Post by Frken Citron on Mar 24, 2006 12:48:00 GMT 1
Hej alla har ni saknat mig
Till alla berörda i Marvels !!
Just nu sitter jag i en cell som saknar luftcirkulation, MEN MEN ändå så känner jag lukten av 1-års kontrakt. ( iofs berör cirka 17 personer who cares ?)
För er som inte fattar vad det betyder är det följande ni får inte skriva på för ett annat lag detta år.
Detta är så tragiskt att jag knappt finner några ord, men jag gör ett försök.
Marvels genom att inte tala om för alla spelare vad som händer denna säsong är så fel, det skadar bara klubben för kommande år.
Låt oss ta en titt på vår historia tidigare i Göteborg angående fotbollen.
ehh jaiiiks ingen bra ide
Vi kanske skulle ta och lära oss något av den istället, men nej då tillsätt gärna den ena skit styrelsen efter den andra och slå gärna ihop dem.
Om nu detta inte stämmer så bör denna tråd dö ut, och inte besvaras något mer.
Jag borde inte vara en nagel på Marvels om detta nu inte stämmer eller ?? riiiiight
och nu vidare till mina fans
posted av markuslinderum
"Jag hoppas att du, eftersom du tydligen sett "problemen" komma sedan i vintras, har fört dialog med styrelsen om detta och gett dina synpunkter. "
Citron svarar
jag såg problemen redan komma vid sammanslagningen av Giants och Mustangs.
,,, öhh varför säger du det och kliar dig i huvet säger
markuslinderum
Citron säger då
Jo för att en stad med över en halvmiljon kan inte ha fel,
Sport och Derby = överlevnad och konkurens vilket i sin tur främjar sportens överlevnad kan inte vara negativt.
Ni kämpar mot det motsatta hållet, ??
Ta en liten titt på Stockholm ööhh ojdå SM-Guld m.m
Bahh orkar inte skriva mer skiten just nu, men jag kan ta fram en smart iakttagelse av mobbarn markuslinderum som tydligen inte gillar vad jag skriver
markuslinderum säger
" -1. Du är en människa som inte orkar/vill/har förmågan att ..... blabla
Bingo japp jag erkänner jag är en människa ;P
ses på det anonyma forumet..tingeling
Till alla berörda i Marvels !!
Just nu sitter jag i en cell som saknar luftcirkulation, MEN MEN ändå så känner jag lukten av 1-års kontrakt. ( iofs berör cirka 17 personer who cares ?)
För er som inte fattar vad det betyder är det följande ni får inte skriva på för ett annat lag detta år.
Detta är så tragiskt att jag knappt finner några ord, men jag gör ett försök.
Marvels genom att inte tala om för alla spelare vad som händer denna säsong är så fel, det skadar bara klubben för kommande år.
Låt oss ta en titt på vår historia tidigare i Göteborg angående fotbollen.
ehh jaiiiks ingen bra ide
Vi kanske skulle ta och lära oss något av den istället, men nej då tillsätt gärna den ena skit styrelsen efter den andra och slå gärna ihop dem.
Om nu detta inte stämmer så bör denna tråd dö ut, och inte besvaras något mer.
Jag borde inte vara en nagel på Marvels om detta nu inte stämmer eller ?? riiiiight
och nu vidare till mina fans
posted av markuslinderum
"Jag hoppas att du, eftersom du tydligen sett "problemen" komma sedan i vintras, har fört dialog med styrelsen om detta och gett dina synpunkter. "
Citron svarar
jag såg problemen redan komma vid sammanslagningen av Giants och Mustangs.
,,, öhh varför säger du det och kliar dig i huvet säger
markuslinderum
Citron säger då
Jo för att en stad med över en halvmiljon kan inte ha fel,
Sport och Derby = överlevnad och konkurens vilket i sin tur främjar sportens överlevnad kan inte vara negativt.
Ni kämpar mot det motsatta hållet, ??
Ta en liten titt på Stockholm ööhh ojdå SM-Guld m.m
Bahh orkar inte skriva mer skiten just nu, men jag kan ta fram en smart iakttagelse av mobbarn markuslinderum som tydligen inte gillar vad jag skriver
markuslinderum säger
" -1. Du är en människa som inte orkar/vill/har förmågan att ..... blabla
Bingo japp jag erkänner jag är en människa ;P
ses på det anonyma forumet..tingeling