|
Post by Raiders STHLM on Mar 10, 2007 2:56:05 GMT 1
Känns som man i varjefall kan utesluta Adrian Peterson nu!. Återstår då Russell eller Johnson, men Joe Thomas ligger och lurar i vassen! Det skulle inte förvåna mig om Al i slut ändan överraskar alla och väljer Thomas.
|
|
|
Post by August Eriksson on Mar 10, 2007 3:16:14 GMT 1
Att Raider signat Mayberry är väl det mest intressanta draget då O-line varit den största offensiva bristen. Ska bli intressant att se om WR kåren är mer spelsugen i år med en ny coach (och kanske en ny QB).
|
|
|
Post by Kingen on Mar 10, 2007 8:43:27 GMT 1
raiders borde ta en erfaren qb istället - synd fr dem att Green inte var tillgänglig....
Kansas City sent out a memo to the rest of the NFL, declaring that Trent Green is free to discuss a deal with every team in the league -- except the ones in the AFC West. But Oakland needs a veteran quarterback to be the bridge until presumptive No. 1 pick JaMarcus Russell is ready. So Kansas City's memo could easily be read as a direct message to the Raiders that the Chiefs are unwilling to deal Green to them.
|
|
25
Bänkvärmare
|
Post by 25 on Mar 11, 2007 18:47:08 GMT 1
Jeremy "J-New" Newberry var en riktigt bra spelare och en viktig ledare för oss i San Francisco, men tyvärr tror jag att med åldern och hans knäns rätt så har han tyvärr inte mycket kvar att ge som spelare...jag trodde ärligt talat att han skulle lägga av efter att ha missat '06 säsongen med knäproblem (igen) kul att han satsar en gång till, och han kan nog vara värdefull som ledare och mentor för Raiders o-line...men vi får väl se the best of luck till Jeremy, inte fullt så många lyckönskingar till Oakland i allmänhet
|
|
|
Post by Anders ex Rockets on Mar 11, 2007 22:34:22 GMT 1
Skönt att se mitt lag NE Patriots lägger ner tid på att stärka laget till nästa säsong! Donte Stallworth nästa att skriva på ! hade en bra säsong med Eagles, kan bli en stor måltavla för Brady Wes Welker för att avlasta Laurence Maroney som kommer att starta som RB iår Adalius Thomas!! outstanding, listad som nr.2 på ESPNs lista över mest värdefulla free agents! Kyle Brady som blocking TE, Brady har en står måltavla i Ben Watson och tror David Thomas kommer få mer speltid iår! Sammy Morris som backup till Laurence, kan nog fungera!! sen ryktas det juh om Randy Moss, men det är frågan eftersom har ligger inne med massa bonusar som NE får lösa in och Riders kommer väl garanterat att kräva ett högt draftval med!! bättre då att satsa på det man har, Chad Jackson kan bli ett utropstecken iår på WR sidan... sen att vi har 2 draftval i första rundan skadar inte längtar redan till säsongen
|
|
|
Post by Kingen on Mar 12, 2007 8:27:52 GMT 1
New England har jobbat hårt i free agency! WR och LB positionerna har stärkts men TE och RB har försvagats. Graham och Dillon ska man inte underskatta.
New England kommer säkert att vara ett topplag även iår. Frågan är väl om det inte mest beror på Coachen (Bellicheck eller hur det stavas) och Brady.
Homefield advantage (vs Colts) kommer styra om de går till superbowl även nästa år.
|
|
|
Post by Dennis on Mar 12, 2007 9:01:25 GMT 1
Skönt att se mitt lag NE Patriots lägger ner tid på att stärka laget till nästa säsong! Donte Stallworth nästa att skriva på ! hade en bra säsong med Eagles, kan bli en stor måltavla för Brady Wes Welker för att avlasta Laurence Maroney som kommer att starta som RB iår Adalius Thomas!! outstanding, listad som nr.2 på ESPNs lista över mest värdefulla free agents! Kyle Brady som blocking TE, Brady har en står måltavla i Ben Watson och tror David Thomas kommer få mer speltid iår! Sammy Morris som backup till Laurence, kan nog fungera!! sen ryktas det juh om Randy Moss, men det är frågan eftersom har ligger inne med massa bonusar som NE får lösa in och Riders kommer väl garanterat att kräva ett högt draftval med!! bättre då att satsa på det man har, Chad Jackson kan bli ett utropstecken iår på WR sidan... sen att vi har 2 draftval i första rundan skadar inte längtar redan till säsongen På vilket sätt kommer Wes Welker avlasta Maroney? spelade Maroney mycket slot reciver förra året? Wes är ju WR så annat än slot kan han väl inte avlasta med?
|
|
|
Post by Anders ex Rockets on Mar 12, 2007 15:21:55 GMT 1
på Special teams, Maroney var Pats kick off returner förra säsongen då Dillon startade som RB! kanske inte mycket avlastning så, men han slipper det iaf!
Welker har juh varit Dolphins Returner de sista 3 åren så det är väl vad han är värvad som!
|
|
|
Post by plutten on Mar 12, 2007 16:51:23 GMT 1
på Special teams, Maroney var Pats kick off returner förra säsongen då Dillon startade som RB! kanske inte mycket avlastning så, men han slipper det iaf! Welker har juh varit Dolphins Returner de sista 3 åren så det är väl vad han är värvad som! Maroney ska ju ta över som hb nu när Dillon har dragit vidare så det vore lite väl mycket att returnera avsparkar också.
|
|
|
Post by Anders exRockets on Mar 12, 2007 18:59:33 GMT 1
precis min mening, man har juh släppt Ironman Troy Brown som spelade mycket Special Teams innan, även CB! Chad Jackson körde lite ST iår men är väl en reciver för framtiden, blixtrade till nån match med riktigt bra catches!
Maroney hade en avg. på 4.3 yards per run sin rookie säsong rätt hyfsat!
kommer bli en intressant säsong!
|
|
25
Bänkvärmare
|
Post by 25 on Mar 12, 2007 22:38:06 GMT 1
Ja Patriots har haft grejer för sig...
Men tanken som hela tiden har slagit mig är att Patriots under 2000-talet har varit en fascitiskt effektiv lagmaskin, som utan att ha gjort stora värvningar (okej då Dillon), och utan att märkbart briljera och dra stor uppmärksamhet till sig under grundsäsongerna, bara matat på och vunnit, vunnit, vunnit
Inget snack om att Patriots har signat bra spelare och har chansen att dra in ytterliggare förstärkning i draften...MEN!, det händer nästan varje år att lag skriver på stora kontrakt med stora namn, som får liten effekt...och jag kan inte undgå att känna att Patriots har ändrat på ett vinnande koncept.
|
|
|
Post by D Sandberg on Mar 12, 2007 23:11:57 GMT 1
Vilken RB lockar/draftar Packers till sig då nu när Green är borta?
|
|
25
Bänkvärmare
|
Post by 25 on Mar 13, 2007 8:23:06 GMT 1
jag vet inte var packers väljer i ordningen, men jag tror väl inte att de hinner lägga vantarna på adrian peterson...hade jag varit Packers hade jag satsat på draftens näst högst rankde RB Marshawn Lynch från Berkley. Han var heissman finalist och är riktigt, riktigt bra...om han sen lyckas i NFL visar sig med åren, men Green Bay är nog inget dumt ställe att börja, om han bara kan göra väderomställningen förstås
|
|
|
Post by Mattias on Mar 13, 2007 10:42:30 GMT 1
Free agency gör även att de bra lagen förblir de bra lagen eftersom bra spelare heller tar lite mindre pengar i ett bra lag för att ha chansen att vinna/få spela Super bowl. (jag har inte hunnit läsa krönikorna så sorry om det redan är sagt)
Denvers blocking scheme var väl mest scary för knäna på D-Linespelarna? (Läs dr.Z på si för mer i ämnet)
|
|
|
Post by Guran on Mar 13, 2007 13:24:02 GMT 1
jag vet inte var packers väljer i ordningen, men jag tror väl inte att de hinner lägga vantarna på adrian peterson...hade jag varit Packers hade jag satsat på draftens näst högst rankde RB Marshawn Lynch från Berkley. Han var heissman finalist och är riktigt, riktigt bra...om han sen lyckas i NFL visar sig med åren, men Green Bay är nog inget dumt ställe att börja, om han bara kan göra väderomställningen förstås Dallas shoppar ju Julius Jones en del för att kolla vad dom kan få för honom, Packers kanske anser att han är okej att bära grisskinnet för dom...
|
|