|
Post by toren smm on May 30, 2006 10:09:46 GMT 1
:)Jag tycker ändå att det är konstigt att SMM som är ett så pass bra lag har enligt mig de fulaste dräkterna i Superserien vi lägger krutet på andra saker än dräkterna... sånt kommer i andrahand
|
|
|
Post by rven on May 30, 2006 11:52:31 GMT 1
When you look good you feel good, when you feel good you play good!
|
|
|
Post by SMM on May 30, 2006 15:06:49 GMT 1
When you look good you feel good, when you feel good you play good! We look good and feel good. All we need is a jock strap.
|
|
|
Post by standard on May 31, 2006 13:06:13 GMT 1
|
|
|
Post by Jörgen Wedmark on May 31, 2006 15:49:18 GMT 1
Jag jobbar för fullt med stats i skrivande stund. Tyvärr så var filmupptagningen och dikteringen av spelen lite bristfälliga på grund av nya förmågor som tagit över och inte har erfarenhet men jag har arbetat igenom första kvarten hittills. Det kommer så fort som möjligt. Tyvärr så är det ofta få som gör mycket i dagens föreningsliv i vårt land och jag är en av dem Dygnet har bara 24 timmar och då ska man hinna jobba, äta, träna, jobba för klubben samt sova... Vänliga hälsningar Jörgen Wedmark
|
|
|
Post by hmm on May 31, 2006 20:02:03 GMT 1
Dygnet har bara 24 timmar och då ska man hinna jobba, äta, träna, jobba för klubben samt sova... tur att du inte har fru/flickvän osv oxå.. kämpa på klubbar behöver folk som dig som ställer upp
|
|
|
Post by 1 on Jun 1, 2006 0:18:31 GMT 1
Jag jobbar för fullt med stats i skrivande stund. Tyvärr så var filmupptagningen och dikteringen av spelen lite bristfälliga på grund av nya förmågor som tagit över och inte har erfarenhet men jag har arbetat igenom första kvarten hittills. Det kommer så fort som möjligt. Tyvärr så är det ofta få som gör mycket i dagens föreningsliv i vårt land och jag är en av dem Dygnet har bara 24 timmar och då ska man hinna jobba, äta, träna, jobba för klubben samt sova... Vänliga hälsningar Jörgen Wedmark bara skönt o få bekräftat att det är på väg!
|
|
Victor Matulessy Ericsson
Guest
|
Post by Victor Matulessy Ericsson on Jun 1, 2006 7:56:56 GMT 1
vilka från jämtlands u19 var med?
|
|
|
Post by Jamte on Jun 1, 2006 9:20:07 GMT 1
Följande U 19 spelare från Jamtland var med i matchen mot Stockholm: Robert Bakke-King Robin Lindgren Daniel Johansson (ut med brutet nyckelben) Dick Netterström Daniel Eriksson Hampus Wickström
|
|
|
Post by Henke on Jun 1, 2006 13:02:54 GMT 1
Vad spelar dom?
|
|
|
Post by annan jamte on Jun 1, 2006 16:18:18 GMT 1
Robert Bakke-King-RB Robin Lindgren-OL Daniel Johansson (ut med brutet nyckelben)-DB Dick Netterström-OL Daniel Eriksson-WR Hampus Wickström-LB
|
|
|
Post by trjor on Jun 1, 2006 23:49:04 GMT 1
får man fråga varför jamtland köpt nya tröjor igen? ni köpte väl när ni gick upp i ss 03!?!?
|
|
|
Post by Don Johan on Jun 2, 2006 12:15:04 GMT 1
För att dom är snygga?
|
|
|
Post by guest on Jun 2, 2006 12:37:49 GMT 1
Eller varför inte det klassiska "för att dom kan"
|
|
|
Post by Sklle on Jun 2, 2006 12:41:11 GMT 1
Eller för att de borde? Seriöst så bör lagen byta tröjor varannat eller max vart tredje år. Och nej jag säger inte att de ska skaffa nya modeller. Däremot så bör tröjorna alltid vara hela och rena. Åtta år gamla tröjor som är lappade till oigenkännlighet imponerar inte på någon. Köper du hemmafärg ett år och bortafärg nästa år så får du en bra rotation på det.
|
|