|
Post by August Eriksson on May 8, 2007 16:00:30 GMT 1
Ey jag har sett många som röker gräs och tar det med en klack spark och ja dom Spelar D1 Jasså, hur många har du personligen SETT som rökt gräs och spelar div 1 fotboll? Jag känner Johan personligen och som Andreas Ehrenreich sa tidigare, han är inte där han är nu om han inte har varit dedikerad till sin träning och skolgång. Förmodligen något som MÅNGA av i fotbollssverige inte skulle klara. JA, Jag sa det, Många av er där ute tror att ni är så jäkla bra, fast det är tvärtom. Nej helt ärligt, ni är så jävla kassa. Nu tror ni säkert att jag är någon random sopa som sitter här och skriver. men nej, så är inte fallet, jag har spelat college fotboll, i landslag och i superserien. Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher. En annan rolig sak som jag har uppmärksammat är att när Christoffer Blanck blev dopinganklagad så blev det ett jäkla liv att snubben som skrev det inlägget skulle polisanmälas för förtal och att man skulle leta upp ip nummer och att den killen skulle få ringa till christoffer och be om ursäkt, stackars lilla totte. Men nu när Johan Rauge blir anklagad så ska det tydligen inte polisanmälas eller något annat. Kan det vara så att det första inlägget stämde och folk blev ledsna och lite smått oroliga för sin kompis som kanske gjorde något dumt när han var i usa ett halvår(!?) för att spela high school fotboll. Men i Johans fall så tas det med en klackspark för att det inte stämmer, även fast Johan Rauge har kommit 10 gånger längre i sin karriär än vad lill-totte har. GET REAL! Jadu Strauss, att du blir avstängd när du sitter och angriper större delen av amerikanska fotbollssverige och gör ett antal kliv över gränsen så får du räkna med att bli avstängd. På precis samma sätt blev personen som skrev skit om Rauge avstängd. Reglerna ska gälla lika för alla. Sen menar du ju förstås att när du dopinganklagade Kristoffer Blanck så blev det ett jäkla liv. Det blev det nu också, bla från dig, dock nämndes aldrig polisanmälan i detta fall. Så vad du borde göra är att ta och titta dig själv i spegeln och fundera på vad du själv skriver innan du sätter dig här och vräker skit över mig och andra. Önskar du fortsätta denna konversation så får du ta den mailledes. Håll tråden on-topic från och med nu annars låses den.
|
|
|
Post by Pulbik on May 8, 2007 20:51:57 GMT 1
Strauss, vilken tomte !
|
|
|
Post by marcus on May 9, 2007 16:38:11 GMT 1
Carlstad - Limhamn
CC har hemmaplan och värvat bra, dessutom starka på hemmaplan. Tror nog CC som slopat sitt B-lag, vevat tillbaka de spelare som tog en tripp i karlskoga i fjol (Forsman och Flognman bl.a.) kan göra mycket för CC. Tror på en jämn match men att CC vinner med liten marginal.
21-14
Stockholm - Arlanda
Här tror jag Arlanda får det tufft, visst de har värvat många spelare, några duktiga men flertalet "talanger/framtidislöften" tror nog som någon här tidigare också sagt att de behöver bli lite varma i kläderna, en debutmatch mot SMM blir en för svår uppgift.
36-7
|
|
|
Post by August Eriksson on May 10, 2007 17:17:52 GMT 1
|
|
|
Post by Guest on May 11, 2007 1:50:04 GMT 1
Vad har hänt med Calle Bäckström??
|
|
|
Post by August rullar on May 11, 2007 13:55:06 GMT 1
Jasså, hur många har du personligen SETT som rökt gräs och spelar div 1 fotboll? Jag känner Johan personligen och som Andreas Ehrenreich sa tidigare, han är inte där han är nu om han inte har varit dedikerad till sin träning och skolgång. Förmodligen något som MÅNGA av i fotbollssverige inte skulle klara. JA, Jag sa det, Många av er där ute tror att ni är så jäkla bra, fast det är tvärtom. Nej helt ärligt, ni är så jävla kassa. Nu tror ni säkert att jag är någon random sopa som sitter här och skriver. men nej, så är inte fallet, jag har spelat college fotboll, i landslag och i superserien. Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher. En annan rolig sak som jag har uppmärksammat är att när Christoffer Blanck blev dopinganklagad så blev det ett jäkla liv att snubben som skrev det inlägget skulle polisanmälas för förtal och att man skulle leta upp ip nummer och att den killen skulle få ringa till christoffer och be om ursäkt, stackars lilla totte. Men nu när Johan Rauge blir anklagad så ska det tydligen inte polisanmälas eller något annat. Kan det vara så att det första inlägget stämde och folk blev ledsna och lite smått oroliga för sin kompis som kanske gjorde något dumt när han var i usa ett halvår(!?) för att spela high school fotboll. Men i Johans fall så tas det med en klackspark för att det inte stämmer, även fast Johan Rauge har kommit 10 gånger längre i sin karriär än vad lill-totte har. GET REAL! Jadu Strauss, att du blir avstängd när du sitter och angriper större delen av amerikanska fotbollssverige och gör ett antal kliv över gränsen så får du räkna med att bli avstängd. På precis samma sätt blev personen som skrev skit om Rauge avstängd. Reglerna ska gälla lika för alla. Sen menar du ju förstås att när du dopinganklagade Kristoffer Blanck så blev det ett jäkla liv. Det blev det nu också, bla från dig, dock nämndes aldrig polisanmälan i detta fall. Så vad du borde göra är att ta och titta dig själv i spegeln och fundera på vad du själv skriver innan du sätter dig här och vräker skit över mig och andra. Önskar du fortsätta denna konversation så får du ta den mailledes. Håll tråden on-topic från och med nu annars låses den. Stående ovation!
|
|
|
Post by fran vf on May 12, 2007 8:12:09 GMT 1
|
|
|
Post by Kul on May 12, 2007 8:41:06 GMT 1
Underbart att se hur CC matar pressen med info. Synd bara att förbundet inte lyckas nå ut till de stora medierna med att "Svensk NFL-Stjärna återvänder till Svenska Ligan" eller nåt liknande. Nu var väl Ola ingen stjärna i NFL, men det behöver ju inte pressen få veta! ;-)
|
|
|
Post by Fran nwt on May 12, 2007 10:19:15 GMT 1
|
|
|
Post by fran UNT on May 12, 2007 10:56:27 GMT 1
|
|
|
Post by marcus on May 12, 2007 14:39:04 GMT 1
matchrapport någon?
|
|
|
Post by CC Limhamn on May 12, 2007 15:12:39 GMT 1
7 - 7 i halvtid. Limhamn tog ledningen tidigt i matchen med 7-0
|
|
|
Post by daggen on May 12, 2007 16:44:20 GMT 1
Nån som har slutresultat?
|
|
|
Post by Slut i Carlstad on May 12, 2007 16:58:14 GMT 1
22 - 20 till CC. Ola brände ett fieldgoal när det var 3 sek kvar.
|
|
|
Post by var dar on May 12, 2007 17:19:12 GMT 1
Jag kan tala om att det var snappen som var dålig och det övergick till ett pass försök som misslyckades
|
|