|
Post by Bjorkman on Jan 3, 2007 10:53:52 GMT 1
Poteau Pirates (High School Oklahoma) Stockholm City Wildcats Benedictine College Solna Chiefs Stockholm Nordic Vikings Amsterdam Admirals Arlanda Jets Tyresö Royal Crowns Stockholm Mean Machines Vann jag?? Har haft jättekul. Ser fram emot 2007 säsongen som blir min 20:e säsong som spelare. Jesper J Underbart Jeppe!! Viva legion !!! Ser fram emot en ny säsong med familjen! Vi hade Gustav R nere på träningen igår där han höll en liten lektion i den ädla konsten att spela Dl på Div 1a nivå!! Mycket givande och än en gång Gustav ett stort tack till dig! Byggherren var där och tränade medan bröderna från Åkersberga inte vågande svara i mobilen innan träningen när jag ringde men väl efter.. Och den nya inomhus hallen är helt enkelt underbar!! ;D Man får ju intryck av att vara någon annanstans och coacha fotboll... ;D Fartfantomerna som spelar några meter bakom Dl var med och lekte vilket fick mig och börja drömma om liten passrush konstellation på 3 och long.. om nu inte deras Lb:er coach misstycker.. ;D Härligt skrivet kassören! MVH Björkman
|
|
|
Post by ny spelare on Jan 6, 2007 22:29:51 GMT 1
Eric Håkansson kommer spela med TRC i år, han kommer pendla från Oslo tro det eller ej
|
|
|
Post by sermanpa on Jan 6, 2007 23:01:01 GMT 1
Inte ens överraskad, Janne och Andreas har alltid varit bäst på att styra upp så bra spelare kan komma till dem. Alla som underskattar TRC kommer få äta upp sina ord tror jag.
|
|
|
Post by bobbo on Jan 7, 2007 21:29:37 GMT 1
ingen dålig värvning i så fall dock tungt för karlskoga. undrar om han drar med sig någon mer därifrån det har ju ändå ryktats det på den här tråden
|
|
|
Post by wolf on Jan 7, 2007 23:52:16 GMT 1
Att håkansson lämnar karlskoga har varit klart ganska länge, då han pendlade slutet av säsongen från oslo, de blev ganska jobbigt med egen bil ex. oslo-borås- borås- oslo. dessutom utan träning. ett tungt avbräck för karlskoga ja, men dock väntat. Erik vill dock gärna fortsätta hjälpa till, med lite camps o så. Att erik skulle spela för Tyresö finne rjag dock i mitt anonomya jag väldigt osannolikt, men man vet ju aldrig. Men som sagt, högst osannolikt. Eller betalar TRC ut lön o bensinpengar för träning+match så kanske de går. men tvivlar på det. sorry för det förstörda ryktet TRC. Men de kanske biter tillbaks.
|
|
|
Post by Bjorkman on Jan 8, 2007 9:30:30 GMT 1
Eric Håkansson kommer spela med TRC i år, han kommer pendla från Oslo tro det eller ej Ett stort leende till dig du anonyme dyngspridare... Björkman
|
|
|
Post by leende on Jan 9, 2007 0:06:31 GMT 1
Sakar och ting blir inte alltid va man tror björkman men det lär ju visa sig om några månader eller hur
|
|
|
Post by kjmionn on Jan 10, 2007 15:16:06 GMT 1
skit samma vi får väll se vad som händer när sesongen drar igång men väldigt roligt att se folk oroliga
|
|
|
Post by per on Jan 10, 2007 15:18:19 GMT 1
Pretty Fly ? For a white guy.
|
|
|
Post by shyte on Jan 10, 2007 22:11:59 GMT 1
Allt annat än nya O-line är ovesentligt när det gäller tyresö. Ali R skulle kunna omskolas till OL han är inte snabbast på linjen.
|
|
|
Post by Guran on Jan 10, 2007 23:02:39 GMT 1
Skulle inte tro att ett NFLE-prospekt som Ali vill byta position bara för att hjälpa TRC.
|
|
|
Post by inte klar on Jan 11, 2007 13:39:07 GMT 1
|
|
|
Post by halla on Feb 16, 2007 5:34:54 GMT 1
varför e tyresö så tysta om vad som händer med laget? nån som vet nåt nytt att berätta om "nykomlingarna"
|
|
|
Post by Coach Golan on Feb 16, 2007 16:56:31 GMT 1
varför e tyresö så tysta om vad som händer med laget? nån som vet nåt nytt att berätta om "nykomlingarna" Om man är så nyfiken så är det väl bara att ringa eller maila förbundets kansli och fråga vilka övergångspapper som inkommit, det är väl inga hemliga handlingar?
|
|
|
Post by jo on Feb 16, 2007 17:04:05 GMT 1
Har för mig att TU/Förbundet har tystnadsplikt ang övergångshandlingar...
|
|