|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 11:43:25 GMT 1
Post by 54 on Aug 29, 2006 11:43:25 GMT 1
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 11:46:02 GMT 1
Post by hmm on Aug 29, 2006 11:46:02 GMT 1
D Jonsson 7-minus 36, hur förklarar ni det från CC? Vi ska väl i och för sig inte kasta glas i stenhuset, då vi också varit sena tidigare under säsongen. MVH Rikard Borg Carlstad Crusaders Heter det inte "man ska inte kasta sten i glashus" Eller var det ironiskt skämt likaså som att "hellre snabba stats en korrekta" ? För om vi skulle köra efter det tankesättet tycker ja vi kan lägga ner stats helt o hållet?!
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 11:48:24 GMT 1
Post by GLundin on Aug 29, 2006 11:48:24 GMT 1
Hur dum är ni ?
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 12:08:59 GMT 1
Post by va on Aug 29, 2006 12:08:59 GMT 1
ja förstår tyvär inte frågan, kan du vara snäll och formulera om den?
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 12:47:07 GMT 1
Post by Rikard Borg on Aug 29, 2006 12:47:07 GMT 1
Heter det inte "man ska inte kasta sten i glashus" Eller var det ironiskt skämt likaså som att "hellre snabba stats en korrekta" ? För om vi skulle köra efter det tankesättet tycker ja vi kan lägga ner stats helt o hållet?! Det spelar väl ingen roll vad man kastar, det går ju sönder i alla fall!! Och, JA, jag tycker fortfarande att, icke helt korrekta stats är bättre än inga alls. MVH Rikard Borg
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 12:51:05 GMT 1
Post by hasseb on Aug 29, 2006 12:51:05 GMT 1
Jag förstår vad du menar med talessättet Borg. Och jag tyckte att det var kul
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 16:52:45 GMT 1
Post by gammal grinig on Aug 29, 2006 16:52:45 GMT 1
hehe oline blogen blev visst ett forum för statistik fantaster...... hmmm sånt trams. Inget manligt såsom pancakes å doubleteam blockar finns ju med så varför bry sig om småfjatte 1&2 skuttat runt med ngt catch eller så. ;DDe hade inte skuttat alls utan oss. Lev väl bröder
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 18:24:16 GMT 1
Post by HAHA on Aug 29, 2006 18:24:16 GMT 1
haha you speak like a true o-line ;D
|
|
|
SMM-Ol
Aug 29, 2006 22:39:23 GMT 1
Post by Lilla My on Aug 29, 2006 22:39:23 GMT 1
Angående att lägga ut felaktiga stats, jag skulle kunna lägga ut felaktiga stats innan matchen börjar... /
|
|
|
SMM-Ol
Aug 30, 2006 10:01:43 GMT 1
Post by Bjrkman on Aug 30, 2006 10:01:43 GMT 1
Återigen är det så kallade statistikfantaster som inte har här att göra anser jag!!! SKAPA ER EGEN TRÅD OCH VAR VÄNLIG OCH FÖRSVINN FRÅN DENNA TRÅD!!! NI HAR TYDLIGEN VÄLDIGT BEGRÄNSADE KUNSKAPER VAD OL PYSSLAR MED OCH DET ÄR F-----G INTE STATISTIK!!! Kan den gode tålmodige forumansvarig se till att statistiken flyttas där den hör hemma? Förslagsvis till något Tv- spel... Sportchefen från CC som jag anser är en vän får nog ta sina hobbitstatistik och flytta från de storväxtas spalt som denna är!! ;D Men jag misstänker att den góde sportchefen bara försvarat sin heder på sitt underfundiga jämtländska sätt. Fram för mer jämtar i svenska klubbar !! För att citera en gammal legendarisk Olspelare nämligen en av Hannah bröderna( den ena spelade i New England Patriots och den andra spelade för Los Angeles Raiders) : Vi springer inte med bollen, vi fångar ingen boll, vi passar ingen boll- vi flyttar på folk Vi förlorade mot ett gäng fartfantomer som slog oss rätt upp och ner! Vi håller på att lära oss av denna ödmjuka upplevelse där sådana ord som fotarbete, inte böja på midjan vid passblock, hålla axlarna i linje med L.O.S ... För er oinvigda som inte vet vad detta betyder är ni varmt välkomna ner till Kärrtorps IP kl. 1900 där vi kommer att gå igenom detta... 29/8-06 kl.20.30 Zinkensdamm En stund av ödmjukhet var det när vi tittade på filmen från i söndags där vi fick lära oss att fötter användar man inte bara till att sparka med utan även att de faktiskt för oss framåt.. i sidled.. bakåt.. snett framåt..ja ni kanske förstår.. Huvudet ska man hålla högt speciellt på pass så att man kan se vad som händer och inte bara till att betrakta grästråets utformning på just Tingvalla.. Vi saknade tre familjemedlemmar från i söndags på vår lilla träning av ödmjukhet dock pga sjukdom, lantligt boende långt från civilisationen... Men vi hade våra små bröder på besök nämligen Rb som vi tränade i den ädla konsten att passblocka och gissa om vi i familjen hade kul.. ;)Den mest roliga var när våran mellanbroder blev cutblockad av en av våra småbröder och jag måste säga att den var i det närmaste perfekt dock uppskattades detta inte av våran mellanbroder som på sin klassiska dialekt svor ve och förbannelser i stil med Herman Hedning.. En annan som tycktes uppskatta en stund med familjen var mannen från Skövde som fick pröva på att runblocka a la zon.. Hans underbara muttrande på sin oefterhärmliga dialekt fick oss att le för vi tror nämligen att i honom finns det en Ol som vill komma ut och bara va sig själv... Våra småbröder är ett speciellt släkte för att de uppskattar 11 mans uppmärksamhet som kanske inte vi i familjen gör och det är kanske just det som gör dom till våra småbröder... Ny föreställning ges i kväll på Kärrtorp IP kl.1900! Väl mött!! För er som inte kan närvara vid kvällens föreställning ges en extra föreställning imorgon kväll med start kl. 20.15 på Zinkensdamm MVH Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Aug 30, 2006 10:29:43 GMT 1
Post by Bjrkman on Aug 30, 2006 10:29:43 GMT 1
Ja jag börjar nog bli lite senil efter alla år då jag använde mitt huvud.. Kram broder! Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Aug 30, 2006 16:06:53 GMT 1
Post by Fanjunkarn on Aug 30, 2006 16:06:53 GMT 1
;DHehe kan undra vem som är den gamle grinige ? Statistik är som sagt för småfolk å andra nötter som inte insett livets mening att spöa upp å flytta på folk. Fanjunkarn aka den gamle grinige
|
|
|
SMM-Ol
Aug 30, 2006 21:28:41 GMT 1
Post by StefanOud on Aug 30, 2006 21:28:41 GMT 1
|
|
|
SMM-Ol
Aug 30, 2006 22:42:46 GMT 1
Post by LeoBillgren on Aug 30, 2006 22:42:46 GMT 1
Björkman är nog den mest underhållande och ärliga skribenten på detta forum. Ge mannen en blogg eller fast krönikörsplats på TDonline nu! Tror vi alla skulle bli på lite bättre humör av sådan läsning! Annars ryktas det om live-föreställningar hela hösten på PRO. Säg att det är sant, Björkman Sorry att jag är lite off topic, ska inte störa de stora på OL mer... *Drar mig tillbaks och planerar nya sätt för småfolket att dra nytta av OL's hårda arbete*
|
|
|
SMM-Ol
Aug 31, 2006 4:07:55 GMT 1
Post by ZWWMSMM on Aug 31, 2006 4:07:55 GMT 1
Senil ;D?? Men min vän kan man bli annat i den aktningsvärda ålder och med det fysiska våld ditt huvud fått uppleva under alla dina år som Linjeman ? Linjeman är ädelt och nobelt att precis som lika osjälviskt som riddarna (Ursäkta eventuella likheter i ordet som visa bönder använder ) förr skyndade till sina prinsessors räddning och dräpte drakar gör vi nu så för vårt småfolk..... dräper motståndare och räddar/hjälper våra hobbitz på båda sidor bollen. Kontenta?? jo det kostar väl en och annan cell både här och där. Men KUL är det ! touchdowns, inteceptions och annat är åter igen bara statistik som ej funnits utan våra tappra insatser. Lev väl bröder
|
|