|
Post by Jörgen Wedmark on May 22, 2006 23:56:22 GMT 1
;D Hahaha! Word Up K!
|
|
|
Post by Yellow on May 23, 2006 7:43:17 GMT 1
- Johan dubblade hela matchen. Minst 8 mottagningar, JR fick inte fram en passning i mitten. Körde traditionella hockes. Såg inte en cheapshot ifrån min synvinkel. Var enligt mig bäst efter Stål- Karlstad har sveriges i särklass bästa matcharrSorgligt att en person måste skriva inlägg för att framhäva/tacka sig själv. ”Surt sa vargen om rönnbären” ? Är det en pik till dem som lämnade CC för Karlskoga?? Det heter ”Surt, sa räven om rönnbären”. // 4A6F68616E204C617273736F6E205375636B7321 Ännu mer sorligt att anonymt skriva ner ett arrangemang bara för man är bitter. Ännu mer sorligt att inte vara objektiv. Var det något i inlägget du citerade som inte stämmer? Har inte Karlstad sveriges bästa arrangemang? Var inte Johan bäst efter Stål?
|
|
|
Post by en som var dr on May 23, 2006 8:22:11 GMT 1
Karlstad har ett av sveriges bästa arr. Nej, Johan var inte bäst efter Ståhl (i mina ögon). Tyckte att en spelare som Vikberg, Calle Ingerman, Nick Fertitta och Rickard Borg sytes mer under matchen än vad Johan gjorde, ja, Johan var mer på planen men det är vad som genomförs som ska räknas.
|
|
|
Post by Var ocks dr on May 23, 2006 8:44:20 GMT 1
Matcharrangemanget var riktigt bra, som alltid i Karlstad. Kul också att det var såpass skapligt med folk.
Stål var jäkligt bra, Seger var bra, Sean va bra, QB'n i Crusaders gjorde en bra match.
Enda gången Johan syntes på defense är när han satsar från 20 yards för att nita en Wr som kollar åt andra hållet, speciellt om bollen är over thrown, då laddar han, TUFFT. Som väl är hinner hann han aldrig fram nån av gångerna.
Sen ska jag ge honom cred till en snygg catch och en hel del yards efteråt på ett riktigt viktigt spel (tror det var 3:e och typ 15)
Jämtland kunde lika gärna ha vunnit denna matchen. Hoppas inte man tappar sugen uppe i Jämtland efter två knappa förluster. Jag tror ni har nåt riktigt bra på gång.
|
|
|
Post by stats on May 23, 2006 12:49:59 GMT 1
stats?
|
|
|
Post by Niklas on May 23, 2006 13:00:10 GMT 1
Johan Larsson minst åtta mottagningar och näst bäst. Nåt mer du behöver veta?
|
|
|
Post by CSM101 on May 23, 2006 13:10:20 GMT 1
Fel Topic, ja vet, men känner att jag måste lägga mig i. Knutte, Nu blir jag orolig. Gör ditt uttalande mig till en torsk eftersom det var jag som hyrde in dig? Du fick bra kritik av våra matchansvariga. Lite humor måste få finnas. Det är många som tycker du gör ett bra jobb som speaker. Du skulle bara börjat spela OL tidigare så hade du fortfarande kunnat spela. Du är och kommer fortfarande vara ett av våra alternativ när det gäller speakerjobbet på våra hemmamatcher. Om du vill. Kanske dock inte när vi möter Arlanda. Mvh Jesper Johansson # 77 Left OT/Kassör/Gammal Grinig Gubbe SMM IF
|
|
|
Post by Mc Donald on May 23, 2006 13:35:47 GMT 1
Många forumskrivare var där.... Kan det bero på att det saknades domare någon annanstans?
Konstigt också att det är så många inlägg på div2 forumet. Kanske ska lämna en rapport där också nästa gång det är spel?!
Prepare to be sågade!
|
|
|
Post by Burger King on May 23, 2006 14:17:53 GMT 1
Många forumskrivare var där.... Kan det bero på att det saknades domare någon annanstans? Konstigt också att det är så många inlägg på div2 forumet. Kanske ska lämna en rapport där också nästa gång det är spel?! Prepare to be sågade! Vilket fånigt litet inlägg. Bara för att det skrivs att Johan Larsson försökte sig på sena och fula tacklingar behöver det väl inte vara nån "avhoppare" som skrivit eller? Jag var där jag också då vår crew dömde matchen. Crusaders hävdar ju att det var runt 800 personer. Många såg dessa försök till tacklingar och tyckte det såg mycket fult ut. Antar att detta inlägg gör mig till en Div.2 spelare o.s.v. men det struntar jag i. ÖBK 4-Ever
|
|
|
Post by halloj on May 23, 2006 22:00:07 GMT 1
Inga stats, rapporter eller bilder än? varför?
|
|
|
Post by offense on May 23, 2006 22:49:11 GMT 1
CC kör verkligen ett spännande offense! spread, option, lite wing-t samt lite spurrier tricks ihopvävda, jäkligt kul faktiskt...
|
|
|
Post by D on May 24, 2006 2:06:33 GMT 1
Hela CC D-line är riktigt dålig. Förutom CC som är grymt överskattad men ändå bra i mängden. Linebackers är mycket vassare i år än 2005, bästa lagdel. Db´s ok, J,Larson är hyfsat bra sluta hata.
JR. Inte värd pengarna säger väl allt. #7 var bra, Några D-line gjorde ett bra jobb till och från. Db´s som inte vill tackla en Qb(shoemaker Td för ca 40-50y)
|
|
|
Post by Matchrapport on May 24, 2006 7:52:09 GMT 1
Var fn är match rapporten, detta visar hur kass svensk am fotboll. Vem vill följa denna sport när man inte ens kan få en enkel match rapport att läsa på respektive lags hemsida eller SAFFs sida. Den enda infon är vad man kan läsa här på forumet och hur bra är den!!. Dåligt
|
|
|
Post by Steef on May 24, 2006 8:32:31 GMT 1
Matchrapport? Räcker det inte med att det står om matchen i tidningarna både i Karlstad och Östersund? Där uttalar sig både spelare och coacher om matchen samt att en objektiv syn ges av journalisten som är på plats och bevakar matchen.
|
|
|
Post by Rikard on May 26, 2006 9:32:42 GMT 1
Sammanställning av individuella stats finns på www.crusaders.seFullständiga stats publiceras på amerikanskfotboll.com så fort jag lyckats överföra htm-filen från Sundbergs gamla pc till en dator med nätanslutning. Sundbergs gamla pc saknar nämligen allt utom floppy och om någon känner till en nätansluten dator med floppy, hör av er! Skämt och sido, filen kommer att skickas till Garry ikväll.. MVH Rikard Borg Carlstad Crusaders
|
|