|
Post by Mycket snack on Apr 11, 2005 17:41:00 GMT 1
Verkar vara mycket snack MEN ingen verkstad ALLS på KTH(eller dif som de verkar villa kalla sig....) Det snackas om spelare hit och spelare dit men inget på papper....
Även skoj att se alla "experter" som tippar lag hit och dit....
Uppsala med sin "nfl" QB och sina "nyförvär" på D KTH med sin spelartrupp på 100+ Tyresö som skulle satsa på sina Junior Qb men tar ändå över en Nordamerikan.
Allt för idag
|
|
|
Post by Tnt on Apr 11, 2005 17:45:02 GMT 1
Var får du allt ifrån?
|
|
|
Post by Mycket snack on Apr 11, 2005 19:29:49 GMT 1
Vart jag får ALLT ifrån, kollar runt lite på nätet så hittar du nåt som kallas ord, och de bildar meningar Nej, skämt och sido så är det bara att kolla runt lite så hittar man det mesta
|
|
|
Post by tnt on Apr 11, 2005 19:35:17 GMT 1
Har letat men hittar ingening om en 100+ roster för DIF.
|
|
|
Post by gnu on Apr 11, 2005 19:35:30 GMT 1
ingen har påstått att scott spelat i NFL iaf...
|
|
|
Post by Rumble in the hood on Apr 12, 2005 8:04:35 GMT 1
Angående amerikaner så känns det lite överdrivet att kalla det för "importer" då båda redan bor i Stockholm sedan tidigare. Men, jag kan bekräfta att vi kommer att ha en på vardera sidan av bollen. Den nya spelaren kommer att spela offense skill, exakt i vilken roll har inte satt sig ännu. Därför känns det för tidigt att gå ut med mer info om det nu. Som sagt, roster och mer info är på G... Läs vad mäster skriver, det är på G.
|
|
|
Post by Underligt on Apr 12, 2005 9:04:17 GMT 1
ingen har påstått att scott spelat i NFL iaf... Nej men NI pratar om honom som om han vore en Frälsare.....Att med honom så spelar 86ers i SS Ja 86:ers SPÖADE flyers sista matchen förra året, men ni tror inte att de kanske hade huvet i en annan match(om jah inte har läste tabellen fel så var de redan KLARA seriresegrare)
|
|
|
Post by Underligt on Apr 12, 2005 9:05:12 GMT 1
Läs vad mäster skriver, det är på G. Bra jobbat med MINDRE än 1 månad kvar till kickoff
|
|
|
Post by Pundaren on Apr 12, 2005 9:26:03 GMT 1
Ja det är fan pinsamt att inte fler klubbar kan ta efter tex Tyresö, Stockhol, Carlstad. Dessa har bra informativa hemsidor och dom publicerar laguppställningar, nyheter KONTERNUERLIGT. SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT! Dedikera en person som är informationsansvarig som driver hemsidan och skickar ut pressreleaser till media etc.
|
|
|
Post by Guest on Apr 12, 2005 9:48:02 GMT 1
Lag med bra Informationb] Jag tycker Arlanda - Carlstad - Solna - SMM - Tyresö och Västerås är de som har bra hemsidor med bra information.. de håller i alla fall på något sätt sina sidor och allmänheten uppdaterad med jämna mellanrum, med allt från previews, repotage, bild och media akriv från olika arangemang o.s.v !
Jag gillar famförallt sidor med bra Media-arkiv.. SMM har ett väldigt bra sådant, roligt att se lite highlights till en klatchig melodi.
Angående skitsnack.. ... så kan jag hålla med användaren Mycket snack. Fast folk tog hans uttalande 100% seriöst, det han ville få fram är att folk tycker att "Scott" är en frälsare, och med honom vinner Uppsala SM-guld, och utan så faller de totalt !?
Djurgården sades ha ofattbart mycket folk i sin roster, där minst 40 man tränade varje gång, några inlägg senare så skriver en Djurgårdare att de inte ens har haft sin första träning än !?
osv..
|
|
|
Post by Guest on Apr 12, 2005 9:48:49 GMT 1
Nu blev det fel med mitt Fetstilande !??
|
|
|
Post by komiker on Apr 12, 2005 13:19:46 GMT 1
AHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!
Ni är fan roliga ni.... inte direkt trovärdiga eller intresanta, men roliga. 100 spelare, NFL ;D
|
|
|
Post by Anonym on Apr 12, 2005 13:29:25 GMT 1
Skulle klubbarna sköta sin informationsspriding och hemsidor bättre så skulle det inte bli något skitsnack och rykten. Rykten och skitsnack = Dåligt med info från klubben.
|
|
|
Post by Rumble in the hood on Apr 12, 2005 13:42:24 GMT 1
Skulle klubbarna sköta sin informationsspriding och hemsidor bättre så skulle det inte bli något skitsnack och rykten. Rykten och skitsnack = Dåligt med info från klubben. Sant! Sant!
|
|
|
Post by serisaklubben on Apr 12, 2005 15:35:58 GMT 1
DEt är ryckten och skitsnack som gör hela pre-season! Skulle det upphöra finns det ju inte längre någon anledning att hänga på nätet, då skulle amn kunna träna istället Eller vänta nu... det kanske är det ni borde hålla på med, matcher spelas på plan, men internet är helig mark där påhoppen och rycktesspridningen är helig! Jag citerar en av internets budord: "To argue on the internet is like being in the special olympics, even if you win, youäre still retarded"
|
|