hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on May 22, 2006 10:18:44 GMT 1
Kantspringare for the win!
|
|
|
Post by Xerxes on May 22, 2006 10:50:38 GMT 1
Som handelsresande i Am.fotboll hamnade jag i helgen på match i Karlstad. Det här är min syn på matchen CC-JR.
CC vann rättvist, men fick kämpa.
Sean Cotten såg ung ut igen. Tillfällighet?
Stål såg het ut. Ville spela boll i helgen. Inte som mot SMM då han gömde sig.
Johan Larsson fegade och försöker med cheapshots mot WR. Verkar vara ute efter att skada motståndare. Spela boll, du kan ju!
CC #83 som CB var väl ingen höjdare va?
Grymt matcharrangemang av CC. Starboys var en höjdare! Minus för avsaknad av 25 sekundersklocka!
Macklin behöver ställa in siktet. Då och då glänser han dock till med grymma passningar.
DiBattista´s långa catch på "läktarsidan" skulle väl ändå inte blivit godkänd? Han sprang väl runt sin CB out of bounds?
Fick vi se effekter av Carl Carlssons dubblerande? Två enkla drops! Bra av Ferguson att ge honom en tredje chans.
Samma spel, fyra gånger på raken och det blev runt 10 yards varje gång. Snyggt! Kör det som fungerar!
Kul. CC har fått sin egen Patrick Ekwall som intervjuar spelare på sidlinjen och folk på läktaren.
Cheerleaders blir bara yngre och yngre. Nu är de 7-9 år.
Jämför man speakers mellan Zinken o Tingvalla så är det klasskillnad. Ingen tönt som vill höras och synas och som förekommer domarnas beslut. 1000 gånger bättre i Karlstad. Man skämdes på Zinken.
Jonas Moss. Minimera misstagen och han kan vara aktuell för landslaget. Blir bättre och bättre med mer rutin.
Desmond Thompson är stoooor. Lite för långsam för att vara ett riktigt hot mot passande lag. Kommer nog mer till sin rätt mot Arlanda.
Kevin Gagnon såg ut att ha fått Shoemaker dit han ville. Inte så svårt dock när RB´s inte ville plocka upp hans blitz två passspel i rad. Hur bra är Limhamn egentligen?
Bra med folk på Tingvalla. Men med tanke på att det var gratis entré så kanske det rentutav var dåligt med folk?
Sämst för dagen: Inget potatissallad till burgarna längre? Skäms CC!
|
|
|
Post by 851 on May 22, 2006 10:57:08 GMT 1
"Desmond Thompson är stoooor. Lite för långsam för att vara ett riktigt hot mot passande lag. Kommer nog mer till sin rätt mot Arlanda"
På vilket sätt skulle en långsam d-line vara bra mot ett option lag??
|
|
|
Post by ehhh on May 22, 2006 11:01:42 GMT 1
och Arlanda passar ju VERKLIGEN INTE bollen i år....
|
|
|
Post by hmm on May 22, 2006 11:05:37 GMT 1
Finns det några bilder från matchen ?
|
|
|
Post by bilder on May 22, 2006 11:12:26 GMT 1
|
|
|
Post by Jojje on May 22, 2006 11:12:49 GMT 1
"Desmond Thompson är stoooor. Lite för långsam för att vara ett riktigt hot mot passande lag. Kommer nog mer till sin rätt mot Arlanda" På vilket sätt skulle en långsam d-line vara bra mot ett option lag?? En långsam D-line är inte bra mot något lag. Men läs igen...det står kort oc gott att han är för långsam MOT PASSANDE LAG! Tror nog han kan spela rollen som mannen som tar bort dive på option. Han är väl ingen man flyttar på jätte-enkelt.
|
|
|
Post by aha on May 22, 2006 11:16:35 GMT 1
ok så du menar att han står där han står och aldrig rushar QB:n.... ?
men springer personerna rak på honom så.....
|
|
|
Post by Jörgen Wedmark on May 22, 2006 12:49:13 GMT 1
Klämmer in en glimten-i-ögat-kommentar mellan alla dessa oenigheter... Riktigt jävla sugit trist att förlora när vi var så nära att äntligen få en första seger som skulle räknats i SS. Riktigt jävla spännande och roligt att spela match på Tingvalla mot Crusaders. Hård, tuff, kaxig och schysst fotboll. Trevligt värre att stanna kvar efter matchen, terapisnacka och rehabilitera med gossarna i CC - Snälla på stan, grymma på plan Vi ses i republiken Rikard B och då ska jag betala för skorna *muhaha* Då ska vi plöck sönder er som Volvo bilan! Huvvaligen!
|
|
|
Post by Jojje on May 22, 2006 13:58:36 GMT 1
Kul att jojje, som man kan räkna ut vem det är, är så positiv och skriver att det var 300 på läktaren när det var minst 800... Vad kan det bero på? Surt sa vargen om rönnbären.
Mina analyser om matchen
- Jämtland är MYCKET bättre än vad folk tror. Hur bra är då Limhamn? - Stål var kung - Carl dubblade inte utan körde kanske 2-3 driver på offense - Johan dubblade hela matchen. Minst 8 mottagningar, JR fick inte fram en passning i mitten. Körde traditionella hockes. Såg inte en cheapshot ifrån min synvinkel. Var enligt mig bäst efter Stål - Något har stulit controllern till CCs 25sek klocka. Tråkigt. Vart hittar man en ny? - Jämtland är minst lika hårda som Stockholm. Dock inte lika samspelta - Jämtlands jänkare var bra. Darnell tappade lite i andra halvlek. - Karlstad har sveriges i särklass bästa matcharr - Karlstad saknar Ullbrandt och Marcus Jonsson - Superserien kommer att bli jävligt kul iår!! - Stål var kung
Puss
|
|
|
Post by 25 cent on May 22, 2006 20:34:22 GMT 1
- Johan dubblade hela matchen. Minst 8 mottagningar, JR fick inte fram en passning i mitten. Körde traditionella hockes. Såg inte en cheapshot ifrån min synvinkel. Var enligt mig bäst efter Stål- Karlstad har sveriges i särklass bästa matcharrSorgligt att en person måste skriva inlägg för att framhäva/tacka sig själv. ”Surt sa vargen om rönnbären” ? Är det en pik till dem som lämnade CC för Karlskoga?? Det heter ”Surt, sa räven om rönnbären”. // 4A6F68616E204C617273736F6E205375636B7321
|
|
|
Post by funkar on May 22, 2006 20:56:07 GMT 1
"Desmond Thompson är stoooor. Lite för långsam för att vara ett riktigt hot mot passande lag. Kommer nog mer till sin rätt mot Arlanda" På vilket sätt skulle en långsam d-line vara bra mot ett option lag?? En långsam D-line är inte bra mot något lag. Men läs igen...det står kort oc gott att han är för långsam MOT PASSANDE LAG! Tror nog han kan spela rollen som mannen som tar bort dive på option. Han är väl ingen man flyttar på jätte-enkelt. eftersom det verkar som grabben har klister under dojjorna är det bara o cutta skiten!
|
|
|
Post by 1 on May 22, 2006 20:58:11 GMT 1
""Jämför man speakers mellan Zinken o Tingvalla så är det klasskillnad. Ingen tönt som vill höras och synas och som förekommer domarnas beslut. 1000 gånger bättre i Karlstad. Man skämdes på Zinken.""
Knutte lövgren, säga vad man säga vill... ;D
|
|
|
Post by 44 on May 22, 2006 21:50:55 GMT 1
När kommer stats på matchen??
|
|
|
Post by K Lovegun on May 22, 2006 22:17:47 GMT 1
Alright... Så här ligger det alltså till. Stockholm pröjsade mig 500 spänn för att komma och snacka skit på deras match. Som den tönt och hora jag är så kommer jag nästa gång någon erbjuder mig pengar för att snacka skit att posta det här på forumet och på så vis starta en auktion där man även kan köpa min tystnad. Så om något lag erbjuder mig 500 spänn för att vara speaker på tex lördag, så kan Carlstad bjuda 600 spänn för att jag ska vara hemma och hålla käften Det kan ju även tänkas att domarna vill lägga en hundring var, så att det blir lugnt och tyst i 1-2 minuter, så att man i lugn och ro kan diskutera regelbrottet med lagen medans publiken sitter som fågelholkar Om jag inte vore en sådan stor tönt skulle jag söka till Big Brother 2007, där jag skulle få ses och höras hur mycket jag vill ;D Sist men inte minst... Xerxes... Fortsätt med dina annonyma påhopp för man vet aldrig när jag kommer till en match och dissar just dig ;D ;D ;D Knutte Lövgren
|
|