19:46:42 GMT 1
Jag vill också hype´a mig själv så att jag kan ha beef med stålis. Måste komma på något till nästa säsong, fast då får du lova att köra lite DB.
Jag är bäst, ingen protest.
|
|
|
Post by Hmmm on May 30, 2007 21:40:53 GMT 1
Vem är det som har hypat sig tycker du
|
|
|
Post by erhm jo alltsa on May 30, 2007 22:44:48 GMT 1
Ja som jag förstod det, må hända att jag fått det hela om bakfoten, men att "Primetime" ansågs vara ett smeknamn enbart värt en bra spelare, i detta fall valt av en arlandaspelare, och att Ståhl såg det som en utmaning.
Sen att smeknamnet var på skoj spelar mindre roll, primetime kom uppenbarligen med en viss hype, och därmed hela grejen.
Varav mitt inlägg i det hela.. att jag vill hype´a mig själv så att ståhl kommer ut stångandes och frustande inför vårt framtida möte.
|
|
|
Post by Lonnlovet on May 31, 2007 0:21:43 GMT 1
Ja... de enda två som tog illa vid sig av den artikeln i NWT var Bjerte själv och hans bror!!!
|
|
|
Post by Blupp on May 31, 2007 8:02:05 GMT 1
Ja... de enda två som tog illa vid sig av den artikeln i NWT var Bjerte själv och hans bror!!! Snälla, låt oss inte dra igång denna diskussion igen. Du har så OVERKLIGT fel så du anar inte men skriv på div 2 forumet istället... OK?
|
|