|
Post by bilder on Apr 24, 2007 8:29:17 GMT 1
Är det någon som har bilder på matcherna?
|
|
|
Post by S on Apr 24, 2007 16:21:55 GMT 1
Ja , ekeby får lika mycket stöd som vanligt :S
|
|
|
Post by round 2 on Apr 25, 2007 10:55:50 GMT 1
Nästa omgång närmar sig med stormsteg.
Ekeby - Ystad
Limhamn - Kristianstad
Resultat? någon som vill tippa?
|
|
|
Post by NEj on Apr 25, 2007 18:05:28 GMT 1
Nej fan, låter matcherna tala för sig själv. folk tippar ändå like sh*t
|
|
|
Post by outside the box on Apr 25, 2007 19:05:58 GMT 1
kan bara hålla med föregående talare! Bra sagt!
|
|
|
Post by Omgng 2 on Apr 29, 2007 6:40:14 GMT 1
Jaha dax för omgång 2!
Ekeby - Ystad= det är uppenbart att detta kommer vara omgångens jämnaste lag, Tror även att ekeby överträffade sif själv förra omgånen och faller i en jämnmatch med 2 td's, 14-28(beror på om de har PET i år) annars 12 - 28
Limhamn - K-stad=Ja detta är en klar seger för k-stad reda innan matchen och jag tror de kommer hitta formen nu efter första matchen, lite synd att de inte fick använda sina u 16 killar där alxis och doktor hade varit en enorm tillgång men även om de går på halvfart så vinner dem med omkirng 40 poäng. 6 - 46 kanske
Låt se vad ni tror och tycker!
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Apr 29, 2007 15:48:24 GMT 1
Gooooooooo Ekeby gooooooo ;D
|
|
|
Post by Neeej on Apr 29, 2007 18:09:35 GMT 1
Jaha dax för omgång 2! Ekeby - Ystad= det är uppenbart att detta kommer vara omgångens jämnaste lag, Tror även att ekeby överträffade sif själv förra omgånen och faller i en jämnmatch med 2 td's, 14-28(beror på om de har PET i år) annars 12 - 28 Limhamn - K-stad=Ja detta är en klar seger för k-stad reda innan matchen och jag tror de kommer hitta formen nu efter första matchen, lite synd att de inte fick använda sina u 16 killar där alxis och doktor hade varit en enorm tillgång men även om de går på halvfart så vinner dem med omkirng 40 poäng. 6 - 46 kanske Låt se vad ni tror och tycker! Alexis är fan heller inte bra, riktigt överskattad är han. Doc är dock riktigt bra.
|
|
|
Post by Guest on Apr 29, 2007 21:11:08 GMT 1
Nej fan, låter matcherna tala för sig själv. folk tippar ändå like sh*t Posted by Omgng 2 on Today at 6:40am Jaha dax för omgång 2! Ekeby - Ystad= det är uppenbart att detta kommer vara omgångens jämnaste lag, Tror även att ekeby överträffade sif själv förra omgånen och faller i en jämnmatch med 2 td's, 14-28(beror på om de har PET i år) annars 12 - 28 Limhamn - K-stad=Ja detta är en klar seger för k-stad reda innan matchen och jag tror de kommer hitta formen nu efter första matchen, lite synd att de inte fick använda sina u 16 killar där alxis och doktor hade varit en enorm tillgång men även om de går på halvfart så vinner dem med omkirng 40 poäng. 6 - 46 kanske Låt se vad ni tror och tycker! kan bara hålla med att folk tippar helt galet
|
|
|
Post by omgng 2 on Apr 30, 2007 6:43:56 GMT 1
Jag håller helt och hållet med dig om att alexis är en överskattad spelare, men jag har för mig att han blev MVP i SM-finalen i u16, det kan man inte ta i från honom, sen att det är tempo skillnad på u 16 och u 19 men ett MVp är ett MVP mina ögon. Han behöver jobba på sin snabbhet och fotarbete bryta tacklingar kan han trotts han är slika slö som brorsin.
|
|
|
Post by istallet on Apr 30, 2007 6:48:52 GMT 1
Iställetr för att säga att folk tippar som sh*t kan man väl få höra din åsikt? Eller du vågar inte tippa?Du vet att det nu mera är en del utav all idrott?
Tycker omgång 2's inlägg verkar rimlig, sen torr jag inte det blir lika stora siffror emellan limhamn och krisitanstad men han har en poäng i det han säger
Ekeby - Ystad 6- 21 Limhamn - Kristianstad 0 - 28
Låt oss nu höra vad du tror?
|
|
|
Post by Hehe on Apr 30, 2007 7:03:20 GMT 1
Hehe ja det kan man ju säga till alla ser som startade tråden, som trodde på limhamn och kristianstad för starten, det blev precis tvärtom i seriestarten ,
|
|
|
Post by NEj on May 2, 2007 1:05:01 GMT 1
Iställetr för att säga att folk tippar som sh*t kan man väl få höra din åsikt? Eller du vågar inte tippa?Du vet att det nu mera är en del utav all idrott? Tycker omgång 2's inlägg verkar rimlig, sen torr jag inte det blir lika stora siffror emellan limhamn och krisitanstad men han har en poäng i det han säger Ekeby - Ystad 6- 21 Limhamn - Kristianstad 0 - 28 Låt oss nu höra vad du tror? Ja, du har en poäng att man tippar på olika spel och idrotter i dagens samhälle, men då också oftast om pengar och anonymt. Jag är trött på att folk tippar sen efter åt när matcherna är klara så ser man att personer har tippat helt åt skogen då det skrällar i sveriges am fotbolls hela tiden. Och då är där någon skadeglad jävel som alltid ska in här och "quota" " nuts silken tipning osv." Men klart jag skrev bara vad jag tyckte och jag tycker att folk tippar som nuts pga. att am fotboll i sverige är så svår tippat för att det skräller hela tiden. OCH jag tycker fortfarande att man kan strunta i det då för när folk hög oddsar lag hela tiden och det hög oddsande laget förlorar så kommerskiten ofast ner på dom i form av " nuts dom förlora så kasst, de laget som alla sa skulle vinna, haha omg ". så jag tycker matcherna ska tala för sig själv. Men eftersom du ville ha mitt tip så: Limhamn - Kristianstad 0 - 30 Ekeby - Ystad 21 - 17 ( svår tippad match, men tror på svart och grått) Peace
|
|
|
Post by NEj on May 2, 2007 1:07:45 GMT 1
Föresten, Du måste hålla med om att folk tippar som S*hit. För du kan verkligen inte säga att vi har några riktiga " 13 rätt " tippare här. eller?
|
|
|
Post by Mr 13 ratt on May 2, 2007 7:19:50 GMT 1
hahan det finns inte direkt några 13 rätt tippare här, men inte tar det bort det roliga med att tippa. Om folk bara hade slutat vara så jävla sura och kommit på att det bara är någons åsikt och så hade tippningen inte startat så jävla många diskutioner.
|
|