|
Post by Spelarna on Feb 22, 2007 3:50:18 GMT 1
Vem är enligt spelarna, inte coacherna de bästa spelarna i superserien.
Skriv inte dem nominerade nu!!
Jag vet att detta är ett töntigt topic, men det finns i dem lägre divisionerna.
Alltid kul med lite skitsnack!!!
|
|
|
Post by publik on Feb 22, 2007 5:32:52 GMT 1
QB: carl-johan haraldson SMM RB: kim taalbi SMM RB: pelle björnhammar WR: johan perström TRC WR: johan stål CC WR: hampus persson LG OL: david krzysztalowicz LG OL: erik ahlberg SMM OL: martin falk CC OL: daniel holmgren CC OL: oscar gustavsson strauss TRC
Mii dream team offense, ett ungt offense på vissa delar men ack så bra..
hare..
|
|
|
Post by Tycker on Feb 22, 2007 10:19:29 GMT 1
QB: carl-johan haraldson SMM RB: David Jonsson SMM RB: pelle björnhammar LG WR: johan perström TRC WR: johan stål CC WR: hampus persson LG OL: david krzysztalowicz LG OL: erik ahlberg SMM OL: martin falk CC OL: Michael löhr SMM OL: Carl Bäckström SMM / thomas falkelind ?
DL: Joakim holm CC DL: Carl Carlsson CC DL: Fredrik Vikberg CC DL: Mike andersson LG / Per Rindberg CC LB: Martin Ullbranth CC LB: Ola Rugeland SMM LB: Martin Kwarnmark SMM DB:Henrik Hegardt SMM DB:Fredrik Haraldson SMM DB:Olof Bjurström CC DB:Petter Ehrnvall SMM
|
|
|
Post by Norge on Feb 22, 2007 13:59:37 GMT 1
Thomas Falkelind har börjat träna/spela med Nidaros Domers så honom kan du stryka
|
|
|
Post by Undrar on Feb 22, 2007 16:10:01 GMT 1
Undrade bara om Perlan ska spela i år,, han skulle väl aldrig spela i superserien igen??
|
|
|
Post by jaho on Feb 22, 2007 21:46:30 GMT 1
han spelar, tror det var att han skulle spela så länge det var kul att köra
|
|
|
Post by Liraren on Feb 23, 2007 8:27:55 GMT 1
Perlan lirar det var landslag han inte skulle spela i mer då han ville avsluta på topp med Em-guld, och så länge hans jobb inte krockar så spelar han. Har sett han på Tyresös träningar så spelar gör han defenitivt.
|
|
|
Post by Mitt lag on Feb 23, 2007 8:33:34 GMT 1
Av de som spelar i SS skulle jag, om jag var coach välja följande QB: CJ Haraldsson RB: Kim Taalbi RB: David Jonsson WR: Ingerman den äldre WR: Johan Stål WR: Oskar Dahlman OL: David krzysztalowicz OL: Martin Falk OL: Erik Ahlberg OL: Kalle Bäckström OL: någon av de stora bröderna, ser ändå inte skillnad på dom DL: Joakim Holm DL: Per Rindberg DL: Fredrik Vikberg DL: Carl Carlsson LB: Ola Rugeland LB: Blanck LB: Ingerman den yngre DB: Lundkvist DB: Haraldsson DB: Bjurström DB: Henrik Hegardt Listan är dock ganska lik de andra, men jag tror att jag har lite ändringar. Hade kanske gått snabbare att bara skriva ändringarna.
|
|
|
Post by fattar inte on Feb 23, 2007 8:47:29 GMT 1
förstår inte denna faschination av kim taalbi...tycker både pelle B och micke Ö är bättre, äneb David J så klart...men han står ju redan på många....Niklas lindström eller holm som FB
|
|
|
Post by kallie on Feb 23, 2007 12:47:34 GMT 1
Är det verkligen ingen som har "primetime"- killen på sin lista???
|
|
|
Post by kalle anka on Feb 23, 2007 19:57:52 GMT 1
Ganska roligt att se dessa eviga "ryktes" listor. Björnhammar var bra 2006, nej men 2005 MED MARVELS! Hur mycket gjorde Carl Carlsson förra i året, och sämre OL än limhamns får man vä leta efter. The list goes on,,,
|
|
|
Post by Pontus Bondeson on Feb 23, 2007 20:02:51 GMT 1
Påstår du att David "Rodriguez" krzysztalowicz är en dålig spelare? Lille vän, det måste vara så att du aldrig spelat emot David i hela ditt liv, eller sett honom spela för den delen. var det inte nån som sa för en tid sedan "Närme NFLE kan man nästan inte komma" Tjipp hej
|
|
|
Post by superstar on Feb 23, 2007 20:25:40 GMT 1
FS - Philip Minja TRC! Borde väl vara ganska självklart ?
|
|
|
Post by Afan on Feb 23, 2007 21:20:45 GMT 1
FS - Philip Minja TRC! Borde väl vara ganska självklart ? Och vem fan ska han peta??? Lundqvist??? skulle inte tro det.. nuts killen e sämst. han kan för fan inte ens tacklas, och alla som var me i finnkampen kan intyga det, finnarnas TE sprang ÖVER honom.... han e overrated som fan....
|
|
|
Post by BEST on Feb 23, 2007 21:45:40 GMT 1
OL: david krzysztalowicz LG WR: johan stål CC DL: Carl Carlsson CC
Best there is!
|
|