|
Post by seniorer on Oct 2, 2005 10:54:02 GMT 1
Träna vinnarskalle. Se på senior landslaget. Låter 16 starters vila, backups och rookies får chansen smäller finnen på käften. Cristian har som bäst demoraliserat laget och kommer få det svårt mot norge. Rule by confusion... CLs motto.
|
|
|
Post by kanel on Oct 2, 2005 11:06:09 GMT 1
Står 21-0 till Sverige i halvtid.
|
|
|
Post by Rudolf on Oct 2, 2005 11:43:26 GMT 1
Vad är det frågan om? Varför sågar alla j-landslaget för! Ok, det gick kanske skit, men det hade vart intressant om t.ex. Garry i sin matchanalys hade tillfrågat ngn i landslagsstaben, vad de tycker istället för att en åskådare bara ska tycka. Jag tycker inte heller man kan dra slutsatser från en enda match! Är det ngn som håller med eller vill ni bara ösa skit som vanligt när det går dåligt?
|
|
|
Post by guest on Oct 2, 2005 12:59:19 GMT 1
Tyckte J-landslaget passade alldeles för mycket, ska man passa då ska man fånga bollarna också, något sverige var mindre bra på! Jag tyckte J-lanslaget gjorde ett dumt val att inte ta med FB'n i Täby, den grabben kan blocka o springa i mitten. DEt jag vill säga är passa mindre, spring mer! Sverige har ruskigt bra Rb's... ANVÄND dom!!
|
|
|
Post by En som vet on Oct 2, 2005 15:34:09 GMT 1
Guest: Har du sett Täbys FB? Karln kan ju inte springa, kolla på hans releasesteg! Sen är han stel som ett kylskåp, Jag tror nog att landslagsstaben tagit med rätt folk. Alla spelare hade ett läger där de fick bevisa vad de gick för, gjorde de inte det där, ja då platsar de inte heller, så enkelt är det.
|
|
|
Post by guest on Oct 2, 2005 15:47:48 GMT 1
En som vet- jag har sett han springa och det var därför jag föreslog honom. Stel? det tycker jag defenitivt inte, killen är mycket bättre än dom FB's jag såg var me i J-landslaget. De två grabbarna var defenitivt mycket stelare än han. Jag tycker defenitivt att han är sveriges bästa Junior FB och det har han bevisat på de batcher jag har sett. T.ex. mot Solna, han sprang i från flera linebackers och breakade minst en tackling när han sprang. Fanns ett spel där 5 st solna killar hängde på han o han tuggade minst 5 yards, det är det inte så måmga som kan.. Iaf inte de FB's som var med i J-landslaget. Som sagt jag tycker dom har gjort ett fel val!
|
|
youdidnotenteravalidname
Guest
|
Post by youdidnotenteravalidname on Oct 2, 2005 15:53:21 GMT 1
han e ju bara en kort tjockis, såg både matchen mot solna o smm. nått roligt hade han mot sc men resten av matchen var han chanslös likaså mot smm
|
|
|
Post by Thomas QB DK on Oct 2, 2005 16:11:51 GMT 1
|
|
|
Post by guest on Oct 2, 2005 16:16:55 GMT 1
SMM var chanslösa, en lång run utav deras HB men sen såg man inte till dom. Täby's Fb sprnag i mitten där det var fullt med folk och lyckades ändå komma loss. Han kanske är en kort tjockis men bra är han. J-landslagets "FB" Hadley blev tillbaka driven av en OLB som var lika stor som en DB. Bort med Hadley in med Täby's FB !
|
|
|
Post by Tss on Oct 2, 2005 17:04:57 GMT 1
Fullbacken Manning som först var offensive line spelare i lägret gjorde ett skit bra jobb som fullback nu i helgen. Så att tjata på att fullbacksen i landlaget inte kan springa så har du helt fel
|
|
|
Post by guest on Oct 2, 2005 17:47:32 GMT 1
jag tycker bara att Täby's fb kan göra det mycket bättre!
|
|
|
Post by Sugen on Oct 2, 2005 17:54:46 GMT 1
finns det film eller bilder från NM???
|
|
|
Post by undran on Oct 2, 2005 19:15:45 GMT 1
Vilka gjorde TD idag för Sverige? Någon som vet??
|
|
|
Post by points on Oct 2, 2005 19:55:34 GMT 1
Tror det var ungefär något sånt här: simon lundqvist TRC gjorde 3 td's, sedan gjorde arlanda recivern och RB'n från Limhamn en var, jenmert sparkade in 4 PAT's
|
|
|
Post by GST on Oct 3, 2005 10:54:39 GMT 1
Katastrof! Hur kan man ens försvara dessa skämt till landslagstränare. Det är bara att avgå direkt! EXCUSES ARE FOR LOSERS!
|
|