|
Post by Bulldogsspelare on Sept 3, 2007 10:36:15 GMT 1
Som sagt grattis Sundsvall ni var det bättre laget i söndags, vill nog påstå att alla spelare i Bulldogs underpresterade på en och samma gång, lite synd.
Dock vill jag bara få lufta min åsikt gällande erat arrangemang och bemötande, dels så möttes vi av två riktigt sunkiga omklädningsrum som var fulla med bananflugor(satt i klasar på väggarna) då dessa rum var stängda för säsongen och skulle ha städats ur/sanerats inför vintern. Omklädningsrummen hörde till ett utomhusbad en bit från planen. Tror flugorna hade kommit på grund av de otömda sopptunnorna som stod i omklädningsrummet och luktade. Hur som helst inte speciellt trevligt.
Sen tycker jag att hela matcharrangemanget var undermåligt för att vara en slutspelsmatch, ingen poängtavla, lite publik, ingen försäljning, mm.
Lite synd att man nu inte tar till vara på den möjlighet till extra publicitet som ges till en klubb när den spelar slutspel.
Men andra ord, spelarna i Sundsvall - bra jobbat lycka till i ettan! Klubben och de som höll i arrangemanget - riktigt dåligt!
Over and out!
|
|
|
Post by Haha on Sept 3, 2007 11:48:52 GMT 1
Innan slutspelet har man hört att västra och östra var vassare än norr och söder ! East/west - side suger
|
|
|
Post by gissa vem on Sept 3, 2007 15:56:23 GMT 1
Innan slutspelet har man hört att västra och östra var vassare än norr och söder ! East/west - side suger Misstänker att du antingen bär #2 i Sundsvall eller kommer från samma misslyckade provrörsbefruktning som denna.
|
|
|
Post by cageman on Sept 3, 2007 16:00:57 GMT 1
Detta gäller alla utom er #2. Jag har spelat i åtta år och mött en hel del idioter men du tog nog priset. Någon får nog ta dig örat och lära dig lite om sportsmanship och allmän hyfs. Hade någon av våra spelare betett sig som du gjorde på planen så hade han fått sitta av resten av matchen på bänken. Hehe, varför fick inte #13 kliva av efter några late hits osv då? Jaja matchen är över
|
|
|
Post by old news on Sept 3, 2007 16:03:44 GMT 1
#2 har spelat dirty och snackat hela säsongen, Sundsvall har alltid varit laget som uppmuntrat dirty spel(som deras gamla #56) och skitsnack så det förvånar väl ingen...
|
|
|
Post by hmmm on Sept 3, 2007 16:05:23 GMT 1
Detta gäller alla utom er #2. Jag har spelat i åtta år och mött en hel del idioter men du tog nog priset. Någon får nog ta dig örat och lära dig lite om sportsmanship och allmän hyfs. Hade någon av våra spelare betett sig som du gjorde på planen så hade han fått sitta av resten av matchen på bänken. Hehe, varför fick inte #13 kliva av efter några late hits osv då? Jaja matchen är över Daniel, be pappa förklara vad en late hit är...
|
|
|
Post by Lars on Sept 3, 2007 16:12:17 GMT 1
Innan slutspelet har man hört att västra och östra var vassare än norr och söder ! East/west - side suger Misstänker att du antingen bär #2 i Sundsvall eller kommer från samma misslyckade provrörsbefruktning som denna. Å grattis till årets mest pinsamma inlägg! Egentligen förtjänar du ingen kommentar då ditt inlägg talar för sig själv! Men jag måste ju fråga hur en människa som du mår egentligen? Inser du/ni inte att du/ni inte bara förlortat matchen utan också skämmer ut er inför hela fotbollssverige med alla dessa inlägg om dumma dumma # 2 i Sundsvall som retades nått så fruktansvärt. Kan en sån enkel sak vända hela erat liv upp och ned? Kan också meddela att jag upplevde flera spelare i Roslagen som inte var sena att slänga käft och psyka. Tänker tvärtom många andra inte skriva deras nummer här i forumet, men det finns en ganska rolig filmsekvens från matchen där en av Roslagenspelarna långt ifrån spelet brottar ned våran #2 bakifrån. Dock tycker jag inte detta är speciellt hemskt, utan var bara en pik till han/dem som hävdade att Roslagen minsan plockar av dem som beter sig illa på planen!
|
|
|
Post by cageman on Sept 3, 2007 16:20:11 GMT 1
Hehe, varför fick inte #13 kliva av efter några late hits osv då? Jaja matchen är över Daniel, be pappa förklara vad en late hit är... Oj nu blev jag ägd, du vet tydligen vem jag är ( för jag inte är anonym och vågar stå för va jag säger). orkade bara inte förklara riktigt men jag syftade på samma händelse som "Lars" skrev om, vet att det inte är late hit men lite lat just nu. Grejen var att samma spelare hade vi blivit varnad för före matchen att han spelade fult med late hits osv.
|
|
|
Post by old news on Sept 3, 2007 16:20:12 GMT 1
Jag misstänker att du är ny i fotbollen Lars, men Flames har alltid varit norrlands laget som spelar på/över gränsen och snackar med motståndare, få lag som har så många utvisningar genom tiderna som Flames
och visst många segrar genom åren har det blivit också men det till kostnaden av klass o stil, såntdär väljer man ju själv vad man vill stå för, detta kommer många flamesare gå in o förklara bort men det är bara fakta, beteendet mot domare genom åren ska vi inte ens gå in på hur det har varit...
|
|
|
Post by RB82 on Sept 3, 2007 17:27:01 GMT 1
Jag får väl förtydliga och säga att matchen på intet sätt avgjordes p.g.a. eller tack vare skitsnack eller late hits. Sundsvall var det bästa laget på planen igår, inget snack om saken. Dom lyckades med sin spelplan, vi klarade inte av att genomföra vår. Beteendet hos #2 var bara en liten personlig synpunkt som jag kände för att bjuda på. Det är väl inte förbjudet hoppas jag. Jag märkte själv inte av att någon annan Flamesspelare än #2 snackade skit eller tacklade sent eller hade handen innanför mitt galler, så att dom som lag spelade fult är absolut inte min åsikt. Det brukar jämna ut sig i slutändan, what goes around comes around...
RB #82
|
|
|
Post by sr on Sept 3, 2007 17:39:15 GMT 1
|
|
Sundsvall Flames 85
Guest
|
Post by Sundsvall Flames 85 on Sept 3, 2007 17:43:38 GMT 1
Hej, Jag vill tacka Roslagen för en bra match. Någon måste ju förlora matchen och jag kan tänka mig att det känns lite tråkigt för er just nu. Men "there is always a next year" och ni har ju ett antal killar som gillar sporten och jag är säker på att ni kommer tillbaka. Det är synd att det blev lite osportsligt ibland inte bara i söndags utan även här på forumet. Lite trashtalk tillhör ju sporten, men framför allt nu efter matchen känns det onödigt. Jag tycker också att #82 i Roslagen skrev ett bra inlägg med konstruktiv kritik och jag önskar återigen hela Roslagen lycka till nästa år. Jag vill också passa på att tacka Flames för en riktig bra säsong. Det har varit väldigt roligt att spela med er. Kör hård nu under offseason och så ses vi kanske nästa år Också ett stort tack till alla som har hjälpt till under säsongen (chaincrew, domarna, alla frivilliga som har hjälpt till utan att få någon ersättning för det, etc.) och alla som jag har spelat mot (Umeå, Jämtland, Luleå). Det är skitkul att spela amerikansk fotboll och det skulle jag inte kunna göra om det inte fanns en motståndare och frivilliga medhjälpare. Tack ska ni ha! Georg Lindner #85 (SF)
|
|
|
Post by August on Sept 3, 2007 20:12:57 GMT 1
Lägre divisioner : Omoget småtjafs om ingenting??
Ska det vara så? Släpp det där om ni satsar på att nå längre än 2:an.
|
|
|
Post by jag on Sept 4, 2007 7:21:42 GMT 1
Lägre divisioner : Omoget småtjafs om ingenting?? Ska det vara så? Släpp det där om ni satsar på att nå längre än 2:an. jag tycker det verkar vara samma nivå på snacket i alla divisioner...
|
|
|
Post by SF on Sept 11, 2007 20:09:23 GMT 1
|
|