|
Post by linus on Apr 29, 2007 0:55:09 GMT 1
Dolphins har gjort en värdelös draft hitills. Browns och bills har gjort bäst tycker jag.
|
|
|
Post by linus on Apr 29, 2007 3:13:45 GMT 1
Eftersom dolphins "basta" wr, chambers vill tagga i trade ( trade demand ) var nog Ginn Jr ett bra pick iaf... Vertical player kommer returna med
|
|
|
Post by D Sandberg on Apr 29, 2007 10:06:50 GMT 1
Browns var ju klockrena som lyckades få Quinn trots allt. En sak jag undrar dock, men jag har väl inte hängt med i utvecklingen riktigt. Varför finns Heisman-vinnaren Troy Smith kvar när 100 spelare valts varav sex QB:s. Vad har jag missat?
|
|
|
Post by Bubba on Apr 29, 2007 10:11:42 GMT 1
Håller helt klart med om att Browns fick bästa draft valen igår... Att dem hade lugnet att vänta så länge o sen byta upp sig för att få Quinn är grymt gjort... Men va tycker ni var största tabben igår då? Själv tycker jag det var Oakland, de behöver verkligen OL spelare och när man 38th pick och Ryan Kalil finns kvar så är det inte mkt att snacka om... stor tabbe att ta en TE där...
|
|
|
Post by Bubba on Apr 29, 2007 10:14:35 GMT 1
Browns var ju klockrena som lyckades få Quinn trots allt. En sak jag undrar dock, men jag har väl inte hängt med i utvecklingen riktigt. Varför finns Heisman-vinnaren Troy Smith kvar när 100 spelare valts varav sex QB:s. Vad har jag missat? Ja, en sak kan ju vara att han endast är 6'0 och att hans combine resultat inte var dem bästa... "Despite winning the Heisman Trophy, Smith saw his draft stock drop considerably. At six feet, his height was cited as a liability as was a combine performance that did not impress."
|
|
|
Post by jeoa on Apr 29, 2007 11:05:45 GMT 1
Ingen fråga om saken att browns gjorde bästa draften. Atlanta gjorde också en riktigt bra då det fick Jamaal anderson i first round och Chris Houston(!) i second round. Dock förvånad blev jag när troy smith blev kvar långt efter drew stanton med flera. Var tror ni att han landar någon stans? Blev även förvånad när LaRon Landry blev tagen som pick 6, då han förväntades av många att sjunka ner till 15-20 om atlanta inte tog honom.
|
|
|
Post by na on Apr 29, 2007 11:49:41 GMT 1
jag blev jäkla sur när denver bytte bort ett pick i tredje rundan och ett isjätte för att flytta upp fyra platser...
det värsta är att spelaren skulle varit kvar när det blev denvers tur, annars hade de kunnat ta spencer, som är bättre
|
|
|
Post by Tabbe on Apr 29, 2007 12:17:46 GMT 1
Håller helt klart med om att Browns fick bästa draft valen igår... Att dem hade lugnet att vänta så länge o sen byta upp sig för att få Quinn är grymt gjort... Men va tycker ni var största tabben igår då? Själv tycker jag det var Oakland, de behöver verkligen OL spelare och när man 38th pick och Ryan Kalil finns kvar så är det inte mkt att snacka om... stor tabbe att ta en TE där... För att inte tala om Tony Ugoh Tackles e ju nästan deras största problem.
|
|
|
Post by Raiders STHLM on Apr 29, 2007 12:33:33 GMT 1
Håller helt klart med om att Browns fick bästa draft valen igår... Att dem hade lugnet att vänta så länge o sen byta upp sig för att få Quinn är grymt gjort... Men va tycker ni var största tabben igår då? Själv tycker jag det var Oakland, de behöver verkligen OL spelare och när man 38th pick och Ryan Kalil finns kvar så är det inte mkt att snacka om... stor tabbe att ta en TE där... Tycker inte att det var en tabbe att skippa Kalill, den nuvarande TE Courtney Andersson anses inte hålla måttet, dessutom så kunde man använda 4th round picket man fick av Cardinals till att trada till sig WR M.Williams samt QB J.McCown av Lions. Förvisso har ingen av dem gjort något större väsen av sig, men vi har behov på många platser. Raiders har hela sommaren på sig att trada till sig någon mer OT eller OG.
|
|
|
Post by ma on Apr 29, 2007 12:46:09 GMT 1
Var förvantas troy smith att gå?
|
|
|
Post by tror on Apr 29, 2007 14:16:43 GMT 1
men då har ju raiders samma problem som alltid, att de inte har bra spelare nog att trada med så de kan inte få någon bra OL till sig. de skulle tagit kalil tycker jag, han kan ju även spela guard.
vad det gäller smith så kommer han nog gå top 10 i 4e rundan
|
|
|
Post by Klabbe on Apr 29, 2007 15:32:27 GMT 1
Hmmm... Undras om JaMarcus är lessen över att Raiders tradat Randy Moss till Patriots?
|
|
|
Post by D Sandberg on Apr 29, 2007 16:59:25 GMT 1
Fast det är ändå ganska lustigt att varken Heisman vinnaren Smith eller National Champions starting QB Chrisk Leak har gått efter 100 picks. Och Pittsburgh tog nu en punter som nummer 112
|
|
|
Post by linus on Apr 29, 2007 17:12:35 GMT 1
Största tabben?
Dolphins borde tagit brady quinn när han gled i draften. Daunte hade kunnat skola upp honom å då hade de haft en franchise qb många år fram. Dauante är fortfarande skadad och börjar dessutom bli gammal. Jag ser inte trent green som något bra byte trots att han spelat i det systemet dolphins kör med hela karriären. De tog ted som kan ge värde i deras return game, alla vill ju hitta sin hester. men ted ginn jr är som dante hall, bra retur kille, mindre bra wr. Efterssom dolphins förlora welker tycks detta vara ett klokt alternativ men de hade kunnat tagit en sån kille i andra eller tredje rundan. Brady quinn skulle det absolut tagit i första. jag grät.
|
|
|
Post by hihi on Apr 29, 2007 17:30:46 GMT 1
pick #125 och fortfarande ingen smith...
|
|