|
Post by krekko on May 29, 2006 6:33:56 GMT 1
;D Ja har inte Jämtarna åkt långa bussresor då kanske ? Det hör till sporten och i en perfekt värld så ska man åka ner dagen föe och ladda i lugn och ro och sova gott i en säng natten före, samt äta bra frukost. Låter otroligt roligt att Jämtarna kan börja mäta sig med SMM, sedan spelar det ingen roll var matchen spelas och vilka som inte kunde åka med.. MAN ÄR ALDRIG BÄTTRE ÄN SIN SÄMSTA SPELARE. oavsett om han är skadad eller har tvättstugan när matchen ska spelas...
|
|
|
Post by hmm on May 29, 2006 6:46:02 GMT 1
Här är spelarna som fattades för SMM. Rashid Belkacem Jobb Rashid lyckades iaf smita från jobbet...
|
|
|
Post by JR on May 29, 2006 7:10:22 GMT 1
[quote author=Jamtland kommer börja vinna matcher, bara man kan få igång passen lite bättre och speciellt runspelet. [/quote]
Undrar om inte alla lag har större möjligheter att vinna matcher om man lyckas med dessa förbättringar. ;D ;D
|
|
|
Post by En som varit med on May 29, 2006 7:31:33 GMT 1
Jag skulle inte dra för stora växlar av detta resultat.
Att SMM tar en match av borta mot jämtland säger absolut ingenting. Vinna, mer än så bryr man sig inte om. Snart väntar Wien, borta mot Jämtland är det sista man tänkte på/tänker på i SMM just nu. När det drar ihop sig, kommer SMM lägga in en växel till, likaså Carlstad.
Jämtland har naturligtvis mycket självförtroende och adrenalin just nu och kommer vinna några matcher.
Om jämtland vinner Sm-guld ska jag käka upp mina smutsiga strumpor.
Nej, jag spelar inte i SMM, men har varit med tillräckligt länge för att veta vad det handlar om.
Men hursomhelst, kul att jämtland fått vind i seglen. De är värda en vinst i superserien.
|
|
|
Post by Jamte on May 29, 2006 9:02:11 GMT 1
|
|
|
Post by Jamte on May 29, 2006 9:04:34 GMT 1
|
|
En som varit med nnu lngre
Guest
|
Post by En som varit med nnu lngre on May 29, 2006 12:47:53 GMT 1
Mycket rolig match! Spänningen var grym ända tills slutsignalen gick och bollen lyftes upp.
En som varit med såg nog inte matchen. I andra halvlek så handlade det om hur länge det skull dröja innan JR gjorde poäng och jag har inte på mycket länge sett en så orolig och nervös sidlinje hos stockholm under en superserie match på flera år. Och ingen seriös spelare tänker förlora en match bara för att jag har en viktigare match senare. Där och då gör man allt för att vinna. Jag blir imponerad av SMM över deas bred och deras höga lägsta nivå, de har väl inarbetade rutiner samt att spelare väl vet sin uppgift både på sidlinjen och på planen.
Som sagt en grym match var det.
|
|
|
Post by Summer on May 29, 2006 12:55:46 GMT 1
Hoppas Reps tar sin första vinst nästa vecka, det är dom värda.
|
|
|
Post by 1 on May 29, 2006 13:21:01 GMT 1
bilder o stats?
|
|
|
Post by NEJ on May 29, 2006 19:32:40 GMT 1
Kom precis hem från matchen. MYCKET imponerad av Jamtland! Otroligt rolig och spännande match med bra spel från båda lagen, och sista kvarten var det lätt final standard på! Jamtland blir bara bättre och bättre för varje match och ska absolut inte räknas ut än. SMM förlorade fys matchen stort! Det gör ont att möta Jamtland! Nej det gör det inte, Inte på linjen i allafall.
|
|
|
Post by JRSMM on May 29, 2006 19:50:56 GMT 1
Darnell Macklin var och är hela JR´s O. Planen var dålig men det var den ju för båda lagen. Vädret var ochså dåligt. Det som var mest förvånande var att läktarna var så tomma för de var de. Detta är ingen kritik bara ett tråkigt faktum. Domarna var bra. SMM var trötta och sega och saknade ett gäng. Slutpoängen speglade inte matchen. JR var bra på hemmaplan. Tror fortfarande inte att de slår CC. Hemma utan penalties och missar kanske. Vi får se om JR´s D fixar arlandas O.
|
|
|
Post by JOLA beer o on May 29, 2006 19:55:07 GMT 1
Jämtarna Har tusan så snygga dräkter och ser otroligt proffsiga ut, hoppas ni blir ännu bättre på fotboll också.. Ni grabbar rockar FETT Fd Fotbollsproffs
|
|
|
Post by Super sure on May 29, 2006 21:15:15 GMT 1
Fel1 JR vann kampen om LOS där emot så springer LB bort sig och skapar utrymme till RB's. Bara att titta på filmen
|
|
|
Post by konstigt on May 29, 2006 22:04:26 GMT 1
:)Jag tycker ändå att det är konstigt att SMM som är ett så pass bra lag har enligt mig de fulaste dräkterna i Superserien
|
|
|
Post by torn smm on May 30, 2006 10:09:21 GMT 1
:)Jag tycker ändå att det är konstigt att SMM som är ett så pass bra lag har enligt mig de fulaste dräkterna i Superserien vi lägger krutet på andra saker än dräkterna... sånt kommer i andrahand
|
|