|
Post by Frken Citron on Feb 8, 2006 12:57:09 GMT 1
Det pratas en del om att det skall bli högre avgifter och egna resor till och från borta matcherna. Detta låter juh som dom griper efter halmstrån -- fy fan för en storstad som göteborg att vara en bakåtsträvare inom sporten. Kicka eran styrlese och ta in vettigt folk som vill sporten väl.
Inlägget modifierat av admin. Vårda språket.
|
|
|
Post by Vrda sprket on Feb 8, 2006 14:25:09 GMT 1
ok, det verkar vara lite mörka moln i Götet, men den nivån på språk kan vi väl slippa?
|
|
|
Post by Update on Feb 8, 2006 19:31:19 GMT 1
Nu så här ett par dagar efter det att ni haft spelarmöte. Kan ni nu förklara läget i laget på ett lugnt och sansat sätt. Kommer ni till spel med ett lika starkt lag som förra året? Hoppas att ni fixar till det där nere och att alla rykten bara är rykten... Det vore kul att se er röra om i SS grytan lite. ;D
|
|
|
Post by Anti GBG on Feb 8, 2006 22:36:27 GMT 1
Ja, säg så här. Sätter man Westlund som runner och skickar in Linderum på plan. Då rör man om i grytan! Om det är positivt vete fan? Sen låter mark kasta bollen då fan är det superbowl klass! Eller?? Ironi eller? Jepp jepp
|
|
|
Post by Dragan on Feb 8, 2006 22:40:09 GMT 1
Spelarmötet är på lördag 11/2. Marvels spelare säger nog som Capello ang. Zlatans problem. -"Sånt här sköter vi inom familjen."
|
|
|
Post by mitt i smeten on Feb 8, 2006 23:38:37 GMT 1
Klart vi spelar och vi kommer att göra det med bravur! Bättre än förra året.
Alla som tror sig veta hur det är i vårt lag/klubb kan snacka hur mycket ni vill om hur det "är" hos oss. Det har varit så i alla år att Göteborg har varit ett svart hål där inte mycket kommer ut. Vi känner väl att det är resultaten på planen som räknas och inte vem som kan snacka på ett sketet forum! Sorry to say men här skrivs en massa dynga utav en medelålder på 14år så snälla ge upp och kom ner hit och visa upp bra fotboll i stället så vi kan ha just så kul som vi alla vill ha. Fixa fram ett telefonnummer till någon ansvarig i klubben och kom hit och spela en träningmatch iallafall så får ni se med egna ögon hur vi har det i klubben.
Mer fotboll åt folket!
|
|
|
Post by Patrik on Feb 9, 2006 12:35:57 GMT 1
Som tur är såg jag aldrig inlägget som nu har ändrats, men för att svara på några frågor: VI höjer inte medlemsavgiften dock blir det en höjning av licensen 100kr, som ni säkert vet att SAFF/försäkringsbolaget har gjort. Vi kommer fortfarande åka gemensamt till bortamatcherna dvs ingen ändring från förra året. Vi i styrelsen tittar på flera olika lösningar inför året. Ex. bättre info så vi slipper att elaka rykten tar fart.
|
|
|
Post by Kingen on Feb 9, 2006 14:32:21 GMT 1
Jepp bra Patrik, tror att ni slipper skiten i gästböckerna om ni har någon informationsansvarig. Förra årets information var väl en reaktion på Eric Harris sätt att hantera gästböcker. Typ den motsatta :-)
ja, ja hoppas gubbarna från götet är lika bra kommande år!!
|
|
|
Post by Pelle on Feb 11, 2006 17:34:34 GMT 1
Kära vänner av sporten. Jag är medveten att intresset för klubben jag spelar i verkar mycket stort i år. Mycket frågor och mycket snack. Idag hölls det spelarmöte och det som kom fram pekar enbart uppåt inför kommande säsong. Var så säkra, vi kommer till spel i år. Vi kommer ha en Qb som håller superserieklass. Vi kommer att ha en coach som kommer att föra oss till segrar som kommer att placera oss topp tre även i år. Framtiden ser mycket ljus ut för Göteborg och jag är övertygad om att det kommer att gå mycket bra. Vi ses på planen.
Pelle Björnehammar # 13 Göteborg Marvels
|
|
|
Post by Sun Devils on Feb 11, 2006 19:06:00 GMT 1
Då är säsongen räddad för min del. Får komme och heja fram Superseriens bästa spelare Fredde.W. Och bästa laget. Ta nu och vinn hela skiten.
|
|
|
Post by Fredde W on Feb 11, 2006 22:20:06 GMT 1
haha! du är för go Wadseth
|
|
|
Post by Croon on Feb 11, 2006 23:02:59 GMT 1
Du e min idol också Fredde ;D NÆR FAN KOMMER DU NER OCH HÆLSAR PÅ MIG?
|
|
|
Post by Ehem on Feb 12, 2006 10:32:51 GMT 1
Så vad händer med Gbg Marvels nu... Enligt hemsidan så hade dom möte igår(lördag) Vad händer...Blir det spel?? A,B-lag??? Tränare??? QB??? Nyförvärv?? Förluster???
Kom igen nu....
|
|
|
Post by gbg on Feb 12, 2006 15:47:58 GMT 1
Så vad händer med Gbg Marvels nu... Enligt hemsidan så hade dom möte igår(lördag) Vad händer...Blir det spel?? A,B-lag??? Tränare??? QB??? Nyförvärv?? Förluster??? Kom igen nu.... Om du kollar lite längre upp så har du svaret där men du kanske inte är läskungig?
|
|
|
Post by hue on Feb 13, 2006 12:40:36 GMT 1
Jodå jag är läskunnig...men att dom kommer ha en tränare som vinner många matcher å en bra qb är inget konkret.... Vem, vilka, b-laget, vart kommer dom att spela osv.....
|
|