|
Post by Buddha on Feb 3, 2007 17:59:34 GMT 1
Svart: Snygga färger men den ser väldigt Örebro ut. Tror inte det blir snyggt med den röda hjälmen till. Sitter siffrorna så där långt ner i verklighetn också?
Röd: Grymt snygg design på dräkten. Tror denna skulle bli snyggast tillsammans med den röda hjälmen. Tycker även det är snyggast utan "Crusaders" på bröstet.
|
|
|
Post by Rhino on Feb 3, 2007 18:44:56 GMT 1
COPYCATS!!!
Era svarta ställ är EXAKT kopierade av våra!! Illa, hoppas verkligen ni spelar i rött istället!!
|
|
|
Post by jaja on Feb 3, 2007 18:52:10 GMT 1
Rhino - cc är iofs bättre än er så det vore ju synd om dom spelade med erat ställ..
|
|
|
Post by Kingen on Feb 3, 2007 18:57:53 GMT 1
|
|
|
Post by COPYCATS on Feb 3, 2007 19:06:22 GMT 1
jaja - trög du é! De handlar väl inte om hur BRA ett lag är, vilka som ska ha ett visst ställ... Annars hade nog även ni sprungit runt nakna på plan om ni mäter er med alla USA-lag som har "patent" på era färger.
Ta de röda dräkterna, det e ju era färger... ni e rödsvarta, rhinos är svartröda.
|
|
|
Post by kcf65xz on Feb 3, 2007 19:07:25 GMT 1
De svarta är ju helfula. Känns som nåt man sett flera gånger förut. De röda är mer stilrena och hundra gånger snyggare. Jag röstar rött! Det har jag alltid gjort!
|
|
|
Post by Jo on Feb 3, 2007 19:23:34 GMT 1
De röda ser mycket proffsigare ut. Stilrent = Proffsigt
De svarta tror jag inte är särskilt snygga Live.
|
|
|
Post by LeoBillgren on Feb 3, 2007 23:04:47 GMT 1
Båda är snygga tycker jag. Lustigt nog exakt de färger som var knutna till namnet Bulls när vi röstade om namn till den nya klubben. Senare behöll man namnet och bytte färger eftersom det var en för vanlig kombination i Sverige (Carlstad, Örebro, Gävle m.fl.).
Carlstad har ju dessa färger sen tidigare så det känns logiskt att de kör på med dem. Båda förslagen är med stark Texas Tech-prägel (bra betyg i min bok...). Personligen tycker jag det är synd med en svart revär på tröjan i förslaget med röd tröja, eftersom den revären inte synkar med revären på byxan (röd). Snyggast blir det att ha helröd tröja ihop med de svarta byxorna med röd revär, eller den helsvarta med genomgående röd revär.
Själv gillar jag bäst när TT spelar i det helröda stället med genomgående svart revär...
|
|
|
Post by Jones on Feb 3, 2007 23:30:50 GMT 1
|
|
|
Post by LeoBillgren on Feb 4, 2007 0:05:40 GMT 1
Spooky! Den övre bilden var den jag använde när jag föreslog hur Bulls dräkter skulle se ut! Håller helt med om hur snyggt det är!
|
|
|
Post by Bulls on Feb 4, 2007 10:51:51 GMT 1
Finns det ett lag som heter Bulls nu?
Vilka färger kör de med?
|
|
|
Post by Mattias on Feb 4, 2007 11:28:42 GMT 1
Leo med flera. Tänk på att Crusaders har röda hjälmar. Rent spontant tycker jag också att det röda stället är snyggare men i kombination med en röd hjälm så tror jag att det finns risk för att det blir "för mycket".
Röstade hursomhelst ändå rött.
|
|
|
Post by Najs on Feb 4, 2007 16:50:51 GMT 1
Den svarta såg lite för mycket Örebro ut, och #23 på bröstet satt så långt ner. Kommer se helmysko ut på tjocka spelare då deras mage kommer att expandera siffrorna till en osymetrisk form.
Den röda var bättre, men det finns risk för, som någon sa tidigare, att det blir "för mycket" tillsammans med de röda hjälmarna. Hur som helst så var ingen av uniformerna direkt ful.
Det står för övrigt 83 - 84 i den Rödas favör.
|
|
|
Post by marcus on Feb 4, 2007 17:36:11 GMT 1
Röda är bättre... mer CC
Svart är som sagt Örebro, Borås, Gävle(?)...
|
|
|
Post by Rikard Borg on Feb 4, 2007 19:07:26 GMT 1
Roligt att vårat dräktbyte engagerar.. ser fram emot omröstningen i vår när vi skall måla om barackerna på Färjestad:) Vad gäller tröjornas slutgiltliga design kommer de eventuellt att förändras beroende på leverantörens möjligheter att sy i just "vår" design. Vi kommer inte heller att ha någon text ovanför siffrorna, då den platsen är avsedd för en av våra huvudsponsorer. Vi kommer fortfarande att ha kvar våra röda hjälmar, vi fick visserligen in förslag där även hjälmdesign ingick - en svart hjälm som "fadade" (?!?) över till svart. Hade nog blivit lite dyrt! För er nyfikna kan jag berätta att det är via www.niketeam.com som förslagen tagits fram. Gå in och prova designa era nya dressar.. MVH Rikard Borg go red!!
|
|