|
Post by eeeh on Feb 25, 2007 1:41:27 GMT 1
minja har väl aldrig spelat i SS vad jag vet.. alltså: låt se hur säsongen ser ut och om alla SS-klubbar får tummen ur och rapporterar sina stats så kommer vi att se vem som: har flest tacklingar, flest ints, flest breakups.. sen kan vi göra bedömningen.. minja har en god chans att placera sig i toppen tror jag...
peace
|
|
|
Post by fjantforum on Feb 25, 2007 2:55:48 GMT 1
Folk är så e-cool... ska vi slåss ?
|
|
|
Post by olji on Feb 25, 2007 11:38:25 GMT 1
Kan man ladda ner finnkampen någonstans?
|
|
|
Post by SEG on Feb 25, 2007 12:31:19 GMT 1
ÅTER TILL ÄMNET DÅ!
QB: C-J Harladsson RB: David Jonsson SMM RB: Micke Öhman LG WR: Johan Stål CC WR: Johan Ingerman LG WR: Hampus Persson LG OL: David Krzysztalowicz LG OL: Erik Ahlberg SMM OL: Martin Falk CC OL: Kjell Hellborg CC OL: Thomas Falkelind TBA
DL: Joakim holm CC DL: Carl Carlsson CC DL: Fredrik Vikberg CC DL: Per Rindberg CC LB: Martin Ullbrant CC LB: Ola Rugeland SMM LB: Kristoffer Blanck AJ DB: Henrik Hegardt SMM DB: Magnus Lundqvist LG DB: Olof Bjurström CC DB: Johan Stål CC
|
|
|
Post by sen nr on Feb 25, 2007 12:46:39 GMT 1
sen när spelar det smurfar i LG ;D öhman är väl kvar i AJ
|
|
|
Post by me on Feb 25, 2007 13:07:14 GMT 1
min lista: QB: Carl-Johan Haraldsson HB: David Jonsson FB: Jocke Holm WR: Oskar Dahlman WR: Ingerman WR: Ståhl T: M Löhr T: Falkelind G: Erik Ahlberg G: David K C: Tomas Löhr
DL: Calle Carlsson DL: Erik Håkansson DL: Vikberg DL: Rindberg OLB: Kwarnmark MLB: Rugeland OLB: Ullbrant CB: Henrik Hegart CB: Ronald Biro FS: Fredrik Haraldsson SS: Magnus Lundqvist
|
|
|
Post by d on Feb 25, 2007 13:07:22 GMT 1
Är det spelarnas favoriter under förra superseriesäsongen? Eller är det bästa spelare överlag? Om det är för superserien, så sluta nämn spelare i div1, samt juniorer som inte spelat (även om de varit med i landslaget)..
|
|
|
Post by superstar on Feb 25, 2007 14:42:00 GMT 1
Det är väl mer en uppskattning om vilka man tycker känns bäst inför säsongen, så varför kan inte någon som spelade i div 1 förra kunna vara en av de bästa i ss?
|
|
|
Post by INTENSITETSMANNEN on Feb 25, 2007 17:09:49 GMT 1
Seriöst, hur kan Blanck vara nominerad? Ja han vann årets spelare i SS förra året men det priset delades väl ut första april??? Nä, han är en schysst kille som kämpar och har stort hjärta och stora armar. Det betyder inte att han är en bra spelare i landslagsnivå. Att han startat i LL före Ingerman känns som ett hån. KB är en stabil SS spelare, varken mer eller mindre.
Ska man ta ut LB's så kommer åtminstonde Rugeland, Kwarnmark, Ingerman, Ullbrant, Fröstad före. Kanske ännu fler.
Jag är INTENSITETSMANNEN
|
|
|
Post by MJ on Feb 25, 2007 18:22:21 GMT 1
Jag anser att totte klart håller landslagsklass och är en av SS bästa LBs anser nog också att han vann priset förra året på ett fair sett, det var tuff konkurrens mellan honom och rugeland men det är nog få som blev upprörda när han tog hem det. att han har ett stort hjärta för fotbollen och ett elittänkande som fler borde ha är väl inga dåliga egenskaper...sen att han aldrig kommer springa snabbare än mig gör ju inte honom till en dålig spelare, ;D ses på träningen totte! jag måste ju säga att de LBs som du sa var bättre än honom är bra spelare och så men de ligger inte på något sätt över honom nivåmässigt. / Mathias Jangenäs, Jets
|
|
|
Post by Va on Feb 25, 2007 20:00:17 GMT 1
Stod det mellan Blanck och Rugeland om Årets MVP ?
Det tycker inte jag!
|
|
|
Post by MJ on Feb 25, 2007 21:16:18 GMT 1
mitt fel, det va bästa LB som jag menade och jag är nästan helt säker på att rugeland var med där...
/ Mathias Jangenäs
|
|
|
Post by listig on Feb 25, 2007 23:53:35 GMT 1
De bästa på varje possition är självklart de som startade i LL mot Österrike I höstas. Jag har sett många av de som nämts när de varit lysande och när de gjort rena skit matcher. Den bästa formen gäller enligt mitt tycke Iallafall.
Angående minja: han blev inte översprungen varje spel det händer även den bäste. Tycker det är väldigt låga personangrepp på vissa inlägg. Det är svårt att tro att de som skrivit utövar sporten själva överhuvudtaget. OL som släpper igenom sack´s, Qbs som passar för int,Corners som blir brända, LB som missar tacklingar inträffar i varje match ska vi byta ut någon för att de har haft ett dåligt spel så kan vi lika gärna lägga ner skiten. Men de som skrivit är naturligtvis bättre själva.
|
|
|
Post by NoX on Feb 27, 2007 0:09:48 GMT 1
QB: Carl-Johan Haraldsson HB: David Jonsson FB: Jocke Holm WR: Oskar Dahlman WR: Ingerman WR: Ståhl T: M Löhr T: Bäckström G: Erik Ahlberg G: Martin Falk / David K C: Tomas Löhr
DL: Calle Carlsson DL: mike andersson DL: Vikberg DL: Rindberg OLB: Kwarnmark MLB: Rugeland OLB: Ullbrant CB: Henrik Hegart CB: Ronald Biro / Bjurström FS: Fredrik Haraldsson SS: Magnus Lundqvist
David K Från limhamn var förra året urform. Han skulle direkt hamna på listan om han spelar som 2005.
Spelar biro är han given annars bjurström cc
|
|
|
Post by verboten on Feb 27, 2007 10:46:02 GMT 1
whar gespielen mike andersson i år.. whar han nicht i hamburg blue devils förra yharen? bin han kwhar där eller?
|
|