|
Post by D Sandberg on Jun 19, 2007 20:24:29 GMT 1
Jo men i STAFF dominerar ju alla lag på sitt eget sätt
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Jun 19, 2007 22:05:15 GMT 1
Alla ni som ska bila på semester i år och som kommer från både västkust och östkust, välkommna till Sveriges port till Kontinenten . Det är här i Söder den finns .Det är också här alla nyheter inom sport , mode , smycken , mm mm kommer IN och sedan vidare uppåt i vårt avlånga land............så ni ser ALLA våra landskap är till stor nytta , det är nästan som ett fotbollslag , ingen är bäst ensam men tillsammans briljerar vi . Så låt oss lugna ner oss med smutskastningen och önska varandra LYKCA TILL.
|
|
inte en stockholmare
Guest
|
Post by inte en stockholmare on Jun 19, 2007 23:47:13 GMT 1
Vad fan snackar du om? Ni sydlänningar ger hela sverige dåligt ryckte när ni åker över sundet för att dricka billigt öl eftersom ni är så förbannat ociviliserade och beter er som svin. Flera gångern har jag hört danskar berätta om ''svenskar i hockeyfrillor som skriker och bråkar''.
|
|
|
Post by linda i greys on Jun 19, 2007 23:49:14 GMT 1
Vad fan snackar du om? Ni sydlänningar ger hela sverige dåligt ryckte när ni åker över sundet för att dricka billigt öl eftersom ni är så förbannat ociviliserade och beter er som svin. Flera gångern har jag hört danskar berätta om ''svenskar i hockeyfrillor som skriker och bråkar''. du alla går fan inte det dra inte alla över en kant
|
|
|
Post by Klarade matte b on Jun 19, 2007 23:51:39 GMT 1
Vi i söder hade 3 av 4 lag som kunde gå vidare förra helgen; Ekeby, K-stad och Ystad så måste säga att det är rätt jämnt här med. 3 av 4 ger 75 % 4 av 5 ger 80 % you do the math
|
|
|
Post by wesley86ers on Jun 20, 2007 1:52:03 GMT 1
Mellersta var riktigt hårt i år, även om det bara var 3 lag.
varför verkar alla tro att örebro får stryk? vänta och se bara. dom smäller hårt och dom spelar smart.
om ni tror dom hamnar sist så skulle jag tänka om, hade vi gått vidare så hade jag sett till personligen att ni inte underskattar oss "lantisar" i mellersta.
|
|
|
Post by Danmark on Jun 20, 2007 9:12:09 GMT 1
Till inte en stockholmare, jag tror faktiskt inte att du har förstått vad som sagts till dig då du " pratat med danskar " som dansk själv kan jag garantera dig att det är inte den åsikten vi danskar har om skåningar, däremot om arroganta stockholmare. PS det finns stavningsprogram på datorn , mitt tips är använd det och prova samtidigt att använda din hjärna lite grann MVH Danmark
|
|
stolt jvla dryg stockholmare
Guest
|
Post by stolt jvla dryg stockholmare on Jun 20, 2007 10:02:20 GMT 1
JAJA tyck vad ni vill om oss. vi skiter i det för vi vet redan att vi är bättre än alla andra och ifall någon jävla lantis från ekeby eller dansk jävlarna från skåne och liknande tycker att vi är dryga dumma äckliga översittare så får de gärna tycka det. alla andra i detta avlånga land hatar oss redan så varför inte de också. oberoende av vilket lag som kommer att ta ig vidare från STAFF så kommer de att vinna sm guldet. och troligen kommer matchen att spelas på zinken också så ni kan ju komma hit till oss och åka på spö här i sthlm. vi hörs. PS: stavning och liknande skiter jag i, klarar du inte av att läsa det jag skriver så skit i att läsa det
|
|
|
Post by Uiko on Jun 20, 2007 10:05:11 GMT 1
Topic spårar ut mer och mer.. Vill höra lite vad ni tycker om Carlstad, Örebro och Jämtland med eftersom jag inte sett någon av dom spela.
Danskar hatar skåningar eller stockholmare? Seriöst, va har det med SLUTSPELET U19 att göra? Nada..
|
|
|
Post by Huskie spelare on Jun 20, 2007 10:50:58 GMT 1
Av alla slutspelslagen har jag iofs bara sett Jämtland spela men det jag såg då var att de var klart överlägsna vårat lag. Men med tanke på att vi har ett väldigt oerfaret lag så tyckte jag att vi gav ett ganska bra motstånd iaf. Dom tar sig fram bra och smäller hårt på defense, våran QB kan nog hålla med om det.
|
|
|
Post by Statestik on Jun 20, 2007 10:57:06 GMT 1
Tittar på SM vinnarna tidigare år så har de ytterst sällan förlorat någon match i seriespel. Kan faktiskt inte hitta något lag som förlorat men jag har inte alla uppgifter heller.
Så utifrån detta torde Carlstad och Jämtland ligga bäst till i år dessa lag har varit överlägsna i sina respektive serier, de var med i slutspelet förra året.
Jag tror på CC eller JR
|
|
|
Post by Grut Jamtland nr31 on Jun 20, 2007 11:34:46 GMT 1
hahah va kul det är att sitta och läsa ! ingen som trackar ner jämtland? när kommer alla dom dissarna då? hahaha ingen här kommer svara på nån sketen diss från någon person som inte ens vågar skriva vem dom är eller vart dom kommer ifrån.... mesar. Spela ert bästa i slutspelet och sluta snacka skit , jag tror helt seriöst inte att någon vet hur det kommer gå än så länge.
sluta tracka ekeby, dom dängde oss i en sjukt bra match och då va vi mer än 22 man dom var 12 , planen va i storsätt bara lera, vi tryckte in första Tdn, det visar att ett samhälle på 2000 pers (om det nu är så få i ekeby) kan rent ut av spöa en stad som östersund pluss resten av hela jämtland där det finns mer än 120 000 pers !
fis ut
|
|
|
Post by Skam on Jun 20, 2007 13:20:41 GMT 1
Tänk om fler kunde vara lika vettiga som du Grut, respekt!
|
|
|
Post by CrackerJack on Jun 20, 2007 17:32:30 GMT 1
Inte for att spracka nogons bubbla men Ekeby ligger ju faktisk inte sa langt fran Helsingborg som ar en av de storre staderna i Skane. Komigen nu Ekeby, visa vad Skane gar for!
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Jun 20, 2007 17:45:22 GMT 1
Helsingborg är Sveriges 4:de största stad och vad jag vet så bor INGEN av dem som spelar i Ekeby Greys i Ekeby .
|
|