|
Post by stackars satar on Mar 18, 2006 19:35:26 GMT 1
Per sjödin och Anders Larsson var förgrundsfigurer i drivandet av blaget, det är kaos i cc och problemet är identiferat, stackars jävlar som dragit dit säger jag bara
|
|
|
Post by Berge on Mar 19, 2006 10:20:27 GMT 1
Tänk vad många bittra personer utan ETT ENDA KONKRET att klaga på. Tappa 20 personer? Skulle vara kul att se den listan
|
|
|
Post by Frga on Mar 19, 2006 10:27:33 GMT 1
Varför röstade de missnöjda inte på ett eget alternativ som ordförande? Ger man den nye ordförande chansen? Verkar ju som Johan gjort ett OK jobb inom andra områden tidigare!
|
|
|
Post by tror det var alla on Mar 19, 2006 10:36:00 GMT 1
Johan Pärlström Andreas Johansson Benjamin Lundberg Ali Rouass Richard Mäkitalo Morgan Wik Christian Forsman Pete Wiltshire Kalle Flognman Magnus Dahlin Anders Larsson Hasse Gunnarsson Per Sjödin Eric Håkansson
|
|
|
Post by glmde en on Mar 19, 2006 10:36:57 GMT 1
Johan Pärlström Andreas Johansson Benjamin Lundberg Ali Rouass Richard Mäkitalo Morgan Wik Christian Forsman Pete Wiltshire Kalle Flognman Magnus Dahlin Anders Larsson Hasse Gunnarsson Per Sjödin Eric Håkansson Robert Sundberg
|
|
|
Post by en till on Mar 19, 2006 10:38:12 GMT 1
Johan Ingerman
|
|
|
Post by wd on Mar 19, 2006 10:39:13 GMT 1
Plus att Holm och Flognman lägger skydden på hyllan. Ryktas även att Martin Ullbrandt är på väg till Karlskoga.
|
|
|
Post by en till on Mar 19, 2006 11:12:46 GMT 1
August Eriksson
|
|
|
Post by ja du on Mar 19, 2006 11:21:32 GMT 1
här har du listan totalt 19 st
|
|
|
Post by tveksam on Mar 19, 2006 14:11:01 GMT 1
som jag har förstått det så är Johan Ingerman fortfarande aktuell för spel i Crusaders???
|
|
|
Post by Nrden on Mar 19, 2006 14:27:45 GMT 1
hej Nörds. Känns lite som om man överdriver lite när man räknar in killar som inte spelat ett spel under 2005.(Håkansson + någon b-lagspelare. Ni glömde att ta med alla som slutade inför 2001 sässong, herre gud. Känns verkligen som om man inte har koll på vilka som verkligen bryr sig, den förlusten som CC får är Dalin och Forsman . Dessa ersäts med Holmgren och Seger helt ok eller ?. Sedan att dra upp Holm, Flognman, Perlström,Robert S och till och med Morgan wik spelare som sade redan innan sässongen 2005 börjat att dom skulle sluta ?
Vem bryr sig egentligen,, någon ? Hoppas verkligen att dom killar som nu lämnar Cc för Karlskoga nu ställer upp på föreningen där och tränar, betalar, medlemsavgift ställer upp på jobb som fföreningn att gå runt, målar om sin hjälm till vit och håller sin mun stängd även om mab tycker coachen är dum, fast det är klart man kanske har inskrivet i sitt kontrakt att man får byta coach och styrelse om man inte är nöjd, detta postas på detta forumet så hoppas man att någon anan gör jobbet. Eller ? någon. sedan efter varje match så kan dom ha en egen fiskdam där alla får pris som matchens lirare , matchfilmen struntas även i då detta kan ses som kritik om någon gör fel. Vem vet kanske värdens bäste person Jay Greed dyker upp i karlskoga nu när sååååååååååååå många Atleter och SUUUperseriespelare flyttat dit Nott. Vem bryr sig Någon. Spela fotboll för Faaan och väx upp. Tipps ni kan även sätta in anonser i VF och NWT och gratulera varandra när ni har namnsdagar och dyligt, kamratposten finns den kvar eller.
Känns som om dom problemen CC hade har flyttat till Karlskoga, Grattis Karlstad.
Var bara tvungen att skriva av mig lite blev så jävla iriterad när jag läste tråden
|
|
|
Post by ja du on Mar 19, 2006 15:07:30 GMT 1
ja du nörden jag kan bara prata för mig själv. andledning till att jag väljer att spela karlskoga är inte för att jag vill trappa ner eller att det eventuellt inte blir ett b-lag i carlstad utan det är för att jag inte tycker saker har gått rätt till i vissa delar av föreningen saker som hänt både under säsongen 05 och början på 06 och jag väljer då att spela i karlskoga för att få upp glädjen i att spela fotboll. förhoppnings vis löser det sig på ett sätt som jag är nöjd med och att jag då är välkommen tillbaka till carlstad. Jag kommer inte dit och tror att jag är en världs stjärna som tror att jag kan fixa allt själv, utan det här är en lag sport mer än någon annan idrott och som lag behöver jag all hjälp jag kan få, jag kommer att rätt mig efter min nya head coach Rickard Therus och spela på den positionen som jag blir tilldelad av honom vare sig det är RB , LB OL eller bänk jag kommer att försöka prestera så bra jag bara kan på vilken position jag nu får och får jag ingen så ska jag kämpa för att ta mig en plats.
Det är mycket möjligt att du får rätt i att vissa personer tycker att problem flyttar till karlskoga andra tycker förmodligen att problemen är kvar i carlstad det beror helt på vem du frågar.
Saker och ting lär ju vissa sig om du har rätt el fel i vem som ersätter vem
Ska förresten köpa en ny vit hjälm med vit galler...
Mvh Christian Forsman Karlskoga Wolves
|
|
|
Post by branni on Mar 19, 2006 17:33:32 GMT 1
dom har faktist gråa galler forsman..
|
|
|
Post by Forsman on Mar 19, 2006 17:35:28 GMT 1
tror faktiskt att dom har ändrat till vita galler men har jag fel så får det bli ett grått galler
Christian Forsman
|
|
|
Post by Bobben on Mar 19, 2006 18:34:16 GMT 1
Anders Larsson till landslaget förfan!!!!!
|
|