|
Post by Guest on Feb 23, 2007 21:06:53 GMT 1
Limhamn Griffins Kristianstad Predators Ekeby Greys Ystad Rockets några förhandstips hur d kommer gå?
|
|
|
Post by south on Feb 23, 2007 21:25:33 GMT 1
kommer stå mellan K-stad och ystad...
ekeby tappade en avgörande del av deras lag har jag hört, limhamn kan vara underskattade, men tror ej att de har erfarenheten som krävs än...
både kstad och ystad står på stark grund...
|
|
|
Post by Guest on Feb 24, 2007 17:51:24 GMT 1
Jag tror det kommer stå mellan Limhamn och K-town
|
|
|
Post by Roligt on Feb 24, 2007 19:16:15 GMT 1
Det roliga är att varje år så tror alla att det ska vara limhamn som tar hem det eller spelar final, men hur länge sedan var det som dem gjorde det? ja iaf 4 år eller mer. E det folk länge upp i landet som säger limhamn för att dem bara kan de laget eller?
|
|
|
Post by Guest on Feb 24, 2007 19:22:23 GMT 1
åtminstonde har dom tagit hem guldet i U-19
|
|
|
Post by rtt ska vara rtt on Feb 24, 2007 19:26:30 GMT 1
dom har inte tagit hem guldet någon gång men dom har tagit hem SM-silvret 2 gånger
|
|
|
Post by Oskar on Mar 14, 2007 11:12:04 GMT 1
Innan var kampen om södra-titeln uteslutande mellan Halmstad och Limhamn. Men det var länge sedan Limhamn var med och slogs om titeln och det är de inte nu heller.
Tror på Kristianstad i år.
|
|
|
Post by vet lite on Mar 14, 2007 12:39:53 GMT 1
Senast limhamns u19 var i sm-semi var 2004 iaf.
Mötte Crusaders på bortaplan, förlusten vet jag inte vad den stod sig till.
|
|
|
Post by Mm on Mar 14, 2007 12:46:05 GMT 1
Senast limhamns u19 var i sm-semi var 2004 iaf. Mötte Crusaders på bortaplan, förlusten vet jag inte vad den stod sig till. Det blev 14-0 till cc , limhamn fick en td bortdömd i början av 3 kvarten, då det fortfarande stod o-o. skyller förlusten lite på det =(
|
|
|
Post by Bortdomd on Mar 14, 2007 15:12:21 GMT 1
Varför blev en TD bortdömd? Om det blev t ex TD pga av en offensive pass interference och det inte varit catch utan den eller en holding där försvararen hade haft tacklingen annars är det väl inget att skylla på. Som att säga att Landis hade vunnit tour de france om han inte åkt dit för doping. Var det däremot ett personligt regelbrott långt från spelet förstår jag bitterheten
|
|
|
Post by gbg on Mar 17, 2007 16:15:36 GMT 1
om de bara blir två lah i västra så ska gbg söka sp dom får spela med söder, så de blir ett lag till att ta med i beräkningarna, själv hoppas jag att vi ska spela med söder, vill möta lite nya lag,
|
|
|
Post by dbl on Mar 18, 2007 13:51:32 GMT 1
Varför blev en TD bortdömd? Om det blev t ex TD pga av en offensive pass interference och det inte varit catch utan den eller en holding där försvararen hade haft tacklingen annars är det väl inget att skylla på. Som att säga att Landis hade vunnit tour de france om han inte åkt dit för doping. Var det däremot ett personligt regelbrott långt från spelet förstår jag bitterheten Det var en bakåt pass som stutsar i marken sen passar man bolllen igen, en dubbel pass. domarna dömde incomplete pass innan dom tänkt till, sen sa dom att det var en bakåt pass men då var spelet redan avblåst och bortdömt.
|
|
|
Post by Ekeby on Mar 20, 2007 8:16:06 GMT 1
Tjena
Hörde att Ystad fått ett stort avbäräck iform utav Sebbe #1 hade han iår vet inte vad han haft för nr innan. Spelade Wr emot oss i "finalen" då han gjorde från mitt tycke en väldigt bra match. Men Ystad kommer nog vara farliga ändå med en lång och stark Qb och en hårt tacklande Linebacker iform utav tommy mostörm så får vi se upp.
|
|
|
Post by Undrar on Apr 5, 2007 12:44:09 GMT 1
Tänkte höra hur ni tror det kommer gå i första omgången.
Rockets vs. limhamn & K-stad vs. ekeby?
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Apr 5, 2007 16:15:48 GMT 1
Jag hoppas och tror att Ekeby klarar av samma konststycke i år som förra året . Lycka till alla lag ;D
|
|