|
Post by NFLE on Apr 10, 2006 15:03:44 GMT 1
kommer Micke Jonsson lira med CC?
|
|
|
Post by pl on Apr 10, 2006 15:33:53 GMT 1
Nej
|
|
|
Post by guest on Apr 10, 2006 16:12:05 GMT 1
men av alla dom som har lämnat cc är det ju bara tre som skulle spela i år frånbörjan ändå! dahlin gunnarson och forsman varav det bara är dahlin och forsman som räknas som förluster då gunnarson ´var en lök! glömde agust han skulle lirat med och han lämnade väll cc för arlanda bara för att cris inte rekomenderade honom till NFLE camp hahahahaha hade inte jag heller gjort om jag ville vara rädd om mitt anseende!!!!
|
|
|
Post by 34 on Apr 10, 2006 18:58:38 GMT 1
Tydligt att du är från Carlstad. Bara nötter som är kvar, det märker man nu.
|
|
|
Post by August Eriksson on Apr 10, 2006 21:50:19 GMT 1
glömde agust han skulle lirat med och han lämnade väll cc för arlanda bara för att cris inte rekomenderade honom till NFLE camp hahahahaha hade inte jag heller gjort om jag ville vara rädd om mitt anseende!!!! NFLE camp efter att knappt ha startat en halv säsong och då pga att en medspelare blivt skadad? Hur skev verklighetsuppfattning tror du att jag har egentligen? Eller ja, jag är lite besviken på att jag inte fick jobbet som vattenpojke men det kommer ju ett år nästa år också. Jag vet inte var du fått din info ifrån men den stämmer inte. Eftersom jag antar att vi är gamla lagkamrater så borde du veta hur du får tag på mig. Dvs ifall du vill veta hur saker och ting egentligen ligger till, men det har jag en känsla av att du inte vill.
|
|
|
Post by lken on Apr 10, 2006 22:13:04 GMT 1
landslagsstaben såg då inte gunnarssons lökighet då han fick göra sin första landskamp ifjol...
|
|
|
Post by rykten on Apr 11, 2006 11:29:45 GMT 1
rykten säger att Karlskoga slog crusaders i en träningsmatch i helgen...
|
|
|
Post by Wolves on Apr 11, 2006 11:33:53 GMT 1
Det ryktet stämmer inte. Karlskoga och CC har inte mötts.
|
|
|
Post by Jesus on Apr 11, 2006 14:03:02 GMT 1
För alla som spelar i Carlstad är det ett välkänt faktum att någon snubbe från NFLE frågade Chris om August dög för deras liga, då han tyckte att han såg bra ut. Chris ansåg att han inte gjorde det, och sedan dess har August haft väldigt mycket negativt att säga om sin fd coach
|
|
|
Post by ij on Apr 11, 2006 14:14:47 GMT 1
Vem har inte något negativt att säga om Chris?
|
|
|
Post by August Eriksson on Apr 11, 2006 14:22:05 GMT 1
För alla som spelar i Carlstad är det ett välkänt faktum att någon snubbe från NFLE frågade Chris om August dög för deras liga, då han tyckte att han såg bra ut. Chris ansåg att han inte gjorde det, och sedan dess har August haft väldigt mycket negativt att säga om sin fd coach Intressant teori du har där, tyvärr felaktig. Jag har för övrigt inte för avsikt att diskutera saken här. Jag kan nås privat om du vill veta vad som är sant och inte.
|
|
|
Post by rt on Apr 11, 2006 14:36:47 GMT 1
cc killarna vägrar låta denna tråd dö ut, tror johan l sagt så ett antal ggr nu...
|
|
|
Post by Jon on Apr 11, 2006 17:27:23 GMT 1
Måste vara kul i CC. Intressant att Johans påhittade anledningar till att folk lämnar CC dyker upp här på forumet.
|
|
|
Post by haha on Apr 11, 2006 20:49:39 GMT 1
vaddå påhittade? de som lämnar cc är väl helt enkelt dumma i huvudet!?
|
|
|
Post by we on Apr 11, 2006 21:34:05 GMT 1
Eller de som stannar kvar, dom har bara inte fattat det ännu, så pass dumma är dom.
|
|