|
Post by hller med on Mar 17, 2006 11:06:07 GMT 1
ja det är kanske dags att dom lyfter fram saker till ytan innan det är försent
|
|
|
Post by vf on Mar 17, 2006 11:10:26 GMT 1
Stod i värmland folkblad idag att man förmodligen också tappar magnus dahlin till karlskoga tror ni han tar med sig ytterligare någon... någon som törs spekulera
|
|
|
Post by oihn on Mar 17, 2006 11:31:11 GMT 1
Ja, det kommer att försvinna fler. Så länge Larsson börderna sköter detta så kommer fler att försvinna. Snacka om att Stål och Seger har gjort fel val. Lär nog även bli en chock för deras QB att komma tillbaka till en oline som liknar årets Arlanda o-line.
|
|
|
Post by guest on Mar 17, 2006 11:53:11 GMT 1
Seger har inte skrivit på för Carlstad ännu och skulle jag vara i hans ställe skulle jag se över situationen och välja ett annat lag.
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Mar 17, 2006 12:11:55 GMT 1
fel val? varför? Alltså snälla, ni som skriver! ta reda på mer fakta innan du börjar skriva att CC kommer vara dåliga och att dom förlorar allt folk! plzzzzzzzzzzzz grow up!
Stålis #86
|
|
|
Post by plutten on Mar 17, 2006 12:22:57 GMT 1
CC blir nog rätt farliga ändå. Stål kan fånga och deras qb var ju kvickfotad nog att undvika en del sackar och sköta springspelen själv. Försvarsmässigt blir man väl bara bättre av att R.Sundberg lägger av...
|
|
|
Post by uy on Mar 17, 2006 12:34:31 GMT 1
Ja, Qb'n kommer nog få 2 sek på sig att passa. Då har Stål inte äns hunnit borsta av smutsen från underarmourn från förra speler
|
|
|
Post by Kingen on Mar 17, 2006 12:42:04 GMT 1
Se bara på när manning skulle vara Qb:n mot Pittsburg. Hans stats var inte speciellt lysande :-) Dock vet jag inte om Carlstads line är speciellt mycket sämre än Marvels, Limhamn, Jämtland eller Arlandas....
|
|
|
Post by plutten on Mar 17, 2006 12:50:38 GMT 1
Fast Shoemaker kan ju springa. Då måste man inte ha en linje som tar strypgrepp på motståndarna varje passpel (SMM).
|
|
|
Post by Jonte on Mar 17, 2006 13:42:34 GMT 1
Kan mycket väl vara så att CC första uppställning blir bra, men jag tror det riktiga djupet kommer att saknas.
CC blir nog extremt känsligt för skador plus att jag hört rykten om att det inte finns några coacher som hjälper till runtomkring T.Gere. Alltså coacher som inte spelar själva.
Vi får se vad CC kan presntera för något.
|
|
|
Post by Burken CC on Mar 17, 2006 14:27:08 GMT 1
Tycker det säger lite om vad kollen här på forumet. Chris har inte ens varit med sedan finalen.
|
|
|
Post by Jonas Hedin on Mar 17, 2006 14:32:06 GMT 1
Tycker det säger lite om vad kollen här på forumet. Chris har inte ens varit med sedan finalen. Tycker det säger lite om din koll på CC. Chris satt med i valberedningen som tillsatte Johan som Ordförande. En valberedning som dessutom var oenig. En för Johan och två emot Johan...men de två som var emot kördes över. Detta är vad jag har hört en stor anledning till att flera spelare nu lämnar CC. Rätt starkt av en kille som "inte varit med sen finalen" att kunna förstöra så mycket!
|
|
|
Post by erx on Mar 17, 2006 14:39:04 GMT 1
Lite pinsamt att två personer inte väljer att kliva åt sidan när dom märker att dom förstör mer än dom gör nytta. CC var på väg att bli ett stor lag, men jag är övertygad att år 2004-2005 var toppen för CC. Nu går det nerför. Samma personer som byggde upp klubben, tar nu tag i släggan och förstör den.
|
|
|
Post by plutten on Mar 17, 2006 14:46:35 GMT 1
Tycker det säger lite om vad kollen här på forumet. Chris har inte ens varit med sedan finalen. Tycker det säger lite om din koll på CC. Chris satt med i valberedningen som tillsatte Johan som Ordförande. En valberedning som dessutom var oenig. En för Johan och två emot Johan...men de två som var emot kördes över. Detta är vad jag har hört en stor anledning till att flera spelare nu lämnar CC. Rätt starkt av en kille som "inte varit med sen finalen" att kunna förstöra så mycket! hur i %¤)#!!?# kan två personer tillåta sej att bli "överkörda" om dom verkligen är emot något??? Borde inte dessa två kommit med ett eget förslag till ordförande? Det är väl det man sitter i valberedningen för?
|
|
|
Post by Memet on Mar 17, 2006 15:32:13 GMT 1
Tycker det säger lite om din koll på CC. Chris satt med i valberedningen som tillsatte Johan som Ordförande. En valberedning som dessutom var oenig. En för Johan och två emot Johan...men de två som var emot kördes över. Detta är vad jag har hört en stor anledning till att flera spelare nu lämnar CC. Rätt starkt av en kille som "inte varit med sen finalen" att kunna förstöra så mycket! hur i %¤)#!!?# kan två personer tillåta sej att bli "överkörda" om dom verkligen är emot något??? Borde inte dessa två kommit med ett eget förslag till ordförande? Det är väl det man sitter i valberedningen för? Den här diskussionen börjar bli lite otäck. En massa personangrepp på bröderna L. Många verkar även komma från folk utan ngn fakta i målet. Det är ju helt ok att skvallra om CC som lag men att hänga ut personerna i fråga såhär är inte vackert. Jag har bara mött dem på planen och de tillhör inte mina favoritmotståndare men att gå längre än så i smutskastning är riktigt lågt. /M
|
|