|
Post by Frken Citron on Feb 3, 2006 12:27:37 GMT 1
Klart ni inte lägger ner förens ni har beslutat att göra det. Men i vilket fall som helst så ser det inte ljust ut:(
Har hört rykten !!!!
Hoppas att ni hittar en tränare och någon Amerikansk lirare för 350:- / säsong och släng gärna in någon WEB ansvarig för dom pengarna:)
Nej då ni gjorde en tapper insats 2005 Keep it Göööööd
|
|
|
Post by nitlott on Feb 3, 2006 13:06:17 GMT 1
Är det Jamtland som värvat sönder Marvels kanske?
|
|
|
Post by Lundmark 25 on Feb 3, 2006 13:34:21 GMT 1
Är det Jamtland som värvat sönder Marvels kanske? Japp så e re. Jämtland har värvat Kvemo och... uhm... hmmm... Japp, definitivt så att Jämtland har värvat sönder Marvels. För Kvemo var väl halva Marvels va?
|
|
|
Post by vilket on Feb 3, 2006 13:40:28 GMT 1
Utdrag från www.gafk.seStor lägenhet eller litet lag???
|
|
|
Post by jor on Feb 3, 2006 13:52:49 GMT 1
Jamtland har ju ringt runt till en hel del svenska spelare och erbjudit det ena och det andra, så helt oskyldiga är ni inte
|
|
|
Post by Stockholm on Feb 3, 2006 13:55:38 GMT 1
hehe Pelle har en lägenhet på ca 200 kvadrat av vad jag har hört.. 5 meter från en porr klubb haha
|
|
|
Post by Kingen on Feb 3, 2006 14:06:41 GMT 1
Det vore jävligt tråkigt om Marvels skulle lägga ner nu när det gick så bra förra året.
Ekonomin har väl aldrig varit bra. T ex tog de inte betalt på matcherna förra året. De enda inkomsterna de hade var korvförsäljningen.
Låt några morsor ta ansvaret för inträdet så fixar ni den biten iallefall.
|
|
|
Post by 210 on Feb 3, 2006 14:18:16 GMT 1
vad hände med ihopslagning är så jävla bra?
|
|
|
Post by Fredde W on Feb 3, 2006 14:55:31 GMT 1
För att ta död på det hela!
Vi ska inte lägga ner!!!
Bara för att vi har ett spelarmöte behöver det inte betyda att vi ska lägga ner! Alla lag har selarmöten. Vi kommer att ha 4 spelarmöten iår så nästa gång det står på sidan att vi ska ha spelarmöten så vet ni varför! Och varför vi ska ha ett möte.. Det finns jätte mycket man kan diskutera och vad detta mötet handlar om har ingen förutom vi som spelar något mer att göra.. men jag kan säga att det INTE är något krismöte!
Och varför vi är hos Pelle. Vi håller på att byta klubblokal så istället för att hyra en skit lokal för någon timme så har vi den i Pelles jätte lägenhet som ligger centralt och så mycket lättare att ta sig till än dom lokalerna vi kollade på!
Vi kommer att spela. Bra nu vet ni!
Fredrik Westlund Göteborg Marvels
|
|
|
Post by Bc on Feb 3, 2006 17:58:28 GMT 1
Ekonomin har väl aldrig varit bra. T ex tog de inte betalt på matcherna förra året. De enda inkomsterna de hade var korvförsäljningen. Är detta inte krav att ta betalt i SS?
|
|
|
Post by pengar on Feb 3, 2006 18:19:49 GMT 1
40 eller 50 kr matchen är väl minimi man MÅSTE ta betalt, det har väl varit så i flera år, däremot får man dela ut fribiljetter om man vill
|
|
|
Post by Deg on Feb 3, 2006 18:46:02 GMT 1
Dem tog betalt förra året. Iaf fick jag betala dem gånger jag var och tittade, och jag såg 3 utav 5 matcher.
|
|
|
Post by dragan on Feb 3, 2006 21:29:22 GMT 1
Helt rätt Fredde! Klart ni kommer att spela. Ser fram emot säsongen som fan!
|
|
|
Post by Nisse on Feb 7, 2006 16:38:21 GMT 1
hehe jag var på 3 matcher också... betalde inte en gång.... ja,ja då har de iallefall delvis tagit inträde.
|
|
|
Post by Ser illa ut on Feb 8, 2006 12:44:53 GMT 1
Nåt är fel i Göteborg....
Flera spelare lägger av, en del går till andra lag, b-laget kommer inte till spel utan juniorer samt förhöjd avgift för b-lagspelarna, ingen tränare. Ser ut som Mark kommer tillbaka som qb men senast han spelade var 2004 i div.1 Hoppas Marvels tar sig igenom det här annars bevisar det bara att sammanslagnin inte är lösningen..
Nej det ser illa ut som f-n i Gbg
|
|