|
Post by WR 85 Greys on Jun 17, 2007 17:08:56 GMT 1
Rättelse, Ekeby Greys 27 - 0 Ystad Rockets (4 tds, 1 EP kick, 1 EP run, 24+3=27) Och ja vi vann SM-SLUTSPEL!!!
|
|
|
Post by serdis on Jun 17, 2007 17:49:53 GMT 1
SM-Slutspel (igen)
seriöst att ni ens underskattade oss IGEN.... känns bra grabbar .. nice job .. p.s. sjuk match ... bra jobbat ystad!...
|
|
|
Post by 31 on Jun 17, 2007 17:52:57 GMT 1
Ekeby va helt klart värda segern!...
De spelade tufft genom hela matchen och fick i slutet av första ett litet grepp om den som sedan vidgades då ystad bla förlorade sin QB ( hjärnskakning ) och laget var slitet sen gårdagens drabbning mot Eagels, och Ekeby vann klart...
tror inte att ystad hade vunnit om de inte spelat match dagen innan, men poängen kanske hade varit jämnare, men men Grattis ekeby och lycka till i slutspelet!
MvH Tompa #31 Rockets
|
|
|
Post by serdis on Jun 17, 2007 18:01:53 GMT 1
Tompa bra jobbat idag och tack för en god match .. hoppas de gick bra me QBn hälsa att de inte va me meningen =)
känner att de e dags att visa resten av sverige att söder e najs =) hehe
#58 Serdar Greys
|
|
|
Post by Uiko on Jun 17, 2007 19:22:46 GMT 1
BOOOM!! Haha, doubters shall be proven wrong!!
Sug på den alla ni som dissade Ekeby innan och sa att de sög så hårt samt att det skulle bli K-stad som skulle gå vidare!!
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Jun 18, 2007 8:14:51 GMT 1
Vad var det jag sa..................klart att Ekeby vann..........IGEN.
|
|
|
Post by tja on Jun 18, 2007 10:21:43 GMT 1
Nu väntar vi bara på att det ska ramla in en massa ursäkter för alla dumma kommentarer och all dissande , för så mycket karlar är ni väl .
|
|
|
Post by Guest on Jun 18, 2007 11:32:54 GMT 1
Kristianstad Predatorrs-Limhamn Griffins 20-0
varför står inte det på saffs hemsida?
|
|
|
Post by Ante on Jun 18, 2007 18:27:28 GMT 1
Säga vad man vill och folk får gärna komma med ursäkter. Hur som helst så har Ekeby gjort ännu en bra säsong och med facit i hand så är de väl värda att gå vidare till Sm-Slutspel.
Grattis Grabbar och visa resten av Sverige hur man spelar fotboll!
Anton #65 Predators
|
|
|
Post by linda i greys on Jun 18, 2007 20:58:07 GMT 1
klart ekeby vann dom är det bästa laget i söder
|
|
|
Post by linda i greys on Jun 18, 2007 21:01:50 GMT 1
i allafall vad jag tycker efter att ha sett på och dömt matcher
|
|
|
Post by Sthlm on Jun 19, 2007 6:35:15 GMT 1
i allafall vad jag tycker efter att ha sett på och dömt matcher Det är sånna här kommentarer som gör att folk tycker mindre om Ekebyare, Förra året kom klagomålen från hela Sverige då Ekebyare moppsta upp sig till Sthlm lag m.m Atitydproblem, ni vann, härligt, bra men ni behöver inte skriva typ 10 inlägg irad om hur bra ni är:P Får se sen när vo drabbar samman.
|
|
|
Post by koko on Jun 19, 2007 7:56:33 GMT 1
Problemet förra året var att det var till största delen icke-spelare som skrev om och om igen, sen var det laget Ekeby som fick skiten för det.
De flesta som skrev var såna som ville ha debatt för att kunna dissa andra lag. Varför inte sluta med dissandet och om man tvunget ska göra det, så gör det när vinnaren är klar.
|
|
|
Post by linda i greys on Jun 19, 2007 23:43:23 GMT 1
i allafall vad jag tycker efter att ha sett på och dömt matcher Det är sånna här kommentarer som gör att folk tycker mindre om Ekebyare, Förra året kom klagomålen från hela Sverige då Ekebyare moppsta upp sig till Sthlm lag m.m Atitydproblem, ni vann, härligt, bra men ni behöver inte skriva typ 10 inlägg irad om hur bra ni är:P Får se sen när vo drabbar samman. jag mena det bästa laget i skåne
|
|
|
Post by serdis on Jun 30, 2007 16:17:02 GMT 1
OMG .. skämmigt asså .. håller me STHLM haha palla de e barnsligt så mycke skit vissa skriven .. skämmer ut mig och resten av laget... vi vann inte ni håll då inte på att skämma ut oss genom att dissa folk palla ... men men ska bli kul me SM =)
|
|