|
Post by Mossifet on Feb 16, 2007 22:49:49 GMT 1
Gå in på www.crusaders.se och rösta på rött!!!! Ni får en td dans av mig. Rött!!! Rött!!!
|
|
|
Post by riktiga mossiefied on Feb 16, 2007 22:51:53 GMT 1
Tja, Johan Stål här! den som nyss skrev var Daniel Holmgren och Martin Falk, dom vill ha röda tröjor iår, och jag som är glam vill ha svart!
och jag vet att alla inser att SVART är mycke snyggare!
Så rösta svart =) så kan ja dansa!
|
|
|
Post by ccGULD on Feb 17, 2007 18:16:36 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president
|
|
|
Post by Haha on Feb 17, 2007 18:44:21 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president Tydligen dricks det mycket dåligt hembränt i Karlstad idag.
|
|
|
Post by Guran on Feb 17, 2007 21:54:28 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president Var det inte "tack vare" Chris som en massa spelare drog från klubben inför förra säsongen???
|
|
|
Post by a on Feb 17, 2007 22:19:37 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president ... och sluta coacha i matchen mot SMM var helt ok eller?? sluta knarka...
|
|
|
Post by Micke on Feb 18, 2007 1:13:07 GMT 1
Ska man tolka omröstningen rätt så bör den stängas nu och vi kan konstatera att CARLSTAD SPELAR I RÖTT nästa säsong.
|
|
|
Post by Pekka on Feb 18, 2007 1:20:27 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president ... och sluta coacha i matchen mot SMM var helt ok eller?? sluta knarka... Oj oj oj...om folk bara visste! Om Chris skulle komma tillbaka i Crusaders A-lag detta år så skulle det not sluta med katastrof. I alla fall om de som jag pratat med skulle ha stake nog att säga ifrån. Chris har gjort mycket för CC...inget snack om den saken, men hans tid är förbi på samma sätt som Hercules, Mats, Lasse, B.D hade sin tid. Nu är det Todd Ferguson som ska coacha CC och jag ser verkligen fram emot den era som nu väntar. Dessutom har ju nu omröstningen som skulle vara fram t.o.m. den 18:e avslutats... och den visar på att rött är det som gäller för CC för några år framåt. Go Big Red Machine!
|
|
|
Post by Janne on Feb 18, 2007 1:28:18 GMT 1
"Fram till den 18 februari kan du rösta på www.crusaders.se" Borde ju mycket riktigt innebära att röstiningen är avslutad och att den röda dräkten vann. Annars hade det ju stått att du även kude rösta under den 18:e och inte fram till den...
|
|
|
Post by Bengt on Feb 19, 2007 9:59:17 GMT 1
Det som krävs för ett guld till Crusaders är att Cris Larsson kommer tillbaka i organisationen för där har vi någon som inte blivit behandlad korrekt! så långt som cris tog crusaders med det materialet som då fanns i laget, året innan han fick en fin dolk i ryggen! Cris for president Var det inte "tack vare" Chris som en massa spelare drog från klubben inför förra säsongen??? Hmmm... Konstigt att de drog för Christians skull. Han var ju inte ens med Märks att det fortfarande är vargarna som är inn och skriver. Nerds!
|
|
|
Post by Dorkman on Feb 19, 2007 10:43:17 GMT 1
Så att vara ordförande i en förenong är inte att "vara med" då
|
|
|
Post by Punkarn on Feb 19, 2007 12:16:54 GMT 1
Förlåt Dorkman, men om du inte visste det så är det Johan som är ordförande i Crusaders.
|
|
|
Post by Intresseklubben on Feb 19, 2007 16:16:10 GMT 1
Intressant att svart nu helt plötsligt leder omröstningen om nya dräkter. Även intressant att det fortfarande tas emot röster när omröstningen skulle ha stängts vid midnatt i Lördags, eller i alla fall vid midnatt natten till måndag (idag), allt beroende på hur man tolkar "fram till den 18:e Februari kan du rösta på crusaders.se".
Rött ledde i alla fall när jag kollade i morse och bör därför räknas som vinnare.
|
|
|
Post by CC on Feb 19, 2007 17:01:25 GMT 1
om du kollar på www.crusaders.se så ser du att deras års möte är flyttat kanske är därför röstningen är igång??
|
|
|
Post by Intresseklubben on Feb 19, 2007 17:15:13 GMT 1
om du kollar på www.crusaders.se så ser du att deras års möte är flyttat kanske är därför röstningen är igång?? Såg att det var flyttat, men eftersom ingen info om att röstningen skulle pågå fram till årsmötet finns så utgår jag ifrån att röstningen är avslutad. Stod ju så fint i VF-artikeln att "det skulle skötas demokratiskt" så då kan ju inte några ensklida personer ta ett beslut som ändrar förutsättningarna för omröstningen.
|
|