|
Post by Vn av ordning on Mar 29, 2006 7:15:27 GMT 1
Själv-ransakan tack ! Som orförande i en av våra "finaste föreningar" , bör man tänka sig för hur man uttrycker sig, att använda sig av ett sådant onyanserat och inadekvat språkval är inte bra. Skriv som privatperson nästa gång !
|
|
|
Post by Joker on Mar 29, 2006 7:48:56 GMT 1
|
|
|
Post by Bempa on Mar 29, 2006 7:49:32 GMT 1
Känns som detta är fel forum att använda vårdat språk. Tala till bönder på bönders vis! Go Johan!
|
|
|
Post by Losers on Mar 29, 2006 7:52:08 GMT 1
Herregud! Vilken tönt drar upp en fem år gammal artikel om en innebandymatch? Med sådana här personer förstår man att fotbollsklubbar läggs ner. Vilka töntar!!!
|
|
|
Post by sd on Mar 29, 2006 7:53:06 GMT 1
Nu börjar klubben sparka och slå sin huvudsponsor också. Vilka jävla tomtar.
|
|
|
Post by Borgan Blek on Mar 29, 2006 8:06:44 GMT 1
Verkar som någon slår desperat med en fem år gammal artikel eftersom det inte finns något att komma med. Skriv i Karlskogas gästbok istället. Det är över.
|
|
|
Post by Winner on Mar 29, 2006 8:18:00 GMT 1
Innebandymatchen är i sig inte problemet. Problemet här är att eftersom det var Christian Larsson som slog till det andra spelaren skulle locket läggas på och man ska inte titta bakåt utan enbart se framåt. Och så har det varit varje gång bröderna Larsson "ställt till" nåt i Crusaders. Men till slut blir även deras "sopkorg" full. Bröderna Larssons åsikt är att dom kan göra i princip vad dom vill, för dom har gjort mest för klubben och ska därför respekteras mycket mer än alla andra i föreningen.
|
|
|
Post by Dr Fil on Mar 29, 2006 9:07:46 GMT 1
Läste Johans post och det blir klarare och klarare vad som händer i Karlstad även för en utomstående.
Johan (även Christian om han delar sin brors åsikter) ser ingen skillnad på sig själv och klubben. Han har lagt en massa energi, kanske mest av alla, på att vara med och skapa Crusaders och tycker att hans väg med rätta är Crusaders väg. Alla som tycker olika i större frågor angriper honom OCH klubben. Då Crusaders är för stort för att vara en enmansshow är det nödvändigt att funder på hur man gör ngt även om man vet bäst (vilket faktiskt kan vara fallet).
Johans senste post är faktiskt inte bättr eän de vi tidigare sett i form av "Larsson's sucks vi drar till Karlskoga" om än betydligt mer välformulerad.
Det enda sättet att lösa detta är att Johan tar ett par sabbatsår för att få distans. Som det är nu för han inte klubben framåt utan bakåt.
/Fil
|
|
|
Post by pl on Mar 29, 2006 9:25:06 GMT 1
Som jag skrev tidigare. Det är inte alltid bra när en klubb drivs endast med hjärtat, man måste använda hjärnan också.
Om man som grundare av klubben endast driver den med hjärtat så kommer man för eller senare göra dumma beslut. Detta är just vad som har hänt.
Bara för att man har byggt upp en klubb så har man inte ensamrätt att dra den ner i skiten också. Det känns lite som det är det dom gör just nu "If i'm going down, You´r (klubben) going down with me.
|
|
|
Post by CC on Mar 29, 2006 11:07:21 GMT 1
Herregud, vilka idioter är det som försöker hålla lågan vid liv? deras patetiska försök (senast med denna artikeln) att hålla konfliken vid liv är bara sorgliga. Vi i CC skiter fullständigt i det som varit, vilket resten av fotbollssverige också borde göra. För er som inte förstått vad jag menar så är det att konflikten inte finns längre. De som var missnöjda har dragit och vi som är kvar har valt att se framåt och jag ser fram emot en rolig säsong. Egentligen är det bara meningslöst av mig att skriva i denna posten, men jag kände ändå att någon måste sätta punkt för denna diskussionen. (även om jag vet att det inte blir jag )
|
|
|
Post by f on Mar 29, 2006 11:09:54 GMT 1
Nej, eftersom du är kvar är du en av tomtarna. Ingen kommer lyssna på dig.
|
|
|
Post by Tomtefar on Mar 29, 2006 11:23:37 GMT 1
...vi som är kvar har valt att se framåt och jag ser fram emot en rolig säsong. Roligt att se att det först skrivs att i Crusaders väljer de alltid att lägga locket på och se framåt...och sen ditt inlägg. Ser att de inte lär av sina misstag ens efter den turbulens som varit denna gång. Ofattbart!
|
|
|
Post by DR Fil on Mar 29, 2006 11:26:46 GMT 1
Herregud, vilka idioter är det som försöker hålla lågan vid liv? deras patetiska försök (senast med denna artikeln) att hålla konfliken vid liv är bara sorgliga. Vi i CC skiter fullständigt i det som varit, vilket resten av fotbollssverige också borde göra. För er som inte förstått vad jag menar så är det att konflikten inte finns längre. De som var missnöjda har dragit och vi som är kvar har valt att se framåt och jag ser fram emot en rolig säsong. Egentligen är det bara meningslöst av mig att skriva i denna posten, men jag kände ändå att någon måste sätta punkt för denna diskussionen. (även om jag vet att det inte blir jag ) Vad bra! Då fungerar ju allt i ett par år till men vad händer då? Det är ju skön att ta till sina försvarmekanismer och ha blicka framåt som mantra. Det är inte heller vad man blickar mot som brukar vara ett problem för idrottslag, det finns alltid ett bra mål, t.ex. SM-guld inom 3 år. Frågan är om ni kan nå dit? /Fil
|
|
|
Post by guest on Mar 29, 2006 15:10:20 GMT 1
det roliga är att dom som är här och snackar skit om cc inte äns skulle kunna ta en plats i laget!!!! sopor
|
|
|
Post by Sopan on Mar 29, 2006 16:33:30 GMT 1
Med tanke på hur spelarmaterialet ser ut i CC i år så finns det nog många hål att fylla. Om inte annat har det ju aldrig skadat med lite djup...
|
|