|
Post by Wille on Aug 29, 2007 18:16:23 GMT 1
För att vara en vanlig medlem i en förening så vet du otroligt mycket. Hur kommer sig att du vet mycket bättre än alla andra?
|
|
|
Post by allan on Aug 29, 2007 19:59:15 GMT 1
Kanske för att han har satt sig in hur förbundet (och världen) fungerar. Är man bara läskunnig och har lite intiativkraft är det förvånansvärt hur mycket information som finns att hitta.
|
|
|
Post by why on Aug 30, 2007 17:59:20 GMT 1
väldigt mycket snack om hemmamatch hit och dit, ingen verkar bry sig i själva matchen och hur det kommer att gå
|
|
|
Post by wwehd on Aug 30, 2007 18:25:31 GMT 1
För att vara en vanlig medlem i en förening så vet du otroligt mycket. Hur kommer sig att du vet mycket bättre än alla andra? Allt jag vet i frågan har jag läst på hemsidan. Att du säger att jag "vet otroligt mycket" säger tyvärr bra mycket mer om dig än om mig. Det är rent skrämmande att du anser att läskunnighet är något som går utöver det vanliga. För övrigt önskar jag båda lagen lycka till! Hoppas det blir en bra match.
|
|
|
Post by tack on Aug 30, 2007 20:59:09 GMT 1
För att vara en vanlig medlem i en förening så vet du otroligt mycket. Hur kommer sig att du vet mycket bättre än alla andra? Allt jag vet i frågan har jag läst på hemsidan. Att du säger att jag "vet otroligt mycket" säger tyvärr bra mycket mer om dig än om mig. Det är rent skrämmande att du anser att läskunnighet är något som går utöver det vanliga. För övrigt önskar jag båda lagen lycka till! Hoppas det blir en bra match. Tack Krister!
|
|
|
Post by wwehd on Aug 31, 2007 10:07:33 GMT 1
Jag har aldrig och kommer aldrig heta Krister.
Men varsågod i vilket fall som helst.
|
|
|
Post by Football fan on Aug 31, 2007 11:50:02 GMT 1
Jag tror vi har diskuterat tillräckligt om var matchen kommer spelas och varför, även om åsikterna därom uppenbarligen går isär. Kan vi inte istället ta och diskutera lite om matchen som faktiskt kommer spelas på söndag i Sundsvall! Jag tror att vi kommer få se ett stort och starkt Flames som kommer ta en hel del yards framför allt på marken i början av matchen . De stora killarna från norr kommer dock inte att orka följa med i Roslagens furiösa tempo mer än någon kvart. Matchen kommer sluta 14- 27 i Bulldogs favör.
|
|
|
Post by okej on Aug 31, 2007 14:20:29 GMT 1
Jag har aldrig och kommer aldrig heta Krister. Men varsågod i vilket fall som helst. Okej, ett namn mindre i min gissningslek om vem du är... * Vi vet att du är/har varit domare * Du kommer från norra eller mellersta Sverige * Du är intresserad av vad som händer runt fotbollen, inte bara sporten rent idrottsligt Gissningarna fortsätter???
|
|
|
Post by Jag vet on Aug 31, 2007 15:37:31 GMT 1
Jag vet vem WWEHD är Jag kan tänkas dela med mig av denna informationen om jag får tillräckligt med pröjs!
|
|
|
Post by ingen sport on Aug 31, 2007 15:46:05 GMT 1
Jag vet vem WWEHD är Jag kan tänkas dela med mig av denna informationen om jag får tillräckligt med pröjs! Som vanligt inom denna sporten...
|
|
|
Post by Coolt on Aug 31, 2007 15:48:36 GMT 1
Coolt! Brukar du kunna köpa information inom denna sporten? Funderar bara på vad för info som kan vara så intressant att man betalar för den.
|
|
|
Post by me on Aug 31, 2007 15:51:05 GMT 1
Jag vet vem WWEHD är Jag kan tänkas dela med mig av denna informationen om jag får tillräckligt med pröjs! Yngve, du kanske skulle berätta vem du är. Annars kommer detta forum bara upptas av gissningar snart...
|
|
|
Post by hmmm on Aug 31, 2007 15:51:20 GMT 1
Coolt! Brukar du kunna köpa information inom denna sporten? Funderar bara på vad för info som kan vara så intressant att man betalar för den. ... snarare att folk alltid ska ha saker eller pengar...
|
|
|
Post by tubby on Sept 1, 2007 10:56:35 GMT 1
32-12 till Roslagen, deras wing-t kombinerat med smashmouth blir för tungt för norrlänningarna...
|
|
|
Post by kajsa on Sept 1, 2007 12:13:52 GMT 1
kul att se att roslagen ar favoriter. heja bulldogs.
|
|