|
Post by har hrt on May 7, 2007 15:54:42 GMT 1
har hört av säkra källor att ingen av deras 2 starting RB var med, men det är inte säkert att de kan spela p.g.a skador heller, men samtidigt, vem vill missa en seriepremiär?!
|
|
|
Post by starters on May 7, 2007 15:56:34 GMT 1
Andreas Fjäll och Christopher Muwanga startade som FB/HB, de var även starters på påsklägret...
|
|
|
Post by SMM on May 7, 2007 16:01:38 GMT 1
Vem var killen med SMM hjälmen i Jets?
|
|
|
Post by grey on May 7, 2007 17:34:02 GMT 1
...Det var inte en "Greys" hjälm som såg ut som en SMM hjälm?
|
|
|
Post by svar on May 7, 2007 20:09:22 GMT 1
alla de från Greys har en orange hjälm, det var nog johan larsson du såg...spelat i SMM förrut har nån klubb från söder som moderklubb
|
|
|
Post by a on May 8, 2007 1:18:56 GMT 1
Dagens citat: Det var nog det roligaste idag Ey jag har sett många som röker gräs och tar det med en klack spark och ja dom Spelar D1
|
|
|
Post by INFO on May 8, 2007 6:55:50 GMT 1
Dagens citat: Det var nog det roligaste idag Ey jag har sett många som röker gräs och tar det med en klack spark och ja dom Spelar D1 Jasså, hur många har du personligen SETT som rökt gräs och spelar div 1 fotboll? Jag känner Johan personligen och som Andreas Ehrenreich sa tidigare, han är inte där han är nu om han inte har varit dedikerad till sin träning och skolgång. Förmodligen något som MÅNGA av i fotbollssverige inte skulle klara. JA, Jag sa det, Många av er där ute tror att ni är så jäkla bra, fast det är tvärtom. Nej helt ärligt, ni är så jävla kassa. Nu tror ni säkert att jag är någon random sopa som sitter här och skriver. men nej, så är inte fallet, jag har spelat college fotboll, i landslag och i superserien. Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher. En annan rolig sak som jag har uppmärksammat är att när Christoffer Blanck blev dopinganklagad så blev det ett jäkla liv att snubben som skrev det inlägget skulle polisanmälas för förtal och att man skulle leta upp ip nummer och att den killen skulle få ringa till christoffer och be om ursäkt, stackars lilla totte. Men nu när Johan Rauge blir anklagad så ska det tydligen inte polisanmälas eller något annat. Kan det vara så att det första inlägget stämde och folk blev ledsna och lite smått oroliga för sin kompis som kanske gjorde något dumt när han var i usa ett halvår(!?) för att spela high school fotboll. Men i Johans fall så tas det med en klackspark för att det inte stämmer, även fast Johan Rauge har kommit 10 gånger längre i sin karriär än vad lill-totte har. GET REAL!
|
|
|
Post by van the Man on May 8, 2007 8:40:45 GMT 1
snark...*jäsp*
|
|
|
Post by Oinsatt on May 8, 2007 8:49:21 GMT 1
Men lille INFO...ta och tagga ner ett par tre snäpp. Någon helt anonym anklagar Johan Rauge för att lyssna på rap-musik och röka gräs. Är det så farligt egentligen? Om du nu är god vän med Johan och känner honom väl så VET ju du att det inte är sant...eller hur? Personligen tycker jag att man får lyssna på vilken musik man vill...men skulle iofs också bli sur om nån anklagade mig för att lyssna på rap Sen har vi ju hela den här "röka-på" grejjen. Även jag har gått på college och spelat i landslaget, så ni vet ju att det jag skriver är sant. (obs ironi) Jag har SETT majoriteten av de spelare som gick på min skola röka på...jag har nog sett fler som röker på än som dricker. Amerkanarna har en betydligt mer liberal syn på marijuana än vad vi har här i Sverige. Så om nu Johan har testat, vilket jag inte på något sätt påstår att han har, så är han inte mycket annorlunda än någon annan collegespelare i hela USA. Whats the big deal??? Och sen att folk skriver anonymt på ett obskyrt forum och anklagar folk för det ena och det andra beror väl mest på att man antingen har mindervärdeskomplex eller att man tycker att det är roligt att läsa när folk går i taket. Jag tillhör den senare kategorin "Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. [glow=red,2,300]så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher."[/glow] Är inte det personangrepp vet jag inte vad som är det... ;D För att någon skriver anonymt på ett forum...speciellt detta forum, betyder inte att folk som läser det automatiskt tror att det är sant. I det här fallet bryr jag mig inte om det är det eller inte men då känner ju inte jag Johan heller. Men som sagt, underhållande läsning är det ju i vilket fall som helst. Så fortsätt gärna. Jag tar gärna emot personangrepp också...jag är tjock...ha det som utgångspunkt...
|
|
|
Post by jultomten on May 8, 2007 9:31:16 GMT 1
*äta popcorn-iconen* & ;D Info?
|
|
|
Post by oouch on May 8, 2007 9:47:14 GMT 1
åter till topic:
när man ser Crusaders preview så har de ett riktigt nasty defens, Pugh som middle linebacker...oouch! det ser bra ut, tror dessvärre inte att per jung och jon bergstöm värger in på 97 resp 95 kg, snarare 87 och 85...men var ska man pilla in lilla abbe då?
lycka till Pelle förresten, kn gör aont att springa fär men du har ju ett hårt huvud...
|
|
|
Post by Gammelfarfar on May 8, 2007 10:43:03 GMT 1
Tjaba!
Ser lite kul loosersnack här på forumet. Bara så att ni vet så används era fina anklagelser här på forumet av människor från andra sporter i konkurransen om sponsorpengar, idrottsarenor och pee-wee spelare (JA ni spelare är faktiskt hardcash på en rooster)...... Så sluta med skitsnack om droger och doping, blir någon anklagad iallafall kanske SAFF kan starta en anti substans fond för att fundera ett 500Kronors test för den anklagade.
För övrigt: Get real.
|
|
|
Post by StefanOud on May 8, 2007 11:01:08 GMT 1
Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher. En annan rolig sak som jag har uppmärksammat är att när Christoffer Blanck blev dopinganklagad så blev det ett jäkla liv att snubben som skrev det inlägget skulle polisanmälas för förtal och att man skulle leta upp ip nummer och att den killen skulle få ringa till christoffer och be om ursäkt, stackars lilla totte. Men nu när Johan Rauge blir anklagad så ska det tydligen inte polisanmälas eller något annat. Kan det vara så att det första inlägget stämde och folk blev ledsna och lite smått oroliga för sin kompis som kanske gjorde något dumt när han var i usa ett halvår(!?) för att spela high school fotboll. Men i Johans fall så tas det med en klackspark för att det inte stämmer, även fast Johan Rauge har kommit 10 gånger längre i sin karriär än vad lill-totte har. GET REAL! Får jag bara fråga hur August och Totte blev inblandade i ett anonymt inlägg angående Rauge??? Vad kan de två i huvudtaget ha med saken att göra??? 1. August är moderator på ett forum som han driver. Han är alltså gud här, gillar ni inte det - kom inte hit! 2. Det är inte OK att anklaga Rauge för att röka gräs, men tydligen OK att anklaga Kristoffer för att ta steroider??? Jag är förvirrad! Både Johan R och Kristoffer B har kämpat oerhört hårt för att komma dit de är, se upp till dem istället för racka ner på dem. 3. Johan Rauge känner jag inte alls mer än att han är duktig på planen och om Andreas E går i god för honom räcker det för mig. 4. I USA har de, som sagts tidigare, en liberalare inställning till mariuana än i Sverige. Observera här att mariuna och hasch INTE är samma sak... 5. Ledsen att vi blev off topic igen.
|
|
|
Post by skillnad on May 8, 2007 11:37:46 GMT 1
Så August, jag har inte angripit någon speciell individ, så låt det här inlägget vara kvar. Du kan iallafall inte banna mig för jag använder mig utav en gömd IP-adress server. så ta dina wannabefasoner och bli en ordningsvakt eller publikvärd på bajenmatcher. En annan rolig sak som jag har uppmärksammat är att när Christoffer Blanck blev dopinganklagad så blev det ett jäkla liv att snubben som skrev det inlägget skulle polisanmälas för förtal och att man skulle leta upp ip nummer och att den killen skulle få ringa till christoffer och be om ursäkt, stackars lilla totte. Men nu när Johan Rauge blir anklagad så ska det tydligen inte polisanmälas eller något annat. Kan det vara så att det första inlägget stämde och folk blev ledsna och lite smått oroliga för sin kompis som kanske gjorde något dumt när han var i usa ett halvår(!?) för att spela high school fotboll. Men i Johans fall så tas det med en klackspark för att det inte stämmer, även fast Johan Rauge har kommit 10 gånger längre i sin karriär än vad lill-totte har. GET REAL! Får jag bara fråga hur August och Totte blev inblandade i ett anonymt inlägg angående Rauge??? Vad kan de två i huvudtaget ha med saken att göra??? 1. August är moderator på ett forum som han driver. Han är alltså gud här, gillar ni inte det - kom inte hit! 2. Det är inte OK att anklaga Rauge för att röka gräs, men tydligen OK att anklaga Kristoffer för att ta steroider??? Jag är förvirrad! Både Johan R och Kristoffer B har kämpat oerhört hårt för att komma dit de är, se upp till dem istället för racka ner på dem. 3. Johan Rauge känner jag inte alls mer än att han är duktig på planen och om Andreas E går i god för honom räcker det för mig. 4. I USA har de, som sagts tidigare, en liberalare inställning till mariuana än i Sverige. Observera här att mariuna och hasch INTE är samma sak... 5. Ledsen att vi blev off topic igen. Snälla förklara skillnaden för en icke drogare, och är det ok bara för att de är i USA och de är liberalare till skiten?
|
|
|
Post by Pliiiiiz on May 8, 2007 12:40:26 GMT 1
Snälla! Det är fyra dagar kvar till Kick-off.
Starta debatt om droger (eller vad ni vill) under "off-topic" (fast helst på annat forum) men INTE under Superserien. Denna Topic handlar om första omgången av Superserien!
|
|