|
Post by TD on Apr 12, 2005 15:44:54 GMT 1
är det så svårt att få ut info?rykten sprids för att klubbarna är så inihelvete hemliga!serisaklubben är helt klart från en klubb det sprids rykten om, se till att din klubb kommer ut med infon! är man lika retarded när man skriver som när man läser?
|
|
Preview fr Red Devils 05
Guest
|
Post by Preview fr Red Devils 05 on Apr 14, 2005 18:37:11 GMT 1
Preview för Red Devils –05
Ja, då var det dags igen för ännu en säsong med Devils! Läget ser ut som följande:
Klubben: Vi fortsätter att satsa mot framtiden och har lyckats knyta åt oss en del viktiga personer på nyckelposter. I år kan vi för första gången i klubbens historia mönstra hela stegen, från Pee- Wee till A-lag! Vi har i dags läget ca. 65-70 spelare i mundering, vilket vi anser är väl godkänt i en stad som är så präglad av ishockey och fotboll. Vi fortsätter att satsa på inramningen till matcherna, det ska vara något speciellt med att gå på en match i amerikansk fotboll i Gefle. Vi har en ambition att ge våra gäster och sponsorer det där lilla extra som gör att man vill återkomma!
Laget: Dagens Red Devils är ett förhållandevis ungt lag med basen från de framgångsrika U-19 lag som spelade SM-final –04. Den mixen med äldre, rutinerade spelare samt nya lovande spelare tror vi starkt på! Att vi därtill har fått tillbaka några ”gamla” spelare för div.1 spel glädjer oss oerhört. Vissa spelare på nyckelpositioner gör truppen mer komplett än någonsin!!!
Offence: Här har vi fler spelare, i ett större, tyngre backfield. Några nya lovande, atletiska recivers ser väldigt lovande ut.
Defence: Ett nytt spelsystem, bättre fysik, mycket duktiga DB´s, därtill en amerikansk spelande coach gör att vi ser fram mot säsongen med tillförsikt!
Coaching staff: Ser lite annorlunda ut i år. Niclas Carlsson står vid rodret som HC, till sin hjälp har han Per Drewes. Som D coach mönstrar vi Mike Tromello, USA.
Sammanfattningsvis kan vi konstatera att årets Div.1 Norra kommer att bli den mest jämna serier av alla på många år, de STORA slagen kommer att äga rum här. Jag dristar mig till att säga att, här kommer vi att se morgondagens stjärnor inom amerikansk fotboll!! Eller för att citera en gammal känd coach: ”Konkurens föder framgång”. Devils kommer att vara med om att slåss om segern i varenda match, vi ska sälja oss dyrt, det har vi resurser till!!!
Några spelare att titta närmare på: Mikael Bernkert, tung hård RB,FB Marcus Lind, har varit över och visat upp sig i USA ännu en gång. Tobias Widing, vad har året i USA givit? (om han blir spelklar) Marcus Seger, sprang mycket och långt ifjol! Per Enqvist, mer ”hemma” i laget i år!
Sedan har vi sparat några ess i rockärmen!
Tomas Djurhed, GRD
|
|
|
Post by crazy legs on Apr 15, 2005 12:52:38 GMT 1
stavros tillgör en av de atletiska receivrarna då? det ska blir kulö att träffas igen...
|
|
|
Post by 12 on Apr 15, 2005 13:19:25 GMT 1
Klart han är atlet, spänstiga näsborrar har han i alla fall ;D
Ses den 7:e
#12 Ulf Sigvardsson Uppsala 86ers
|
|
|
Post by 50 aka stavros on Apr 20, 2005 10:51:44 GMT 1
Nu ska vi inte överdriva. Maten i moskva var så äcklig att jag njuter av varje måltid i sverige, det syns också på min mage har ni inte hört att vi kör mycket springspel på våra matcher, måste äta mer så jag kan blocka. snart är det dags
|
|