|
Post by skitsnack on Feb 23, 2007 21:46:59 GMT 1
Killen är verkligen inte sämst. Han skötte sig bra på sina LL-uppdrag. TE hade ett förflutet i NFLE och var ganska stor. Minja är en junior... Han kan inte peta varken Ehrnvall, Haraldsson eller lundkvist idag, det är det inget snack om. Men han kommer bli bra, det är jag övertygad om.
|
|
|
Post by s det s on Feb 23, 2007 22:00:21 GMT 1
Han är för kort.
|
|
|
Post by Oscar Strauss on Feb 23, 2007 22:47:04 GMT 1
Vad är Philip för kort för?
spela FS? knappast? han är 180 cm, alltså 5'11".
vi kan jämföra med Bob Sanders från IND Colts som är 5'8". Då måste han vara alldelles för kort för att dessutom SPELA I NFL?!
nej, amerikansk fotboll i Sverige har inte så jävla mycket att göra med om man är 2-3 inches för kort eller lång. när man kommer till college fotboll eller nfl, då spelar det en stor skillnad men knappast i sverige.. och att philip skulle vara dålig är tame fan mig det larvigaste jag har hört.
Philip Minja var förmodligen U-19 bästa spelare och atlet förra året då han spelade både RB och SS/OLB.
om ni tar en titt på dom highlightsen som finns på TRC's hemsida så förstår ni vad jag talar om.
För övrigt så tycker jag att det är dags att sparka ut alla "gamla" spelare efter VM nu i sommar och satsa på den yngra generationen till nästa EM.
|
|
|
Post by SMST on Feb 23, 2007 23:10:13 GMT 1
Bäst när då? EM 05 för 2 år sedan
|
|
|
Post by Fetto on Feb 23, 2007 23:13:30 GMT 1
Du är smart du oscar, det kallas generations skifte, och det kommer nog att sluta en del gamla rävar så att du och ditt lilla finniga arsle kan få en chans att spela med dom stora pojkarna.
|
|
|
Post by Oscar Strauss on Feb 23, 2007 23:22:54 GMT 1
Du är smart du oscar, det kallas generations skifte, och det kommer nog att sluta en del gamla rävar så att du och ditt lilla finniga arsle kan få en chans att spela med dom stora pojkarna. Näej? är det sant? kallas det det? för min del är det slut med landslag, dels för att jag är i usa just nu och kommer att vara här i ett flertal år till framöver, och för det andra om jag skulle bli uttagen så skulle jag inte tacka ja efter ett fåtal incedenter i moskva -04.. men det finns andra spelare, som till exempel Minja. En annan är Dan Peterström från STU som är också väldigt bra men inte riktigt fått visa upp sig.. Annars kan man sitta som dig, anonym, på ett internetforum och snacka skit, för annat lär du inte vara speciellt bra på..
|
|
|
Post by camp on Feb 23, 2007 23:25:04 GMT 1
Dan Peterström var på uttagningscamp ifjol men kom inte med
|
|
|
Post by SSJunis on Feb 23, 2007 23:31:03 GMT 1
Kul att ni föreslår en massa junisar och div.1 spelare som bästa spelarna i SS. Hoppas det går bra för nämnda spelare när säsongen drar igång men lite tidigt att slänga in dem i ett Allstar-lag för Superserien är det nog.
Är det något man märkt genom åren är ju hur Div.1-spelarna överskattar sig själva innan de ens fått chansen att spela i Superserien. UPP TILL BEVIS!
Och att försvara en spelare med att "han var ifrån NFLE och stor" håller knappast. Joakim Holm spelar i SS, han är stor och har spelat i NFLE? Ska då denna Superstar FS i TRC inte tackla honom?
|
|
NO EXCUSES IN FOOTBALL
Guest
|
Post by NO EXCUSES IN FOOTBALL on Feb 24, 2007 1:07:29 GMT 1
Hej hej! Denna onödiga diskussion om Minja! Finnkampen berättar allt för oss. Finnarnas TE sprang över honom totalt, och personen "skitsnack" kommer med en patetisk förklaring på forumet som; "Men - TE hade ett förflutet i NFLE och var ganska stor. Minja är en junior..." - så vida det inte är Minja själv som har skrivit detta... IF YOU CAN'T TAKE HEAT, GET OUT OF THE KITCHEN... Skall du vara med och spela på elit nivå, se till och rör på benen. Det finns inga ursäkter ute på plan. Pallar du inte trycket... TOO BAD SON. START PLAYING GOLF...THIS IS NOT A GAME!! Ha det bra...
|
|
|
Post by jaja on Feb 24, 2007 1:37:11 GMT 1
HAHA, jävla tönt!
|
|
|
Post by superstar on Feb 24, 2007 2:55:13 GMT 1
Det är helt sjukt vilka avundsjuka jävlar det finns på detta forum..Så om man blir översprungen av någon som är större än en själv så är man dålig ? Så brian urlacher är dålig för att han blev översprungen av jerome bettis? haha, seriöst nu, nivån på detta är skrämmande lågt!
|
|
|
Post by Coach Golan on Feb 24, 2007 8:25:21 GMT 1
Kan vi inte lämna sandlådan, höja nivån och återgå till ämnet?
Kom igen nu!
|
|
|
Post by tjoo on Feb 24, 2007 8:45:21 GMT 1
och för det andra om jag skulle bli uttagen så skulle jag inte tacka ja efter ett fåtal incedenter i moskva -04.. nån som kan berätta vad som hände??
|
|
|
Post by YO on Feb 24, 2007 10:14:17 GMT 1
och för det andra om jag skulle bli uttagen så skulle jag inte tacka ja efter ett fåtal incedenter i moskva -04.. nån som kan berätta vad som hände?? Skönt att vi har vår egen Zlatan!
|
|
|
Post by TB on Feb 24, 2007 18:20:42 GMT 1
Minja- Div I, är allt jag har att säga. Den som lever får se!
och för att hålla mig till tråden så platsar han absolut i top 4 db's i SS.
|
|