|
Post by Undrar en sak on Jun 13, 2007 21:14:15 GMT 1
Ni kan be allt vad ni vill , det hjälper nog inte ändå för jag tror att Ekeby vinner. hejsan ekeby kul att ni har hittat in till detta forum jag har bara en fråga har ni datorer där ute på landet eller åker ni in till hbg bara för sitta här och spekulera ? för övrigt tror jag k-stad tar hem södra
|
|
zeb
Starter
Ice Cream with a Cherry on top, aint no other way.
|
Post by zeb on Jun 13, 2007 23:02:57 GMT 1
Kolla, det vi borde göra är att vi lägger ihop pengar, alla lag från söder och bygger en inomhus arena med i skåne någonstans så spelar vi alla våra matcher där... På vintern eller ? tänkte att arenan skulle ta ett publik snitt på ja, efter som det är sverige så räcker det nog med 20 000
|
|
|
Post by WR 85 Greys on Jun 13, 2007 23:08:12 GMT 1
Ni kan be allt vad ni vill , det hjälper nog inte ändå för jag tror att Ekeby vinner. hejsan ekeby kul att ni har hittat in till detta forum jag har bara en fråga har ni datorer där ute på landet eller åker ni in till hbg bara för sitta här och spekulera ? för övrigt tror jag k-stad tar hem södra EKEBYFAN är lite kryddad, o de e ingen i laget som tänker så. Dock bryr ja mig inte om hans/henens åsikter då ja knappt ägnar många tnkar åt dem. SÅ du behöver itne böla om att vi bor på landet o inte har datorer och att din mamma glömde torka dig på ryggen efter att du duschat etc. we just dont give a f*ck... Spela fotboll o håll flabben om du itne har nått ordentligt att säga
|
|
|
Post by Jahha on Jun 13, 2007 23:52:20 GMT 1
Om du inte bryr dig, varför tar du dig då tid att svara? Jag menar, bryr du dig inte så hade du inte blivit förbannad utan istället totalt ignorerat honom.. eller?
|
|
|
Post by WR 85 Greys on Jun 14, 2007 9:14:59 GMT 1
Om du inte bryr dig, varför tar du dig då tid att svara? Jag menar, bryr du dig inte så hade du inte blivit förbannad utan istället totalt ignorerat honom.. eller? du har nästan rätt, om du läst vad jag skrivit så syftade jag på att ja ignorerar EKEBYFAN. Om du nu hade läst igenom ordentligt hade du förstått att jag blev förbannad på killen jag "quote"-ade...
|
|
|
Post by En frga on Jun 14, 2007 10:16:43 GMT 1
Har en fråga, jag är inte så haj på detta med alla regler om poäng skillnad m.m
Men om det nu är så att poängen kommer att fälla avgörandet som det ser ut nu, När jag dömde Ystad - limhamn t.ex. så körde vi med rullande klocka hela andra halvlek eftersom de ledde med ungefär 30 poäng i halvtid. Det kan bli orättvist om nu kstad får spela en så kallad "full" match?
|
|
|
Post by tyst on Jun 14, 2007 14:17:28 GMT 1
Tycker du Alex med dina inlägg att DU har något vettigt att säga ? Man dissar inte Ekebys största och trognaste fans på det sättet.
|
|
|
Post by Haha on Jun 14, 2007 14:30:37 GMT 1
Tycker du Alex med dina inlägg att DU har något vettigt att säga ? Man dissar inte Ekebys största och trognaste fans på det sättet. Haha! känns som om det var EKEBYFAN själv som skrev detta inlägg:P Han blev sårad för alla inte höll med honom utan Aleks sa ifrån:P Naww inte lätt alltid
|
|
|
Post by Hur kommer det g on Jun 15, 2007 17:11:25 GMT 1
Hur kommer det gå nu i helgen då? Tippningar?
Ekeby och Ystad har det i sina egna händer, vem kommer gå segrande ur striden av dessa två? eller är det så att kristianstad är en tung gissning till SSAFF's bidrag till superserien för u19?
|
|
|
Post by Uiko on Jun 15, 2007 18:12:34 GMT 1
Kan gå hur som helst, enligt rykten är Tommy borta pga. körtelfeber samt några linjespelare för Ystad. Många ska även spela seniormatch dagen innan och kan vara trötta.
Ekeby har vad jag vet två skadade som inte kommer vara med.
Förutsatt att Tommy inte spelar så tror jag att Ekeby vinner, om Tommy är med så blir det jämnt alternativt Ystad-vinst.
|
|
|
Post by vet on Jun 15, 2007 19:07:53 GMT 1
tommy kommer inte spela.
|
|
|
Post by Sdra on Jun 16, 2007 21:03:01 GMT 1
Match dag imorn. Kommer vara en tajt avslutning som alla vet. Ekeby har väl bäst chanser om ni frågar mig, men man vet aldrig. Själv hoppas jag på att ystad vinner imorn och att sedan kristianstad går vidare. Inte för jag tycker Kristianstad är det dominerade laget eller något , men jag känner på mig att Kristianstad är de som kan hålla sig kvar längst i superserien och ge södra en bra respekt inför nästa år. Jag tror dock inte de går till SM-Final , vilket jag inte tror något av lagen från Södra gör<-vilket av lagen som än går vidare! Spela hårt och schysst så är alla nöjda!
|
|
|
Post by exdiaq on Jun 17, 2007 16:59:00 GMT 1
Ekeby 27 - Ystad 0
EKEBY FOR PLAYOFFS!
|
|
|
Post by sodra on Jun 17, 2007 17:05:02 GMT 1
vann ekeby?
|