|
Post by jTTe on Mar 31, 2005 7:42:05 GMT 1
Allvarligt talat! Det är snart en månad till premiär och "Marvlarna" har inte ens fått upp en hemsida. Är det inte dax att kliva ur grottan och börja leverera.
|
|
|
Post by guest on Mar 31, 2005 8:17:48 GMT 1
Det viktiga är väl hur dom spelar på planen...
|
|
|
Post by skvaller on Mar 31, 2005 8:31:36 GMT 1
Nu e du ute å snurrar!!
det viktigaste är hur man skvallrar!!
|
|
|
Post by Fredde W on Mar 31, 2005 8:38:25 GMT 1
Hej!
Det kommer att komma ut information om oss.. ta det lungt bara.. Just nu så koncenterar vi oss på att få allt att fungera.. Är mycket jobb att slå ihop två klubbar och först så prioriterar vi att få allt det praktiska klart. Så jag skulle tippa att den informationen ni söker kommer att komma i mitten av april så håll ut..
Fredrik Westlund Göteborg Marvels
|
|
|
Post by Anonym on Mar 31, 2005 9:04:52 GMT 1
Ehhh mycket jobb att slå ihop två klubbar, ja visst, men ni har ju för fan haft ett halvår på er.
Mitten av april kommer alltså den första informationen om ett nystartat lag i Superserien....bra jobbat, bara några veckor innan premiären.
Självklart är det resultatet på planen som är viktigast, men jag anser att marknadsföring och exponering är ytterst viktigt. FRAMFÖRALLT när det handlar om en klubb som kommer att bli en av dom större i Sverige.
Jag önskar att även Stockholm följer Göteborgs exempel och endast har ett lag i en stad och inte 6-7 stycken. Jag tror detta skulle leda till en avsevärd skillnad i exponering. Fatta matcher mellan lag som
Stockholm Göteborg Malmö<br>Uppsala Linköping Västerås<br>Norrköping Örebro Jönköping Helsingborg Sundsvall Östersund Gävle Lund Umeå<br>Luleå <br>osv. osv. osv.
Sen kan man dela in lagen i 4 konf. där segrarna lottas mot varandra i semi och vinnarna går till final.
|
|
|
Post by Vilken Bra ide on Mar 31, 2005 9:37:13 GMT 1
Om Stockholm endast plötsligt hade ett lag, då skulle vi ju faktiskt kunna bli av med ca 700-800 spelare i en smäll!!!
Tänk vilken positiv exponering det skulle vara!!
|
|
|
Post by Amitech on Mar 31, 2005 9:56:12 GMT 1
Japp men det är smällar man får ta, om vi vill att det ska bli publiktillströmning och mediaexponering
|
|
|
Post by fattarinte on Mar 31, 2005 10:09:27 GMT 1
Jag fattar inte.... är Göteborg så otroligt noga med att varje stavelse ska vara rätt på hemsidan att samma personer som jobbar med ihopslagningen måste också skapa hemsidan Ta en av era junisar och låt honom få prata med någon ur styrelsen så fixar han sidan på två dagar. Släng upp roster, nyförvärv och lite nyheter. Det där med att ihopslagningen tar så mycket tid håller inte. Tidigare så hade både Majorna och Giants två bra hemsidor, efter ihopslagningen så finns det ingen fungerande. 1 + 1 = 0 Gjorde samma person hemsidorna för båda klubbarna + att det är han som jobbar med ihopslagningen ?? Om organisationen blir sämre när man slår ihop två klubbar kan man börja fundera.
|
|
|
Post by Bosse Bandit on Mar 31, 2005 11:49:15 GMT 1
Iden om att det vore en positiv sak att slå ihop alla lag i en stad för att få ökad exponering är befängd. Jag undrar hur Anonym på det sätt kan förklara varför det finns tusentals rundbollsklubbar och varför rundboll därför har ett sånt fruktansvärt genomslag i de breda folklagrena.
Att Göteborg X-men inte kan komma ut med nån officiell info är rent löjeväckande. Det finns ett par tusen personer i sverige som bryr sig och intresserar sig men det intresset försvinner snabbt. Info kommer säger FreddeW, kan man som superserielag inte ställa upp en preliminär roster i slutet på mars så är man jävligt illa ute. Det gäller övriga SS lag också. Att fler spelare kommer till och nån kanske försvinner det är naturligt, men så jävla jobbigt är det inte för en webmaster att lägga till eller ta bort ett namn på en sida. Det vet jag av egen erfarenhet. Skärpning!
|
|
|
Post by Serru on Mar 31, 2005 12:40:21 GMT 1
Har Marvels kommit upp med nån loggo ? o hur bli lagfärgerna
|
|
|
Post by Fiskarn on Mar 31, 2005 12:42:10 GMT 1
Vad vi vet så har dom inte fått fram ett skit
|
|
|
Post by Guest on Apr 1, 2005 6:58:51 GMT 1
En annan fråga är: får dom ihop tre lag som skall spela i SS, 1:an och 2:an.
Intressant att se om konceptet som de fick sin SS plats för går att genomföra. Hoppas Göteborg lyckas med detta.
|
|
|
Post by Dee on Apr 1, 2005 15:08:20 GMT 1
Vi fick inte SS platsen för att vi skulle ha ett lag i varje div Ja, både färger o logga är klart men ...som ...vanligt så gäller: var sak på sin plats. Det kommer naturligtvis inte ut här först.Varför skulle det göra det?? Den som väntar på något gott väntar alltid för länge....men när det väl dyker upp så Varför hemsida tar sin tid har säkert en/flera orsaker så fortsätt gärna spekulera ;D
|
|
|
Post by tjorven on Apr 9, 2005 17:51:10 GMT 1
Nu är Göteborgarnas hemsida äntligen färdig!
|
|
|
Post by lnk on Apr 9, 2005 20:21:13 GMT 1
vad har dom för url??
|
|