|
Post by Sonny on Oct 8, 2005 21:45:56 GMT 1
mkt snack om en jävla fb som blev cuttad. och mkt rullians på QBs men jag undrar varför fick inte herrarna hermodsson och omtalade weige spela så mkt? jag minns bara ett trickspel med weige?
|
|
|
Post by guest on Oct 9, 2005 17:41:38 GMT 1
Wiege hade 39 graders feber innan Danmark matchen, samma feber höll honom borta från Norge matchen.
|
|
|
Post by anarki on Oct 18, 2005 15:42:51 GMT 1
jag tror nog att det inte behövs rotation längre eftersom det var till för att se vilka som var mogna för uppgiften... inte så lätt att avgöra efter 4träningar...
|
|
|
Post by anarki on Oct 18, 2005 15:44:24 GMT 1
weige är en pajas. är man i landslaget är man inte sjuk... 39graders feber går över... eller om man är en mjukis så kan man ju iaf stå på sidlinjen... men det kanske var hans morsa som sa ifrån...
|
|
|
Post by Tjo on Oct 18, 2005 16:30:46 GMT 1
Man ska lyssna på sin mamma, mamma har alltid rätt!
|
|
|
Post by eru skn on Oct 18, 2005 16:33:31 GMT 1
Alltså man är ingen pajas om man låter andra QBs spela om man själv skulle göra sämra nytta än vad dem andra skulle göra, speciellt i tillståndet med så hög feber. Om man tänker på laget så skulle ialla fall jag göra så att låta andra spela och sedan vila själv.
|
|
|
Post by anarki on Oct 24, 2005 14:50:56 GMT 1
jaha så ahar vi ett missförstånd här igen då... Betyder sjukdom lika med att ligga hemma eller iaf stå på sidlinjen och heja på sitt lag (när man faktiskt fått chansen att göra det)
För som jag förstått det så var herrn helt bortblåst i tid till matchen? eller har jag fel? sjuk eller inte man kommer till matchen men spela ska man bara göra om man känner att man kan prestera.
|
|
|
Post by Guest on Oct 24, 2005 18:40:16 GMT 1
Japp det var det jag menade, att han var där visste jag inte för jag var så fokuserad i själva matchen
|
|
|
Post by Linecoach on Oct 24, 2005 20:29:42 GMT 1
Har man 39 graders feber ska man varken spela eller stå vid sidlinjen.
Spelar man riskerar man att drabbas av bl.a. hjärtmuskelinflammation och står man på sidlinjen blir man bara sjukare, vilket inte är bra för laget.
har inte era mammor lärt er det?
|
|
|
Post by anarki on Oct 25, 2005 13:26:03 GMT 1
att stå på sidlinjen. Nu pratar vi ju om sista matchen i nm. det blir inget mer nm för varken 87-88:or. därför bör man ta vara på det.
|
|