|
Post by info on Dec 30, 2006 1:10:19 GMT 1
Det har varit många rykten om vilka som kommer spela...I mina ögon finns det bara QB Terry Kleinsmith, RB Joakim Palm, DL Ali Rouass och WR Mattias Hyllén som verkar klara för tyresö. Om dom tror att dom ska klara sig med detta i SS så e det illa...Ingen tyngd på OL och samma sak gäller LB. DB så ser det hyffsat ut men ändå tunt...Inga back up´s nån stans...
Sen fattar även jag att Jane J har några ess i armen...Men håller verkligen detta....Kan nån från TRC skriva nån info om hur laget ser ut...Importer...nyförvärv...nya lovande spelare? gamlingar som sätter på sig skydden igen?? nått!!!
|
|
Mr man with the plan
Guest
|
Post by Mr man with the plan on Dec 30, 2006 8:48:21 GMT 1
Hyllén kan du avskriva med en gång, då han är klar för Norrköping (rätta mig om jag tog fel lag?). Vad de andra beträffar så är det nog bara herr Jan och de närmast honom som vet vad som händer, vilka som tillkomer, vilka som försvinner, med mera.
Jag vågar inte lova något men om rykterna jag hört stämmer så lär det inte bli någon brist på tyngd på någon lagdel.
Efter den 9e januari kan nog de som är intresserade få svar då TRC har ett uppstartsmöte och sin första (ute)träning just den tisdagen!
Väl mött
MR TRC
|
|
|
Post by hett on Dec 30, 2006 14:41:05 GMT 1
Uteträning i Januari. Att de ordens ens kan placeras i samma mening Men i alla fall så antar jag att det är lika bra att ta vara på våran tropiska vinter nu när den är här. Angående TRC så klarade de sig bra mot Limhamn säsongen 2005, utan att ha minskat i manskap inför i år, snarare ökat. Och Limhamn gjorde en bra säsong i Superserien och visade att de platsade där. Så oavsätt hur TRCs trupp ser ut så är SS den serie de bör spela i, då säsongen Superettan bara var en uppvärmning för dem.
|
|
|
Post by nr 29 d on Jan 1, 2007 17:50:06 GMT 1
jag undrar varför inte deras rb nr 29 som de har nu inte skulle va bra nog.... stor som ett hus och snabbare kan man inte bli
|
|
|
Post by inside info on Jan 2, 2007 1:58:49 GMT 1
hörde att trc försöker fiska unga db från smm.. vet inte riktigt hur de går på den fronten men det återstår att se...
|
|
|
Post by missinformed on Jan 2, 2007 13:03:13 GMT 1
angående om, TRC värvar från SMM så är det oklart men SMM har försökt värva från TRC bland annat har de varit intresserade av Philip Minja.
Vad ska de nu locka med? Eurobowl...nej just det det skulle inte spelas något...
|
|
|
Post by Bjorkman on Jan 2, 2007 13:26:37 GMT 1
angående om, TRC värvar från SMM så är det oklart men SMM har försökt värva från TRC bland annat har de varit intresserade av Philip Minja. Vad ska de nu locka med? Eurobowl...nej just det det skulle inte spelas något... Under rubriken "skitsnack" så kan detta placeras.... Vi i SMM har aldrig försökt värva Minja eller någon annan därifrån...Hans namn eller någon annans därifrån har aldrig dykt upp på våra coachmöten under offseason som vi har..Det spelas Eurobowl men inte med vårt deltagande då vi satsar på hellre på VM i år då spelarnas ekonomi blir nog så ansträngd i år ändå..Men du verkar ju vara så välinformerad.... MVH Björkman SMM rekryteringscoordinator...
|
|
|
Post by Hihi on Jan 2, 2007 16:08:15 GMT 1
Vad jag har hört så försöker TRC få över Björkman... eller ? va ? Rykten är så roliga
|
|
|
Post by Ann O Nym on Jan 2, 2007 16:17:32 GMT 1
Oskar Dahlman har varit sugen på att flytta till Tyresö en längre tid ryktas det...
|
|
|
Post by Snurre sprtt on Jan 2, 2007 20:49:11 GMT 1
Vad jag har hört så försöker TRC få över Björkman... eller ? va ? Rykten är så roliga Ta till baka Björkman till TRC menar du väl... Han har ju syndat hos oss förut ...
|
|
|
Post by Jassa on Jan 2, 2007 21:19:30 GMT 1
Är det så ? Det visste jag inte. Jag som trodde Björkman var en trogen fullblodshingst á SMM. Men där ser man, man lär sig något nytt varje dag.
|
|
|
Post by Billy Bob on Jan 2, 2007 21:32:15 GMT 1
Är det så ? Det visste jag inte. Jag som trodde Björkman var en trogen fullblodshingst á SMM. Men där ser man, man lär sig något nytt varje dag. Björkman... ;D Han e ju en av de mest otrogna hundarna vi har i landet. Nästan i Jesper J-klass
|
|
|
Post by CSM101 on Jan 3, 2007 10:25:18 GMT 1
Vive La Légion Étrangère
|
|
|
Post by Bjorkman on Jan 3, 2007 10:28:20 GMT 1
Är det så ? Det visste jag inte. Jag som trodde Björkman var en trogen fullblodshingst á SMM. Men där ser man, man lär sig något nytt varje dag. Björkman... ;D Han e ju en av de mest otrogna hundarna vi har i landet. Nästan i Jesper J-klass Ja kära Billy Bob... jag kan ju inte förneka denna sanning då du tycks känna till min historia och antagligen är du en person jag känner vilket i och för sig är en besvikelse i sig då du inte vågar riktigt stå för en uppfattning som är sann för en gång skull... Min moderklubb hette Lidingö Pink Chargers som gick i graven på tidigt 1990-tal... sedan dess har jag vandrat genom två kontinenter på grund av min kärlek till denna fantastiska sport. Men under min tid i Chargers var vår ärkefiende Danderyd MeanMachine.... Sedan dess har det blivit en och annan klubb.. Lidingö Pink Chargers Bournemouth Bobcats (England ) Indianapolis Pony Express ( Semipro USA Indiana...) San Antonio Riders (World league USA Texas..) Uppsala 86:ers Nordic Vikings Tyresö Royal Crowns Stockholm Mean Machines... Jaha du Billy Bob..vet vad..? jag har haft skitkul.. samt att jag tror att Jesper J har haft minst lika roligt!! Björkman För närvarande SMM linecoach ... "TRUE PINK"
|
|
|
Post by CSM101 on Jan 3, 2007 10:37:55 GMT 1
Poteau Pirates (High School Oklahoma) Stockholm City Wildcats Benedictine College Solna Chiefs Stockholm Nordic Vikings Amsterdam Admirals Arlanda Jets Tyresö Royal Crowns Stockholm Mean Machines Vann jag?? Har haft jättekul. Ser fram emot 2007 säsongen som blir min 20:e säsong som spelare. Jesper J
|
|