|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 4:08:51 GMT 1
Post by Fanjunkarn on Aug 31, 2006 4:08:51 GMT 1
Senil ;D?? Men min vän kan man bli annat i den aktningsvärda ålder och med det fysiska våld ditt huvud fått uppleva under alla dina år som Linjeman ? Linjeman är ädelt och nobelt att precis som lika osjälviskt som riddarna (Ursäkta eventuella likheter i ordet som visa bönder använder ) förr skyndade till sina prinsessors räddning och dräpte drakar gör vi nu så för vårt småfolk..... dräper motståndare och räddar/hjälper våra hobbitz på båda sidor bollen. Kontenta?? jo det kostar väl en och annan cell både här och där. Men KUL är det ! touchdowns, inteceptions och annat är åter igen bara statistik som ej funnits utan våra tappra insatser. Lev väl bröder
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 4:10:20 GMT 1
Post by Fanjunkarn on Aug 31, 2006 4:10:20 GMT 1
;D Även jag har tydligen svårt med att få in ett bidrag med rätt namn. Oj så många knappar man ska trycka på
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 5:54:05 GMT 1
Post by Hobblitz on Aug 31, 2006 5:54:05 GMT 1
Försök inte fettizzar!!!
Jag har i egenskap av den fetaste hobbiten i mitt lag många gånger blivit degraderad till linje tjänst! Jag hade inte ens ont eller träningsvärk efter dessa matcher.
Sluta gny och gnäll, ni försöker bara dölja att ni har en gemensam fika klubb där ni lurar de stackars hobbitarna att jobba ihjäl sig.
För rättvisa låt Oline springa med bollen och Dline tackla ned dem!!! Skulle vara kul att se en Fettiz få en riktig smäll någon gång.
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 11:02:11 GMT 1
Post by Fanjunkarn on Aug 31, 2006 11:02:11 GMT 1
Min käre Hobblitz ! :DTänk på att du nu skiter i det blå skåpet när du säger att du många gånger blivit nedgraderad till linjetjänst. Inget ont om din förmodligen hyfsat mediokra insats men det är en ynnest få förunnat att ens få njuta av att spela linje där de riktiga männen spelar. Hobbitzar å annat löst folk (läs småfolk pencilneck typer) är ack så beroende av oss men i sin egocentriska värld givetvis totalt inriktade på sin egen statistik och dylikt utan en tanke på allt blod och svett som deras linje avger för att de ska få skutta om kring som bara glada pojkar i endzone kan. lev väl bröder och hobbitzar
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 14:38:13 GMT 1
Post by Carl66smm on Aug 31, 2006 14:38:13 GMT 1
Hobblitz Med tanke på vad du skriver och ditt alias så är du antagligen en Lb som legat på rygg många gånger med en Ol över dej. En OL får inte stryk vi ger Smärta är bara till för de små som du själv och annat löst folk. Skulle se det lag som klarar sej utan sin OL Dom riktiga Glamor Boys är OL allt annat är bara utfyllnad. Vill dock säga att jag offrar gladligen mitt liv för dom kortväxta då det är en lagsport och det är mitt jobb. Men ge mej bollen så kan jag möta dej på LOS så får vi se hur många av dina hobbitzar som behövs för att få ner min fart för stoppa kan du inte ;D Och efter som du sa att du va utvilad dagen efter så fick dom fyra av mina bröder du hade runt om dej slita desto mer. För dom sanna atleterna finns på OL Ska här på våran lilla blogg skriva en liten historia för dej , eller kanske mer som lite fakta, du kankse kan lära dej något av det...
DL nästan lika stora och snygga som OL men för liten hjärna för att kunna bli en EN DL klarar att ta sej över en sjö om dom får en båt till hjälp Dom Blir träffade av en pistolkula och överlever Dom klätrar över huset med hjälp av stegar Gud ser en DL och talar med dom ibland
WR/RB dom minsta på den offensiva delen av laget tror dom är glamor boys WR/RB kan simma över en sjö med lite hjälp och stöttande heja rop En kula lämnar ett ytligt köttsår som dom gnäller mycke över Dom kan även klätra över ett hus utan några större problem Gud stöttar en WR/RB talar med WR/RBs
QB dom som betyder mäst för ett anfall efter OL och så vet även QBs att det är En QB springer över vattnet på sjön Han stoppar kulan med sitt bröst Han hoppar över huset Gud ser till att QBs mår bra pratar med QBn varje dag
DB/LB små mäniskor med ett litet självförtroende som hela tiden vill få va i centrum av allt Men även en DB/LB är människor har jag hört DB/LB hoppar i sjön sjunker som en sten och drunknar Dom dör av ett pistolskott Dom tar sats mot huset och hoppar rakt in i väggen Gud noterar inte änns en DB/LB
Och så OL En stor snäll vacker människa som tar hand om sina med människor En OL fryser sjön med sin iskalla blick går över Han fångar pistolskottet med tänderna och spottar tillbaks det Han lyfter försiktigt upp huset och går under ställer försiktigt ner huset igen Han Är GUD
Ses i kväll bröder kram
Carl66smm
Psycho by birth
Tack för mej hej
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 15:09:35 GMT 1
Post by 72 on Aug 31, 2006 15:09:35 GMT 1
Väl talat broder... ;D
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 17:02:01 GMT 1
Post by Hobblitz on Aug 31, 2006 17:02:01 GMT 1
Hobblitz Med tanke på vad du skriver och ditt alias så är du antagligen en Lb som legat på rygg många gånger med en Ol över dej. -Kan inte förneka att det har inträffat, men ni måste ju vara två!!! Dom riktiga Glamor Boys är OL allt annat är bara utfyllnad. - Jag håller med dig fett!!! Vill dock säga att jag offrar gladligen mitt liv för dom kortväxta då det är en lagsport och det är mitt jobb. - Jag offrar mig också, varenda spel................ Men ge mej bollen så kan jag möta dej på LOS så får vi se hur många av dina hobbitzar som behövs för att få ner min fart för stoppa kan du inte ;D -Did it once can do it again!!! Och efter som du sa att du va utvilad dagen efter så fick dom fyra av mina bröder du hade runt om dej slita desto mer. -Nu luras du lite igen.......... ;D Din saga om Dline kan ju sammanfattas med "En elefant glömmer aldrig", "En elefant glömmer allt" och "En elefant kan ha reaktionsförmåga som en reptil, ibland". DB/LB små mäniskor med ett litet självförtroende som hela tiden vill få va i centrum av allt Men även en DB/LB är människor har jag hört DB/LB hoppar i sjön sjunker som en sten och drunknar Dom dör av ett pistolskott -too much movies........... Dom tar sats mot huset och hoppar rakt in i väggen Gud noterar inte änns en DB/LB -Kan ibland hålla med dig om det sista.......... dock har jag hört att Glamgossarna oftast ångrar sig när de inte noterar oss......... ROFL Re: SMM-Ol « Reply #35 on Today at 4:09pm »
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 21:05:36 GMT 1
Post by CF NRK on Aug 31, 2006 21:05:36 GMT 1
Preach on broder Calle!! Alla vill vara en OL och enda anlednigen till att man inte spelar OL är att man inte platsar.
Rösta på Calle 17 september.
(Inlägget sponsrat av intresseföreningen ´Calle for president - local chapter 011´)
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 9:17:03 GMT 1
Post by Peter Eriksson on Sept 1, 2006 9:17:03 GMT 1
Själv är jag inte lika storväxt som de stora pojkarna. Som TE har jag många gånger blivit kallad både halfbreed och wannabe. Har dock trots min i sammanhanget ringa storlek (sub 100) spelat både OT och OG när det har behövts, har aldrig känt att det varit någon nedgradering. Har däremot kännt att jag sarit ett snäpp för liten. Den som anser att det är att bli nedgraderad att tillfälligt (eller inte så tillfälligt) bli flyttad till en annan position tycker jag är i fel sport.
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 9:20:18 GMT 1
Post by ZZZ on Sept 1, 2006 9:20:18 GMT 1
Stor i maten, stor om baken
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 9:31:33 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 1, 2006 9:31:33 GMT 1
Vilka oanade talanger våran Calle har!! Vilka poem!! Man får ju en tår i ögat förutom biten med Dl som jag inte riktigt håller med om.. Calle du har ju blivit MVP som Dl i en finnkamp.. så du är själv en sådan... Kära Hobblitz.. jag kan bara misstänka vem du är och jag har mina aningar... Torsdagen 31/8-06 kl.2015 Igår fick jag på våran individperiod ta hand om våran kära Dl då deras tränare låg hemma i svår förkylning som han inte för övrigt var ensam om... Men då Dl endast har fyra tappra sådana fick Dl slita ont som sig bör..Dock såg jag flera ljuspunkter både unga och gamla..mest orolig blev jag då en av våra spelare av äldre årgång låg kvar på rygg väldigt länge.. ..Då vi körde team fick både Ol och Dl slita men det är ju det som gör det så härligt att spela just på linjen.. Varje gång oavsett Dl eller Ol så träffar man på någon och det är ju det som är vårt jobb... såsom rb ska man ju då helst undvika folk undantagsvis om man spelar Fb.. men jag misstänker att denna atletiska förmåga saknas hos "Hobblitz"... Gårdagens generalrepetion var lätt irriterad igår på båda sidor av bollen och då inte bara på plan vilket bådar gott inför söndagens drabbning då hela blitz himlen öppnar sig strax efter kl.18.00 i form av gamla televerkets färger... ..Coach Cartman vilken är ansvarig för våra små bröder var på plats igår vilket uppskattades av både familjen och de små... .Tredje brorsan Löhr såg bra ut igår på träningen så vi kan ha en chans att vinna på lördag.. vi kanske ska kalla upp Ted igen.. det är ju slutspel...eller vad säger du Per? Slutspelet blir ovanligt tufft i år och vi kommer att få kriga om varje tum av underbara Zinkensdamm för mannen från Oklahoma och hans intensiva vapendragare verkar vara på G. Jag tror efter allt skrivande här av familjen är det dags att sluta snacka så mycket skit och gå ut att spela på en nivå som sig bör! Eller hur Conrad??? No more mr Nice guy... MVH Ol-coach Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 9:44:18 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 1, 2006 9:44:18 GMT 1
Björkman är nog den mest underhållande och ärliga skribenten på detta forum. Ge mannen en blogg eller fast krönikörsplats på TDonline nu! Tror vi alla skulle bli på lite bättre humör av sådan läsning! Annars ryktas det om live-föreställningar hela hösten på PRO. Säg att det är sant, Björkman Sorry att jag är lite off topic, ska inte störa de stora på OL mer... *Drar mig tillbaks och planerar nya sätt för småfolket att dra nytta av OL's hårda arbete* jag bugar och bockar inför de härliga superlativer som kommer från mannen av "spread style offense a la Gator! " Vi måste se på detta intrikata Gator offense tillsammans i vinter eller vad säger du? Det blir nog lite Pro i vinter.. jag är på jakt efter lite linjemän på båda sidor av bollen... ;D har Gurra någon brorsa?? Förutom Allstar då? Jag tycker att mannen från Spread kan få gästspela hos oss då han har fått "insikten" vad vi på Ol gör... Kramar Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 15:00:42 GMT 1
Post by Hobblitz on Sept 1, 2006 15:00:42 GMT 1
Björkman stay on the right side of the sideline................old man.
Atletiskhet har 'nothing' med position att göra, en FB kan vara ful, fet, långsam, feg, klen och osmart! ;D
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 16:30:39 GMT 1
Post by Moose on Sept 1, 2006 16:30:39 GMT 1
Min käre Björkman, broder och kollega ! Självklart tycker jag att du skall umgås med x and o personer såsom Leo och du kan förmodligen lära dig en hel del av en så mkt kunnig man men ta det i lagom doser då sånt är smittbart som du vet. Ett tu tre så är du ytterligare en sån där rymdforskare som snöar in på spelböcker å kryss på ett papper...... tvi tvi tvi hehe. Dock så är det inte ett alternativ att en i familjen tar det äckliga ordet Gat.. :'(i munnen jag mår illa av att försöka skriva ut det. Gå genast å bikta dig och tvätta munnen !! usch äckliga krokodiler duger endast till skor å väskor. Lev väl ! Moose oxå oline coach
|
|
|
SMM-Ol
Sept 1, 2006 22:38:45 GMT 1
Post by LeoBillgren on Sept 1, 2006 22:38:45 GMT 1
Björkman! Låt inte Moose och hans kriminella pack -Criminoles- påverka ditt omdömme! Att Moose är i rymdimperiets sold kan jag leva med, men att han gillar Bowdens lumpna horder är desto tråkigare. Moose, tänk på att även en syndare kan få frälsning! Björkman har sett ljuset och är välkommen hem till mig för att studera Gators när som helst. Prenumerationen från Pontel är redan betald... Vi kan även titta in på det andra laget i mitt hjärta -Texas Tech- och filosofera över deras breda line splits på OL.
|
|