|
Post by www on Mar 25, 2006 12:15:18 GMT 1
varför har crusaders bara delvis uppdaterat sin roster på hemsidan?
|
|
|
Post by Garry N on Mar 25, 2006 14:27:32 GMT 1
Jonathan, var det verkligen så jag skrev??
|
|
|
Post by ja du on Mar 25, 2006 14:53:52 GMT 1
Varför tror du det kanske är för att det tar så lång tid att radera så många namn
|
|
|
Post by dokott on Mar 25, 2006 15:34:21 GMT 1
eller så vet de inte hur man gör...
|
|
|
Post by pension on Mar 25, 2006 20:42:28 GMT 1
Per Rindberg kommer inte spela med cc i år, han har för mycket skador och slutar...
|
|
|
Post by Dagens VF on Mar 27, 2006 7:42:38 GMT 1
www.vf.se/vf/docs/visa.asp?artikelID=80348"Han ersätter den tilltänkte Christian Larsson som valt att stiga av sitt uppdrag efter den turbulens som rått i Crusaders" Verkar som om spelarflykten börjar få önskad effekt.
|
|
|
Post by 15 on Mar 27, 2006 7:58:28 GMT 1
www.vf.se/vf/docs/visa.asp?artikelID=80348"Han ersätter den tilltänkte Christian Larsson som valt att stiga av sitt uppdrag efter den turbulens som rått i Crusaders" Verkar som om spelarflykten börjar få önskad effekt. 15!!! bekräftade förluster för CC. Men spelarna är kvar på Rostern!
|
|
|
Post by plutten on Mar 27, 2006 8:12:20 GMT 1
Undras om Ferguson vet om vilken soppa han tar över eller om Larssonbrödern har "glömt" bort att tala om det för honom. Även om han är van vid europeisk am.fotboll så är han nog inte van vid det som hänt i karlstad.
|
|
|
Post by Nej on Mar 27, 2006 8:32:05 GMT 1
Undras om Ferguson vet om vilken soppa han tar över eller om Larssonbrödern har "glömt" bort att tala om det för honom. Även om han är van vid europeisk am.fotboll så är han nog inte van vid det som hänt i karlstad. Jag funderar även på hur Javid reagerade när han kom till första träningen.
|
|
|
Post by Kingen on Mar 27, 2006 8:55:19 GMT 1
Måste ge kredit för att de försöker reda upp problemen......
Skadan är redan skedd och det känns som Carlstad kommer att få ett mellanår iår. Synd att div2 killar ska spela i SS och åka på stryk.
|
|
|
Post by christer on Mar 27, 2006 9:03:24 GMT 1
Måste ge kredit för att de försöker reda upp problemen...... Skadan är redan skedd och det känns som Carlstad kommer att få ett mellanår iår. Synd att div2 killar ska spela i SS och åka på stryk. Tror inte att div2 killarna kommer få spela så mycket. De kommer nog få sitta på bänken hela sommaren och tröttnar väl sen och lägger av.
|
|
|
Post by Jonas on Mar 27, 2006 9:26:57 GMT 1
Synd bara att de reder ut saker och ting nu. Oavsett vad som sägs så har givetvis Larssonbröderna vetat om kritiken mot dem. Var ju bråk redan under och efter förra säsongen i tidningarna.
|
|
|
Post by petig on Mar 27, 2006 11:33:17 GMT 1
16 förluster, august eriksson till AJ också....
|
|
|
Post by Johan Larsson on Mar 29, 2006 0:53:34 GMT 1
Vet att jag inte borde, men efter så många fulhugg i ryggen och tidningar som ber mig rannsaka mig själv, börjar jag bli duktigt trött på att vara politiskt korrekt. Kan det möjligtvis bli sämre? Det är fritt fram ogilla mig som person, tycka att jag är en töntig glidare, wannabee, eller whatever, men för guds skull respektera det ideella arbete som jag gjort för att få klubben dit den är och har varit de sista åren. Ingen, jag menar INGEN har lyckats få fram ett enda konkret exempel på vad jag gjort för fel utan just nu föder sig bara gamarna på det faktum att Crusaders har tappat flertalet duktiga spelare och som inte det vore nog, drar de med ett gäng som redan slutat eller inte ens varit med i A-laget bara för att få skadan att verka värre. På bakvägen har jag hört att jag är egoistisk men när jag frågat hur det yttrat sig har det varit flaggdag i Stammland. Ärligt talat så skäms jag över mina gamla lagkamrater hur de medvetet kan skada föreningen så illa på fegast möjliga sätt. Och sedan försöka såga alla som ifrågasätter. Dubbelmoral? Jaaaá.. I tidningen kan man läsa att klubben växt ifrån mig, hur nu klubben kan växa ifrån sin kanske starkaste eldsjäl? Försök att tänka er in i den fläskläppen efter tusentals timmar ideellt arbete. Nej grabbar, eller tjejer, eldsjälar behövs och kommer alltid att behövas, dessutom är inte Crusaders ett stort företag så den liknelsen stinker Varg.. Kanske är det för att jag säger vad jag tycker i ansiktet på folk och ibland saker man inte vill höra? Så fungerar jag som människa och gillar man inte det får man helst ta av sig sina trosor och prata med mig direkt. Och tillsist - broderkärleken. Visst FAN älskar jag min brorsa… är det något fel med det? Jag inte bara älskar honom utan jag tycker dessutom att han är en jävligt bra coach. Visst har han ett hett temperament men samtidigt har han en glöd och passion för fotbollen som saknar like. Hade önskat att folk fått åkt snålskjuts, som jag gjorde, på U19 resan (2000-2004). Förresten, vem i världen är perfekt? Eller som min flickvän säger – ”perfect is boring”.
Sug på den!
Johan Larsson Ordförande Carlstad Crusaders
|
|
|
Post by LeoBillgren on Mar 29, 2006 1:09:22 GMT 1
Jag har inget med konflikten i Crusaders att göra och är inte insatt i de eventuella problem som finns/fanns i klubben. Ändå känns det konstigt som forumläsare att följa det som skrivs här. Jag känner Johan lite grann och Chris ganska bra - tycker jag själv- och min erfarenhet av dessa två är i princip enbart positiv.
Båda jobbar väldigt hårt för fotbollen och sin klubb, vilket jag inte sett någon bestrida här på forumet. Det verkar vara deras personlighet som stör.
Jag tycker det vore intressant att få höra konkreta och tydliga exempel på vad de gör som är så hemskt och hur ni försökt lösa dessa problem innan det blev så drastiskt att folk väljer att sluta i Crusaders?
Det lilla som skrivs här känns mest som kritik på brödernas personlighet och deras sätt att vara. Inte på deras resultat eller arbetsinsats.
Som sagt, jag har egentligen inte med detta att göra men när det nu ändå diskuteras flitigt från båda parter på ett allmänt forum tycker jag inte det är helt fel att ställa frågan.
|
|