|
Post by CC on Feb 19, 2007 18:19:43 GMT 1
nej det har du rätt i men om dom (styrelsen) anser att röstnignen kan hålla på tills års mötet ska vara så är det väl CCs ensak?
|
|
|
Post by Patrik L on Feb 19, 2007 19:09:16 GMT 1
nej det har du rätt i men om dom (styrelsen) anser att röstnignen kan hålla på tills års mötet ska vara så är det väl CCs ensak? Jo det kan man väl anse. Men om nu de som sitter i styrelsen helst ser att det blir svarta dräkter så kanske de skjuter upp slutdatum för att öka på chanserna att deras alternativ går igenom? Nu vet ju ingen när omröstningen ska sluta.
|
|
|
Post by hasseb on Feb 19, 2007 20:39:40 GMT 1
För alla er som tror att Crusaders till fullo kommer följa omröstningen så kommer här DET JAG TROR: Jag tror att CC:s styrelse använder sig av omröstningen som ett "riktmärke" för vad "allm'änheten" vill att man spelar i för färger, MEN... vad jag tror är väl ingenting skrivet i sten att "man slaviskt" kommer följa rekommendationen. Men jag har haft fel förr !! Sen tycker jag som moderator att vi ska droppa diskussionen och namnutpekningen av tränares fel/eller inte i avhopp o liknande. Tycker nog inte att det är det tråden handlar om. // H
|
|
|
Post by Hes Quarterback on Mar 2, 2007 10:00:10 GMT 1
|
|
|
Post by Guran on Mar 2, 2007 10:55:27 GMT 1
Svart slips och jeans... BARA Dansbands-Johan som kommer undan med sådant. ;D
|
|
|
Post by Mr Floppy on Mar 2, 2007 14:44:07 GMT 1
Styrelsemöte i Crusaders?
|
|
|
Post by Nisse on Mar 2, 2007 16:26:39 GMT 1
nä det är samhall som har samkväm på den lokala puben.
|
|
|
Post by August Eriksson on Mar 2, 2007 17:20:07 GMT 1
Nu lugnar vi oss lite med spydigheterna.
|
|
|
Post by Johan L on Mar 5, 2007 10:33:51 GMT 1
Hej, Kul få uppmärksamhet. Sanningen är att mina gäster är Thun Designstudio som på förmiddagen denna dag blev lyckliga ägare till en Xerox DocuColor 5000 för ynka 1,9 miljoner. Fröken på min vänster sida är Natascha som faktiskt är lillasyster till "Oksana", mer känd som "Chippens nya flickvän". Givetvis för ung för mig, men tycker om att umgås. Den lokala puben är "Nöjesfabriken" som är Sveriges näst största nattklubb (nej, inte Sandgrund).
Det enda som var felet denna dag var möjligen att jag inte riktigt fått till solbrännan.
Johan
|
|
|
Post by Johan L on Mar 5, 2007 10:42:00 GMT 1
.... glömde bara tillägga att slipsen faktiskt har en blå ton och att jag var på TV4 i helgen där jag fick ett meddelande till "Nisse" som jag lovade att vidarebefodra.
" Välkommen till casting den 6:e mars för casting på Kungsgatan 11 kl.11.30 för uttagning till nästa säsong av -En annan del av Köping. Lycka till! Mvh TV4"
...."Right back at ya´"
|
|
|
Post by Publik on Mar 5, 2007 12:14:06 GMT 1
Inläggen går bara lägre och lägre ner i IQ nivå.
Nu har vi börjat göra narr av utvecklingstörda personer i sverige också.
|
|
|
Post by Vem som helst on Mar 5, 2007 12:56:32 GMT 1
*suck*
Vissa människor är hopplösa... och då menar jag inte Johan.
Varför hoppa på honom för att någon tagit en bild av honom och kunderna? För att det är lätt? För att han förtjänat det? Kom igen nu!
Orka vara på honom för kommentaren om "En annan del av Köping". Som den outtrötterlige moraliska superhjälte du är så förstår jag att du tyckte kommentaren var opassande. Här skall du få någon annan att hoppa på... Jag log faktiskt lite när jag läste Johans sista inlägg.
Åter till ämnet: Mina källor säger att det ser riktigt bra ut i Karlstad inför säsongen. Kanske skall ta mig till Tingvalla i sommar och kika då...
|
|
|
Post by HAHA on Mar 5, 2007 18:12:36 GMT 1
Alla som känner johan och vet hur han är som person log nog också lie när de läste hans inlägg.
Hörs
|
|
|
Post by Jolan H on Mar 5, 2007 21:09:34 GMT 1
.... glömde bara tillägga att slipsen faktiskt har en blå ton och att jag var på TV4 i helgen där jag fick ett meddelande till "Nisse" som jag lovade att vidarebefodra. " Välkommen till casting den 6:e mars för casting på Kungsgatan 11 kl.11.30 för uttagning till nästa säsong av -En annan del av Köping. Lycka till! Mvh TV4" ...."Right back at ya´" Vadådå Johan, var det bara du som sökte nu eller?
|
|
|
Post by August Eriksson on Mar 5, 2007 22:23:13 GMT 1
Stänger denna tråden då folk inte kan uppföra sig.
|
|