|
Post by gtet on Feb 17, 2006 7:39:13 GMT 1
Det är samma roster som förra året nästan. 4 namn försvinner. en till CC 2 slutar och en tar ett sabatsår. sedan är det några som är vi valet och kvalet om dom ska satsa ett år till eller gå ner i b-laget. sedan tillkommer det några namn..
|
|
|
Post by hrde att on Feb 17, 2006 9:23:53 GMT 1
Va det inga b-lags spelare på väg upp??
|
|
|
Post by Frken Citron on Feb 17, 2006 12:22:20 GMT 1
Bah B-lag spelare i SS .. vart är vi på väg ? Bakåtsträvare hela högen eller?
|
|
|
Post by kenta on Feb 17, 2006 16:37:49 GMT 1
vad då, man kan ju utvecklas som spelare!!!!!!!!!
|
|
|
Post by guest on Feb 17, 2006 17:12:07 GMT 1
Vissa B-lagsspelare kan absolut spela i SS. Karlstad har flera som börjat i b-laget för att sedan kliva upp i A-laget och ta startingplatser.
|
|
|
Post by gbg on Feb 17, 2006 18:33:10 GMT 1
|
|
|
Post by ntligen on Feb 17, 2006 19:48:18 GMT 1
|
|
|
Post by ATeam on Feb 17, 2006 21:31:17 GMT 1
Klart att de kan spela. Men de är fortfarande B-lirare i B-lag. haha
|
|
|
Post by Frken Citron on Feb 20, 2006 9:29:48 GMT 1
Mitt rikitga namn är ****** ***t***** Och anledningen till att jag gömmer mig är för att jag skämms för att lira i Marvels. Det borde alla göra som lirar i detta lag göra? Så pinsammt att vi i en sån storstad som GBG inte kan få ihop ett vettigt lag. Bahh skämmmmmmmms
|
|
|
Post by Frken Citron on Feb 20, 2006 9:42:34 GMT 1
Ajuustde Senaste spelarmötet var vi hela 8 personer på !!
Våra senaste träningar var vi lika många på. och då vart halva truppen fylld med Juniorer.
Det luktar SM-Guld 2087 Tills dess simma lungt.
|
|
|
Post by Sopa on Feb 20, 2006 9:46:15 GMT 1
Mitt rikitga namn är ****** ***t***** Och anledningen till att jag gömmer mig är för att jag skämms för att lira i Marvels. Det borde alla göra som lirar i detta lag göra? Så pinsammt att vi i en sån storstad som GBG inte kan få ihop ett vettigt lag. Bahh skämmmmmmmms Bara så du vet, kollade på Marvels roster... det finns ingen vars namn passar in på '****** ***t*****', inte på U13, U16, U19, B eller A. Dessutom... om det är så att du skämms för ditt lag men är med ändå för att lira boll, då tror jag att dina lagkamrater gärna ser att du lämnar klubben.
|
|
|
Post by dragan on Feb 20, 2006 10:13:32 GMT 1
Nu börjar det spåra ur riktigt rejält här! Om nu du, fröken Citron verkligen spelar med Marvels så vill jag att du kontaktar mig. Finns en del frågor jag vill ställa... Om du undrar vem Dragan är så fråga någon av dina lagkamrater.
Vi har alla våra motiv till att vi gör saker och ting. Personligen så tror jag inte att det kommer ut något positivt av att gnälla anonymt på ett forum. Jag vill inte tro att fröken Citron på något sätt har med Marvels att göra... men som sagt, om du har det, kontakta mig.
/D
|
|
|
Post by Hmm on Feb 20, 2006 13:12:46 GMT 1
Fjant citronen e bara nån ex spelare som inte klarade av att Mustangs å Giants slogs ihop... Han sitter hemma med sina damp ryck å försöker förstöra för oss som har roligt i Marvels... Skit i honom. Han är en fis i rymden
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 20, 2006 13:15:49 GMT 1
Jag tror inte ens han är från GBG. Han är från nånstans och gillar inte Marvels helt enkelt. NÖRD!
|
|
|
Post by Wizard on Feb 20, 2006 14:30:32 GMT 1
D. Sandberg --> Du har bara givit dig fan på att skramla ihop så många stjärnor som möjligt eller? Maken till meninglösa inlägga i VARJE JÄVLA FORUM har sällan skådats.
|
|