|
Post by om on Jun 19, 2007 8:32:51 GMT 1
om ekeby hade satt bla bla bla. för att citera gunde svan nära skjuter ingen hare. det viktiga i fotboll är inte att ta sig nära endzone utan att ta sig in i endzone och göra poäng. OM is fore losers
|
|
|
Post by koko on Jun 19, 2007 8:54:39 GMT 1
Eftersom du förstod innebörden av mitt inlägg så får jag förtydliga det; Bullen/eller wtf han hette påstod att Bulls var överlägsna vilket jag absolut inte höll med om. Sen det med OM, ja om Ekeby hade satt dom poängen så HADE ju resultatet sett olikt ut Men det gjorde dom inte medan Bulls gjorde det och vann, simple as that.
|
|
|
Post by om on Jun 19, 2007 9:13:28 GMT 1
jag förstod innebörden i ditt inlägg att matchen var jämnare än vad resultatet visade men det enda jag menar är att OM inte existerar utan är någon som vissa använder för att försöka prata bort en förlust med. så jag håller kvar vid min tes att OM är för losers
|
|
|
Post by Varfr on Jun 19, 2007 11:39:26 GMT 1
Att ekeby aldrig ger sig? riktigt bonker gäng, vad har ni producerat fram mer än joel, serdar, dessasar och bondesson? sluta snacka om att ni är så jävla bra hela tiden, ni kommer från ett sketet distrikt vilket är den enda anledningen att ni får komma ut i sverige och titta på hur riktigt fotboll spelas.
|
|
|
Post by Uiko on Jun 19, 2007 12:30:12 GMT 1
Haha, hoppas du är ironisk..
|
|
|
Post by WR 85 Greys on Jun 19, 2007 13:40:13 GMT 1
Att ekeby aldrig ger sig? riktigt bonker gäng, vad har ni producerat fram mer än joel, serdar, dessasar och bondesson? sluta snacka om att ni är så jävla bra hela tiden, ni kommer från ett sketet distrikt vilket är den enda anledningen att ni får komma ut i sverige och titta på hur riktigt fotboll spelas. Nej de e ju klart, om man inte har riktnummer 08- så är man från ett sketet distrikt. Och skriv var ni kommer ifrån fjollor, stå för vad ni säger //WR #85 Greys
|
|
|
Post by KYA on Jun 19, 2007 14:00:53 GMT 1
Själv förstår jag inte att du bryr dig Aleks? När någon skriver skit om mitt lag totalignorerar jag dom, precis vad dom inte vill. Dom som skriver sånt här är ENDAST ute efter en debatt med angrepp som dom senare kan sitta och gotta sig med framför datorn.
Att du käftar emot kommer inte ändra hans åsikt om att Ekeby är ett bonnelag, eller? Det enda du kan göra är att skita i honom så tröttnar han till slut.
Nej, låt spelet tala för er istället och spela bra så han blir motbevisad och sluta käfta emot.
|
|
|
Post by anonym och stolt on Jun 19, 2007 14:01:12 GMT 1
Nu slog du allt huvudet på spiken. alla utanför 08 området är sämre helt enkelt. det gäller inte bara fotboll. det är mera allmänt chilla och låt spelet tala sen kan vissa få säga vad de vill på ett forum. Mvh anonym och stolt 08 som definitift anser att Sthlm är bättre än resten man skall ju vara hemma patriot annars borde man flytta.
|
|
|
Post by Kalle i storbyn on Jun 19, 2007 14:11:27 GMT 1
Jag fattar inte varför Ekebyspelarna reagerar så hårt när någon från sthlm är lika kaxig som de själva är. När de hypar sig själva är allt guld ovh gröna skogar. Men så fort någon från östkusten är lite kaxig eller hypar sitt lag så tar det hus i helvete.
Jag kan endast se detta som ett tecken på osäkerhet...
Ser fram emot att få njuta av slutspelet i år, kommer att bli sjukt spännande.
MVH en glad kille i stockholm...
|
|
|
Post by Kstad spelare on Jun 19, 2007 14:21:12 GMT 1
Vill nog påstå att skit-distriktet Ekeby spelar i är det jämnaste och bästa distriktet i hela Sverige. Själv hoppas jag på att hela jävla "bonna" laget kör över alla självbelåtna -08 pojkar.
Go Greys. PJS!!
|
|
|
Post by superstar on Jun 19, 2007 14:52:14 GMT 1
"Jämnaste och bästa distriktet", kom igen, STAFF är fan mer jämt än SSAFF, vi har 4 utav 5 lag som kan gå vidare i år. Och det där med bästa kan jag helt ärligt inte uttala mig om, bara spekulera då jag inte har sett en enda match från något annat distrikt! Men förra året var det så att STAFF var klart det bästa distriktet, men i år, det lär vi se!
|
|
|
Post by Uiko on Jun 19, 2007 16:57:19 GMT 1
Vi i söder hade 3 av 4 lag som kunde gå vidare förra helgen; Ekeby, K-stad och Ystad så måste säga att det är rätt jämnt här med.
|
|
|
Post by Oj oj oj on Jun 19, 2007 19:34:16 GMT 1
Det här är nog den sorgligaste och mest meningslösa debatt som jag någonsin har skådat. Fotboll spelas på en fotbollsplan, inte på ett forum där vilken idiot som helst får skriva...
|
|
|
Post by 45 Nils Hansson on Jun 19, 2007 20:06:53 GMT 1
Vi i söder hade 3 av 4 lag som kunde gå vidare förra helgen; Ekeby, K-stad och Ystad så måste säga att det är rätt jämnt här med. Enda anledningen till att den var jämn är att inget lag var tillräckligt bra för att dominera
|
|
|
Post by keke on Jun 19, 2007 20:12:12 GMT 1
Så då har vi likheter med STAFF då? Trodde jag inte, men tydligen..
|
|