|
Post by kostnad on Mar 29, 2006 12:22:55 GMT 1
tror om jag inte har helt fel, att Marvels är skyldig pengar till en del spelare.
|
|
|
Post by Frken Citron on Mar 29, 2006 12:25:55 GMT 1
Marcus skulle inte tråden dö ut? Seriöst jag orkar inte skriva i denna tråd något mer nu. Tycker denna tråd borde hamna i yesterdays news. Fokusera, sanningen finns där ute
|
|
|
Post by markuslinderum on Mar 29, 2006 12:37:52 GMT 1
Hej igen...
Nej, jag för ingen officiell talan för Marvels, jag talar för mig själv som spelare, tränare, ungdomsansvarig och adjungerande styrelseledamot. Mina åsikter representerar inte på något sätt styrelsens officiella åsikter. I vissa fall är jag insatt i styrelsens beslut eller policy och ibland refererar jag till dessa.
Och jo, Fröken Citron försöker ta åt sig äran för att Marvels släpper folk, scrolla upp kompis. Det gör mig förbannad.
Och att läget är i gungning insåg du när vi drog oss ur hoppas jag.
Fröken Citron, återigen har du rätt, tråden ska få dö ut. Jag blir bara frustrerad när någon så okonstruktivt arbetar (verkar det som) för att misskreditera något jag själv varit en stor del i att bygga upp och verkligen lagt ner min själ i. Vad har du fått ut av det tror du?
Jag upprepar en tidigare fråga, får jag bara svar på detta så är jag nöjd Fröken Citron:
Har du på något sätt kommit till ansvariga i styrelsen med ditt missnöje och dina tankar eller har du gnällt i ensamhet?
Med vänliga hälsningar Markus Linderum, Göteborg Marvels
|
|
|
Post by Sagt av hippie on Mar 29, 2006 12:39:27 GMT 1
Angående fröken Citron!!
Då citroner i sitt naturliga tillstånd inte är RUTTNA väljer jag att titulera personen ifråga med Hon/Han i fortsättningen.
Jag vet att en person som agerar, Hon/Han, inte bara är en feg person, utan också en person som mår själsligt dåligt. Annars hade detta aldrig hänt. Tycker faktiskt att det i grunden är lite tragiskt att en person skall behöva må så dåligt..
Va mer vet vi om Citron?
-Hon/Han ser sig som "äntligen frisläppt" vilket tyder på att det rör sig om en person som inte bara är aktiv spelare, utan även är en spelare som har för avsikt att lämna klubben.
-Den i det närmaste hybriska inställningen till sin egen betydelse vad gäller ev. 1-årsfall och tydliga rädsla att bli hindrad att byta klubb, tyder på att det inte rör sig om en spelare som kan sin historia och känner sin klubb.
-Vår ordförande Kim har själv varit 1årsfall, han har på styrelsemöte öppet deklarerat att han skulle avgå om det kom på tal att agera på detta sätt mot någon. Hela styrelsen, där Jag själv ingår, är helt emot och har historiskt alltid varit helt emot att använda denna möjlighet att hindra någon spelare att byta förening. Dvs det finns inget att tacka Henne/Honom för!
-Det verkar av Hennes/Hans inlägg tyder på att vi har att göra med en person som har språkliga problem, som exempelvis en läs/skrivsvårighet. Inte bara meningsbyggnaden är svag utan även stavningen, vilket skulle kunna tyda på en dyslexsiproblematik.
Hon/Han har inte bara lyckats med är att förstöra för en hårt arbetande idell förening och alla dess fotbollsälskande medlemmar. Utan även för övriga fotbollssverige genom färre matcher ombokningar osv.
Jag hoppas att du har vett på att skämmas...
Karl-Magnus Ahlquist
Städat inlägget då delar av det uppfattats som att vara eller vara nära hot.
|
|
|
Post by CC on Mar 29, 2006 13:09:55 GMT 1
Ni i Gtb har åtminstone bara en frken Citron, CC har kanske 5
|
|
|
Post by Dragan on Mar 29, 2006 13:15:00 GMT 1
Vill också veta vem citronen är. Som jag har skrivit tidigare så är jag inte intresserad av att avslöja för andra vem han/hon är, vill bara veta så att jag i framtiden har möjlighet att hålla mig så långt undan från denna person som möjligt.
Är inte ute efter att peka finger. Jag vill veta vilka motiv som egentligen ligger bakom citronens agerande. Vad ligger egentligen i föreningens (och därmed allas?) intresse? Som jag ser det har citronen inte varit speciellt lojal mot "sin" förening. Varför?
Det råder ingen tvekan om att citronen haft tillgång till information som bara kunnat förvärvas av spelare/styrelseledamot o.s.v. Jag gissar på missnöjd spelare.
Fröken Citron! Du är återigen välkommen att kontakta mig. Är säker på att du vet vem jag är. Fan, du kan t.o.m. maila mig anonymt, bara jag får reda på dina verkliga motiv. "mitt efternamn"@hotmail
|
|
|
Post by Masse on Mar 29, 2006 15:39:41 GMT 1
Inlägget raderat
|
|
|
Post by Pier Sjlin on Mar 29, 2006 15:56:55 GMT 1
Visst är det jobbigt med idioter som Frken Citron!? Gissar att Marcus m.fl vet hur CCs känner sig. Jobbigt att folk bara ska gnälla och gotta sig i andras problem istället för att försöka något konstruktivt.
|
|
|
Post by Kingen on Mar 29, 2006 16:10:10 GMT 1
hehe det är inte helt säkert en kille... men troligt. Eric Harris "flickvän" lyckades hitta det förra forumet där honom berättade vilket svin han var.
|
|
Hippie sger det igen
Guest
|
Post by Hippie sger det igen on Mar 29, 2006 16:20:30 GMT 1
Varför blir det ingen reaktion från den ruttna frukten... orolig...
Angående fröken Citron!!
Då citroner i sitt naturliga tillstånd inte är RUTTNA väljer jag att titulera personen ifråga med Hon/Han i fortsättningen.
Jag vet att en person som agerar, Hon/Han, inte bara är en feg person, utan också en person som mår själsligt dåligt. Annars hade detta aldrig hänt. Tycker faktiskt att det i grunden är lite tragiskt att en person skall behöva må så dåligt..
Va mer vet vi om Citron?
-Hon/Han ser sig som "äntligen frisläppt" vilket tyder på att det rör sig om en person som inte bara är aktiv spelare, utan även är en spelare som har för avsikt att lämna klubben.
-Den i det närmaste hybriska inställningen till sin egen betydelse vad gäller ev. 1-årsfall och tydliga rädsla att bli hindrad att byta klubb, tyder på att det inte rör sig om en spelare som kan sin historia och känner sin klubb.
-Vår ordförande Kim har själv varit 1årsfall, han har på styrelsemöte öppet deklarerat att han skulle avgå om det kom på tal att agera på detta sätt mot någon. Hela styrelsen, där Jag själv ingår, är helt emot och har historiskt alltid varit helt emot att använda denna möjlighet att hindra någon spelare att byta förening. Dvs det finns inget att tacka Henne/Honom för!
-Det verkar av Hennes/Hans inlägg tyder på att vi har att göra med en person som har språkliga problem, som exempelvis en läs/skrivsvårighet. Inte bara meningsbyggnaden är svag utan även stavningen, vilket skulle kunna tyda på en dyslexsiproblematik.
Hon/Han har inte bara lyckats med är att förstöra för en hårt arbetande idell förening och alla dess fotbollsälskande medlemmar. Utan även för övriga fotbollssverige genom färre matcher ombokningar osv.
Jag hoppas att du har vett på att skämmas...
Jag vet vem du är! Du vet vem jag är!
Karl-Magnus Ahlquist
|
|
|
Post by martin on Mar 29, 2006 16:30:23 GMT 1
"-Det verkar av Hennes/Hans inlägg tyder på att vi har att göra med en person som har språkliga problem, som exempelvis en läs/skrivsvårighet. Inte bara meningsbyggnaden är svag utan även stavningen, vilket skulle kunna tyda på en dyslexsiproblematik."
Att avsluta med en felstavning av ordet dyslexi förstörde liksom syftet lite...men det var roligt i alla fall
|
|
|
Post by Hippie igen on Mar 29, 2006 16:51:37 GMT 1
Jag har själv en diagnostiserad läs- och skrivsvårighet, uppfyller dock ej diagnoskriterierna för dyslexi,så det känns ok för mig ändå.. ;-)
|
|
|
Post by Dlight on Mar 29, 2006 16:56:27 GMT 1
Enligt min uppfattning är detta ett internt problem. Ett insider jobb. Jag har alltid tyckt bra om Gbg och ja det är er dialekt som gör er så goa. Jag tror att många håller med mig att gbg är eller var ett bra gäng utåt iallafall. Tyckte det var grymma förra året och hoppades på fortsättning, men men. Hoppas det löser sig.
|
|
|
Post by Hippie undrar on Mar 29, 2006 17:09:14 GMT 1
Jag börjar tycka det är lite märkligt att inte "citronen" bemöter mina teorier.. Är det kanske så att det har börjat brännas.. Har Jag helt enkelt rätt... Väntar otåligt på Din reaktion.. Vem skall avslöja Dig, Du eller Jag??
Du vet vem Jag är! Jag vet vem Du är!
|
|
hata citroner lska pplen
Guest
|
Post by hata citroner lska pplen on Mar 29, 2006 17:40:24 GMT 1
Några alternativ på vem jag tror det är. 1. Killen som satt längst bak på mötet 2. Tjejen som inte platsade i Landvetter isåkning 3. Hippie för han längtar efter solen och att få vara en CITRON ;D
Mvh Killen som ine kom in på mötet utan stod utanför och ptade sig i näsan
|
|