|
Post by gbg on Feb 13, 2006 12:55:49 GMT 1
Det kommer att komma ett utalande snart! vänta och se!
|
|
|
Post by Frken Citron on Feb 15, 2006 9:34:41 GMT 1
[FAKTA]
Det var cirka 15 personer på spelarmötet som eventuellt spelar i år.
Ekonomin ser inte alls bra ut, till och med sämre än väntat. Alla blir tvungna att jobba för klubbens skull.
Importer - Det kanske är bättre att få ihop 22-25 spelare innan ens försöka skramla ihop med pengar till något sånt. Tillsvidare så letar marvels efter någon stackars jänkare som får dra det tunga lasset som även inte kräver någon form av betalning. GL
Under Mars-April kommer det ett något väntat besked på vad som kommer hända med klubben, med tills dess ge marvles chansen i alla fall att komma upp på knäna innan vi sågar dom ännu mera.
Klart marvels inte vill ge upp utan att kriga.
|
|
|
Post by gbg on Feb 15, 2006 10:04:08 GMT 1
hmm vilket möte va du på? Inte samma som mig i alla fall! lägg ner skitsnacket nu!
|
|
|
Post by Wadseth on Feb 15, 2006 10:08:23 GMT 1
Till Fröken Citron Varför komma med ett sådant här uttalande ! Tror ej att det ligger i föreningens samtycke. Oavsett om du var där eller inte så tycker jag att du i såfall kan använda ditt riktiga namn. Ge klubben en chans att komma med ett sammanfattande pressrelase när det gäller klubbens framtid. Jag tror personligen att det blir en kul säsong för Marvels samt att jag fortfarande tror att Fredde.W kommer att dominera och Marvels vinner Superserien. ;D Ps. Croon rockar fett med.
|
|
|
Post by ikbj on Feb 15, 2006 10:39:32 GMT 1
Är väll inte så konstigt att folk försäker provocera fram information då klubbar i sverige är patetiskt dåliga på att komma med egen info. Om man har någon ansvarig i Marvels så hade han kunnat skriva ett inlägg för 3 veckor sedan och då låta denna disskution dö.
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 15, 2006 10:41:16 GMT 1
Det är så sjukt tråkigt att det fortfarande finns folk i SS som jobbar MOT varandra genom att sprida rykten om att andra klubbar ska läggas ner....
|
|
|
Post by griseknoa on Feb 15, 2006 12:09:30 GMT 1
Låter som Fröken Citron trampade på en öm tå ? Men om detta inte stämmer så är det märkligt att PR ansvariga @ Marvels inte släpper någon information ? Finns det någon PR ansvarig i Marvles? Eller skall ni rekrytera en sådan till kommande säsong
|
|
|
Post by Hepp hepp hepp on Feb 15, 2006 15:21:02 GMT 1
8-)Det finns ju inget folk som kan skriva kvar i götet .
|
|
|
Post by hoppfallera on Feb 15, 2006 18:20:48 GMT 1
Ok, alla är taskiga mot Mustangs men hur är det med Limhamn då :-)
Ingen info därifrån heller....
|
|
Ja du Westerbotten Status
Guest
|
Post by Ja du Westerbotten Status on Feb 15, 2006 19:59:25 GMT 1
Starta en tråd som heter Limhamn Griffins - Status? Den här handlar om marvels Fast det är klart att det finns ju inget att skriva om något av lagen.. Westerbotten känns i dagsläget mer aktuellt. Vilka jag tror kommer överaska i år ;D Go huskies...
|
|
|
Post by vem on Feb 15, 2006 21:00:57 GMT 1
Till Fröken Citron Varför komma med ett sådant här uttalande ! Tror ej att det ligger i föreningens samtycke. Oavsett om du var där eller inte så tycker jag att du i såfall kan använda ditt riktiga namn. Ge klubben en chans att komma med ett sammanfattande pressrelase när det gäller klubbens framtid. Jag tror personligen att det blir en kul säsong för Marvels samt att jag fortfarande tror att Fredde.W kommer att dominera och Marvels vinner Superserien. ;D Ps. Croon rockar fett med. Ursäkta språket men vem faen är Fredde W?
|
|
|
Post by gbg on Feb 16, 2006 7:34:58 GMT 1
Han heter Fredrik Westlund och spelade med solna på 90 talet och vann SM guld med dom 1995. Höll upp några år men började spela igen nere i göteborg. Va med och spelade finnkampen 2005. Spelar OL
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 16, 2006 9:26:33 GMT 1
Är det någon annan än CC som släppt info än? Alltså officiell info?
|
|
|
Post by soon on Feb 16, 2006 16:26:25 GMT 1
Det kommer nog i mars nångång, det är ju som det alltid är lagen vet inte för än i sista stund. Men det är väl bra att man inte gör bort sig genom att gå ut med saker som inte är 100%. Jag väntar gärna på riktiga fakta än att höra massa rykten.
|
|
|
Post by Johan on Feb 16, 2006 18:56:56 GMT 1
Jo men lagen skulle kunna släppa en preliminär roster, låt bli att skriva med de som är osäkra. Men har inte ett lag 25 gubbar som i Januari vet att de ska spela det året då är laget jävligt illa ute.
|
|