|
Post by Moss on Jun 2, 2006 13:04:45 GMT 1
får man fråga varför jamtland köpt nya tröjor igen? ni köpte väl när ni gick upp i ss 03!?!? Som svarat är det inte så stiligt med att halva laget springer runt med tröjor som är halvt sönderrivna, personer som tvättat vita tröjor tillsammans med blått etc. Sen är det väl roligare att fräscha upp designen lite titt som tätt?
|
|
|
Post by var ar jens on Jun 2, 2006 14:11:35 GMT 1
nu till följdfrågan:
vad hände med jens unosson? är han ens med i truppen i år?
|
|
75
Bänkvärmare
|
Post by 75 on Jun 2, 2006 14:35:12 GMT 1
han knegar för fullt
|
|
|
Post by Moss on Jun 2, 2006 14:53:25 GMT 1
nu till följdfrågan: vad hände med jens unosson? är han ens med i truppen i år? Han jobbar i Norge 2 veckor i stöten så han känner inte att han har tid denna säsong
|
|
|
Post by stats on Jun 3, 2006 21:53:08 GMT 1
blir det några stats från denna?
|
|
|
Post by 1 on Jun 4, 2006 17:25:01 GMT 1
Var hittar man stats och bilder?
|
|
|
Post by Jörgen Wedmark on Jun 5, 2006 6:50:15 GMT 1
Statistiken är äntligen klar. Den dyker säkert upp på SAFF's webbplats under dagen men den finns även här så länge: www.skuggans.no-ip.com/jare/jast06.htmJag har skickat ett mejl till SMM:s HC Robert men det verkar inte som att det gått fram. Skulle någon ansvarig i SMM vilja vara så vänlig att kontakta mig så att jag får kolla av spelarlistan för matchen mot oss. Vill att allt ska stämma. /Jörgen W
|
|
|
Post by Felaktighet on Jun 5, 2006 13:45:09 GMT 1
Matchen slutade 8-14 vilket innebär att SMM satte 2 poängaren i samband med första TD´n. Denna gjordes av #2 Nicklas Lindström som också felaktigt inte står med i " Player participation"...
|
|
|
Post by Jörgen Wedmark on Jun 5, 2006 14:56:22 GMT 1
Matchen slutade 8-14 vilket innebär att SMM satte 2 poängaren i samband med första TD´n. Denna gjordes av #2 Nicklas Lindström som också felaktigt inte står med i " Player participation"... OJ! Ja hur kunde det bli fel. Var så fokucerad på att göra allt så bra som möjligt så att jag gjorde fel på XP... Rättar till det med det samma...
|
|
|
Post by Vad on Jun 12, 2006 19:40:52 GMT 1
Hur tar man sig till Zinkensdamm från Arlanda flygplats och vad kostar inträdet på stockholms mean machines matcher?
Är det cheerleaders och underhållning i halvlek?
|
|
|
Post by zinken on Jun 12, 2006 21:17:45 GMT 1
Till Zinken tar du dig genom att ta flygbuss eller Arlanda express till Cityterminalen, därifrån promenerar du till t-centralen där du tunnelbanans röda linje mot Liljeholmen och hoppar av på station Zinkensdamm. Väl där är det 2 min promenad till arenan. Inträdet på alla SuperSerie-matcher är satt till 50:- mig veterligen. Ang. cheerleaders och uppträde är jag väldigt tveksam p.g.a det korta varsel med vilket matchen arrangeras...
|
|